abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215174614
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ja, maar houd dan de bal in de ploeg, rustig spelen ipv maar paniekvoetbal en gaan liggen. Zal wel met de kwaliteit te maken hebben (...)
Heb je gezien wat er in de tweede helft op het veld stond?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215174620
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 10:07 schreef Houniet het volgende:

[..]
Brobbey was ook beschamend.
Ja lastig. Vond hem echt heel goed spelen de eerste helft, weer net zo sterk als bij Oranje tegen Duitsland. Maar die eerste kans :'). Dat je die tweede onder druk naast tikt tja, dat is ook niet goed, maar daar heb ik nog wel begrip voor. Die eerste zo inschieten is beschamend ja.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:13:14 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215174644
Bij 0-2 die Brobbey had moeten maken krijg je wellicht ook dat Slavia zich volledig op zondag richt en niemand meer erin brengt. Nu geloven ze er nog in.
pi_215174665

_O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 10:19:02 #255
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_215174672
quote:
Hij heeft er kijk op, ik gok dat niemand onder de indruk was. Goede post klaas.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_215174798
Helemaal niets gezien, maar 1-1 met deze boutopstelling én de Tsjechen geziekt met professioneel voetbal. Dat is wel lachen.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:20:20 #258
80382 manny
30 is best veel
pi_215175114
Ok. Transfersysteem loop deuk op. Nog niet duidelijk wat dit gaat betekenen in de praktijk, maar als spelers hun lopende contract gewoon kunnen opzeggen is dat nationaal goed nieuws, internationaal een redelijke ramp lijkt me. Voor Nederlands voetbal... een ramp?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:31:29 #259
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_215175220
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:20 schreef manny het volgende:
Ok. Transfersysteem loop deuk op. Nog niet duidelijk wat dit gaat betekenen in de praktijk, maar als spelers hun lopende contract gewoon kunnen opzeggen is dat nationaal goed nieuws, internationaal een redelijke ramp lijkt me. Voor Nederlands voetbal... een ramp?
Als er geen transfers meer hoeven te betaald worden is het verdien model van de Nederlandse clubs klaar. Dus voor Ajax zou dat een ramp zijn.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_215175302
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:20 schreef manny het volgende:
Essentieel stukje uit de uitspraak:
quote:
Het Hof heeft zich erover gebogen, en zo ver lijkt het niet te gaan. Aan de ene kant wil het meegaan in de argumentatie van de FIFA. 'De beperking in het vrije verkeer van profvoetballers kan worden gerechtvaardigd omdat het een publiek belang dient dat clubcompetities doorgang kunnen vinden, en daar is enige stabiliteit in de selecties voor nodig', zo verdedigt de rechter in elk geval de grondbeginselen van het bestaande transfersysteem.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)juridisch-onhoudbaar
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:45:28 #261
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215175340
quote:
Dat was die lidl Jan Koller toch, die zelf strontvervelend was?

Lekker puntje zo, met schuimende Tsjechen.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:54:27 #262
80382 manny
30 is best veel
pi_215175396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
[..]
Maar op zich alleen al een normalisering van de transfer bedragen zou niet goed zijn voor ons, we hebben clubs nodig die 90 mio betalen voor meneer antony of 17,5 mio voor meneer Babel... om maar 2 voorbeelden te noemen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:18:04 #263
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_215175605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:31 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Als er geen transfers meer hoeven te betaald worden is het verdien model van de Nederlandse clubs klaar. Dus voor Ajax zou dat een ramp zijn.
Daar hebben de grootste clubs dus ook geen reet meer aan als de opleidingsclubs kapot gaan en daardoor geen spelers op niveau meer kunnen afleveren. De hele voetbalwereld zal dan weer afglijden naar amateurvoetbal.
Oh.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:26:09 #264
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_215175673
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Daar hebben de grootste clubs dus ook geen reet meer aan als de opleidingsclubs kapot gaan en daardoor geen spelers op niveau meer kunnen afleveren. De hele voetbalwereld zal dan weer afglijden naar amateurvoetbal.
Nee, dat zal niet gebeuren. Het zal wel anders moeten. Spelers zullen blijven verdienen en dus hun best moeten doen. Alleen de clubs gaan creatiever moeten zijn.
pi_215176702
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
[..]
Feit blijft wel staan dat het Europese Hof meent dat spelers hun contract eenzijdig mogen ontbinden anders had Diarra geen gelijk gekregen. Echter leggen ze mijns inziens de nuance op de omstandigheden waaronder men eenzijdig kan opzeggen.

Blijkbaar is een verstoorde arbeidsrelatie afdoende dan kan ik me voorstellen dat een significante sportieve/financiële verbetering daar ook onder kunnen vallen.

Dan kan je de Eredivisie wel opheffen.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:58:58 #266
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215176816
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Feit blijft wel staan dat het Europese Hof meent dat spelers hun contract eenzijdig mogen ontbinden anders had Diarra geen gelijk gekregen. Echter leggen ze mijns inziens de nuance op de omstandigheden waaronder men eenzijdig kan opzeggen.

Blijkbaar is een verstoorde arbeidsrelatie afdoende dan kan ik me voorstellen dat een significante sportieve/financiële verbetering daar ook onder kunnen vallen.

Dan kan je de Eredivisie wel opheffen.
Impact van dit arrest is nog erg onduidelijk. Nog te onduidelijk zelfs om inhoudelijk iets van te kunnen zeggen.

Alle paniekreacties dat een Nederlandse club c.q. de hele Eredivisie kan inpakken zijn lachwekkend. Áls spelers in de toekomst gemakkelijker van club kunnen ruilen, kunnen Eredivisie clubs op hun beurt ook weer gemakkelijker spelers aantrekken. Mes snijdt aan twee kanten.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:56:19 #267
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_215177179
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Sulemana heeft nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen, wees blij dat die niet is gekomen.
Absoluut niet blij dat hij niet gekomen is -O-
pi_215177497
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 14:58 schreef Wertha het volgende:

[..]
Impact van dit arrest is nog erg onduidelijk. Nog te onduidelijk zelfs om inhoudelijk iets van te kunnen zeggen.

Alle paniekreacties dat een Nederlandse club c.q. de hele Eredivisie kan inpakken zijn lachwekkend. Áls spelers in de toekomst gemakkelijker van club kunnen ruilen, kunnen Eredivisie clubs op hun beurt ook weer gemakkelijker spelers aantrekken. Mes snijdt aan twee kanten.
Dat is toch het enige inhoudelijke wat je er van kan zeggen. Dat Diarra gelijk heeft gekregen? Wat er in de toekomst gebeurd is gissen maar de kans dat er aanpassingen komen lijkt mij niet onrealistisch.

De kans dat dit positief uitpakt voor de concurrentiepositie van Nederlandse clubs lijkt me niet bijzonder hoog.
pi_215177695
Rensch, Baas, Fitz-Jim en Taylor geselecteerd voor twee wedstrijden van Jong Oranje waarbij helemaal niks meer op het spel staat. Je zou als voetbalbond ook een beetje mee kunnen denken met de club die je net twee waardeloze inhaaldata in de maag hebt gesplitst...

twitter
pi_215179057
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 10:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja lastig. Vond hem echt heel goed spelen de eerste helft, weer net zo sterk als bij Oranje tegen Duitsland. Maar die eerste kans :'). Dat je die tweede onder druk naast tikt tja, dat is ook niet goed, maar daar heb ik nog wel begrip voor. Die eerste zo inschieten is beschamend ja.
Brobbey is gewoon veel te licht voor Ajax. Die zal nooit de Europese top halen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_215179804
Francesco Farioli denkt vier tot zes weken niet te kunnen beschikken over Kristian Hlynsson, zo vertelt hij aan de clubkanalen van Ajax. De middenvelder verliet tijdens het duel met Slavia Praag voortijdig het veld.

"Helaas wordt de lijst wat langer door de blessure van Hlynsson", antwoordt de Italiaan als hem wordt gevraagd naar de ziekenboeg in de hoofdstad, die inmiddels aardig vol begint te stromen.

"We weten pas bij terugkeer in Amsterdam wat er echt met hem aan de hand is, maar het lijkt op een serieuze verstuiking van de enkel. Ik verwacht dat hij er minimaal vier tot zes weken uit ligt", schetst de trainer die zijn ploeg met 1-1 gelijk zag spelen in Praag.

:{
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:09:39 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215180049
Dat rouleren werpt wel zijn vruchten af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215180187
Amourricho bestaat nog.
pi_215180914
Brobbey is niet zo'n goede spits he? Mag je hier niet zeggen, toch gedaan
pi_215181508
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 23:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Brobbey is niet zo'n goede spits he? Mag je hier niet zeggen, toch gedaan
Best lachen dat de (veronderstelde) dagwaarde van die knul lijkt te schommelen tussen de 8 en de 60 miljoen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')