Brobbey moet er in de eerste helft twee maken en dan sta je 0-3 voor. Hij mist te vaak voor een spits.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
We hebben nsuwelijks kansen / schoten op doel gehad. Hun 4x zoveel dan kom je met 1-1 goed weg
Grote kansen vind ik belangrijker dan “schoten op doel”quote:
Eens. Een bal op de paal of laat telt niet eens als schot op doel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:34 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Grote kansen vind ik belangrijker dan “schoten op doel”
Een rollertje naar de keeper telt ook als “schot op doel”
brobbey mocht hem wel maken idd dat ontken ik niet maar verder waren we echt niet de overheersende partij.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 23:34 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Grote kansen vind ik belangrijker dan “schoten op doel”
Een rollertje naar de keeper telt ook als “schot op doel”
Maar toch had ik niet het gevoel dat de 2-1 nog ging vallen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 06:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
brobbey mocht hem wel maken idd dat ontken ik niet maar verder waren we echt niet de overheersende partij.
Wat alles zegt over het niveau van de tegenstander.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:49 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar toch had ik niet het gevoel dat de 2-1 nog ging vallen.
mooie uitspraak voor de bingo kaart iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat alles zegt over het niveau van de tegenstander.
Klopt hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 08:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat alles zegt over het niveau van de tegenstander.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:49 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Maar toch had ik niet het gevoel dat de 2-1 nog ging vallen.
Hato vond ik erg veel lopen met de bal en dat pakte vaak niet goed uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:05 schreef papert het volgende:
Op Hato en misschien Rensch en Sutalo na stond er niet echt kwaliteit in het veld.
Dat doorrollen en acteren ergerde ik mij ook aan, maar het was vooral een koekje van eigen deeg. Die Tsjechen deden dat namelijk nog veel meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:49 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een beetje meegelezen en het woord beschamend was nog niet geschreven. Het was echt tenenkrommend en wat erger ik me over dat blijven vallen, doorrollen en overacteren. Ga eens voetballen.
En wat een DOMME gele kaarten zeg, alle Goden.
Zondag Groningen, kan niet wachten.
Zo pak je wel punten op Europees niveau. We hebben het toch altijd over hoe slim zuid Europese ploegen dat doen tegen nl teams.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat doorrollen en acteren ergerde ik mij ook aan, maar het was vooral een koekje van eigen deeg. Die Tsjechen deden dat namelijk nog veel meer.
Als het voetballend niet lukt worden er andere dingen gevraagd, ik vond het juist best grappig om te zien dat Ajax eindelijk eens een antwoord had op een zuigende tegenstander.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:49 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een beetje meegelezen en het woord beschamend was nog niet geschreven. Het was echt tenenkrommend en wat erger ik me over dat blijven vallen, doorrollen en overacteren. Ga eens voetballen.
En wat een DOMME gele kaarten zeg, alle Goden.
Zondag Groningen, kan niet wachten.
Ik vond het echt beschamendquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het voetballend niet lukt worden er andere dingen gevraagd, ik vond het juist best grappig om te zien dat Ajax eindelijk eens een antwoord had op een zuigende tegenstander.
Dat lukte niet meer in de tweede helft. Ajax ging mee in het vechtvoetbal van Slavia. Dat je dan een punt weet mee te nemen is een beetje gelukkig maar wel gewoon een goed resultaat (10 tegen 11).quote:
Het had beschamend geweest als je je had laten piepelen en er alsnog met 3-1 vanaf was gegaanquote:
Brobbey was ook beschamend. Als hij er 2 in schiet was er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het had beschamend geweest als je je had laten piepelen en er alsnog met 3-1 vanaf was gegaan.
Ja, maar houd dan de bal in de ploeg, rustig spelen ipv maar paniekvoetbal en gaan liggen. Zal wel met de kwaliteit te maken hebben (...)quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat lukte niet meer in de tweede helft. Ajax ging mee in het vechtvoetbal van Slavia. Dat je dan een punt weet mee te nemen is een beetje gelukkig maar wel gewoon een goed resultaat (10 tegen 11).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |