Nog steeds mijn favoriete Ajax cultgoal aller tijden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bakircioglu, de uitvinder van kaal haar. (@:mani89)
Die staat ook hoog op mijn lijstje, stukje autisme van San Marco.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog steeds mijn favoriete Ajax cultgoal aller tijden.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die staat ook hoog op mijn lijstje, stukje autisme van San Marco.
(naast die goals van Leonardo ook rond die periode tegen HSV en ik dacht ook Fiorentina, met het commentaar van Evertgod)
Colin is Nederlandse topclub onwaardig. Vond ik bij PSV ook al drama.quote:
Dit was een puike away dayquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog steeds mijn favoriete Ajax cultgoal aller tijden.
Geen verrassingen. We zullen het er maar mee moeten doen zeker.quote:Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Van den Boomen, Taylor, Hlynsson; Rasmussen, Brobbey, Godts
we gaan het zien iddquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Geen verrassingen. We zullen het er maar mee moeten doen zeker.
Leonardo, wat een fenomeen was dat johquote:
Vind je, zoveel heeft hij toch niet laten zien vergeleken met de echte toppers die bij Ajax gespeeld hebben?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Leonardo, wat een fenomeen was dat joh
Pure cult dat ventje. Verder natuurlijk bij lange na geen grootheid in de Ajax (of voetbal)geschiedenis, maar wel zeer markant. Daarbij één van de meest explosieve versnellingen die ik bij spelers heb gezien.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vind je, zoveel heeft hij toch niet laten zien vergeleken met de echte toppers die bij Ajax gespeeld hebben?
Verwacht niets minder dan Europa League winst lijkt me prima haalbaar met goden als Rasmussen en Branco.quote:
Rasmussen godquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Verwacht niets minder dan Europa League winst lijkt me prima haalbaar met goden als Rasmussen en Branco.
Fantastisch product uit de jeugdopleiding. Godts, Mokio, Hylnasson en Ramaj allemaal zelf opgeleid.quote:
1-4 Ajax noteer maar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:30 schreef Wotte het volgende:
Los daarvan verwacht ik vanavond weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |