quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
2Pac zijn familie onderzoekt link naar Diddy.
https://www.billboard.com(...)to-diddy-1235793773/
Ja die geruchten lees ik al jaren dat Diddy erachter zou zitten. Denk ook wel dat het zo is.quote:
Volgens mij waren er genoeg mensen die dat met Aaliyah helemaal niet prima vonden, vandaar dat het ook zo in de belangstelling stond en er onderzocht werd hoe oud ze nou eigenlijk was etc. ten tijde van het huwelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:48 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Nou ja, niet "die mensen" maar iedereen. Met terugwerkende kracht vind ik het echt stuitend hoe wij allemaal wisten dat R. Kelly met Aliyah trouwde toen ze 15 was en dat dat kennelijk prima was. Zelfde met Andre Hazes die seks had met Rachel toen ze 15 was en de babysitter van zijn kinderen.
Klopt. Die geruchten zijn inderdaad al jaren erg sterk. Ik verwacht prima dat hij het heeft geregeld.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja die geruchten lees ik al jaren dat Diddy erachter zou zitten. Denk ook wel dat het zo is.
Er staat me nog iets bij dat haar ouders het huwelijk nietig hebben laten verklaren als ik mij niet vergis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij waren er genoeg mensen die dat met Aaliyah helemaal niet prima vonden, vandaar dat het ook zo in de belangstelling stond en er onderzocht werd hoe oud ze nou eigenlijk was etc. ten tijde van het huwelijk.
Klopt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
Er staat me nog iets bij dat haar ouders het huwelijk nietig hebben laten verklaren als ik mij niet vergis.
Nou ik vraag me af of er berhaupt nog iets naar buiten gaat komen... Een hoop speculaties, namen die gestrooid worden, complottheorien etc... Je wordt er mee dood gegooid op social media.. Iedereen vindt er iets van maar wil nu wel eens bewijs zien, niet dat ik geloof dat Diddy onschuldig is maar behalve 1000 flessen babyolie en drugs is er toch niet echt iets anders naar buiten gekomen toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:14 schreef Momo het volgende:
Rechtszaak tegen P.Diddy gepland in mei, rapper blijft vastzitten
P. Diddy, die wordt verdacht van seksueel wangedrag en mensenhandel, blijft voorlopig achter de tralies in afwachting van zijn rechtszaak. De rechter in Amerika heeft donderdag bepaald dat de inhoudelijke behandeling van de zaak tegen de gevallen hiphopster van start gaat op 5 mei 2025. De vraag van zijn advocaten om Sean Combs, zoals de rapper echt heet, op borgtocht vrij te laten zal later worden behandeld, zo melden verschillende lokale media.
Het was de derde keer dat advocaten van Sean Combs, zoals hij echt heet, een poging deden om hem vrij te krijgen. De rechtbank wees twee eerdere verzoeken af, omdat hij een gevaar zou vormen voor getuigen in de zaak. Donderdag werd dan wel een datum gehangen aan het begin van de behandeling van de omvangrijke zaak, Diddy's vrijstelling op borgtocht blijft nog in behandeling.
Al drie weken vast
Combs zit sinds drie weken vast in het Metropolitan Detention Center in New York. P. Diddy werd vorige maand in een hotel in New York City gearresteerd. De 54-jarige muziekmagnaat zou de baas zijn van een criminele organisatie die jarenlang vrouwen bedreigde en misbruikte. Naar verluidt werden slachtoffers gedwongen mee te doen aan orgien. Weigerden ze, dan werd gedreigd met geweld of het verlies van financile steun.
Dit alles gebeurde tijdens door P. Diddy georganiseerde ‘freak offs’: seksfeesten die dagenlang duurden, vaak dus met veel drugs. De feestjes waren in een hotel of bij Combs thuis. In zijn huizen in Miami Beach en Los Angeles vond de politie duizend flessen babyolie, glijmiddel en verdovende middelen.
Bij de zitting donderdag was Combs voor het eerst fysiek aanwezig. Gekleed in een gevangenisoutfit stond de rapper op nadat de zitting was afgelopen en blies kusjes naar zijn familieleden die in het publiek van de rechtszaal zaten. Onder hen waren zijn moeder Janice en drie van zijn zeven kinderen.
Lekken
Het is niet de eerste keer dat Combs een rechtszaak aan zijn broek heeft. Na een knipperlichtrelatie van tien jaar deed zangeres Cassie, bekend van haar hit Me & u, vorig jaar november aangifte tegen de muziekmagnaat wegens verkrachting en jarenlang misbruik. In haar aanklacht werden vergelijkbare orgien beschreven, waar ook grote hoeveelheden drugs bij aanwezig waren. Cassandra Ventura, zoals de zangeres echt heet, en Combs schikten binnen n dag.
Afgelopen mei publiceerde CNN een video waarin P. Diddy zijn ex-vriendin mishandelt. Het is nooit duidelijk geworden hoe de beelden bij de nieuwsorganisatie terecht zijn gekomen. Gisteren beweerde advocaten van Combs dat de aanklagers die beelden zouden hebben gelekt. De aanklagers zien de video als een belangrijk bewijsstuk in hun zaak.
Vorige week werd bekend dat P. Diddy mogelijk 120 mannen en vrouwen misbruikten, onder wie 25 minderjarigen. Dat maakte een advocaat namens het aanklagersteam bekend. De officile beschuldigingen moeten nog volgen.
Combs ontkent tot nu toe elke beschuldigingen. ,,Hij is niet perfect, maar geen crimineel’’, zei zijn verdediging
Uh jawel er zijn beelden van ernstige mishandeling?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nou ik vraag me af of er berhaupt nog iets naar buiten gaat komen... Een hoop speculaties, namen die gestrooid worden, complottheorien etc... Je wordt er mee dood gegooid op social media.. Iedereen vindt er iets van maar wil nu wel eens bewijs zien, niet dat ik geloof dat Diddy onschuldig is maar behalve 1000 flessen babyolie en drugs is er toch niet echt iets anders naar buiten gekomen toch?
Tot op heden nog niets van beelden, slachtoffers gehoord of gezien.
Gewoon verkeerde vriendjes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:14 schreef DrDentz het volgende:
Zijn moeder zegt dat het allemaal niet waar is dus nu is er toch weer twijfel of het wel zo'n slechte jongen is
Dat was al van te voren, ik heb het puur nu over waar hij nu van verdacht wordt en vast zit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 11:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uh jawel er zijn beelden van ernstige mishandeling?
Maar deze rechtszaak is nog bezig, verwacht je dat ze beelden naar buiten brengen waar op hij een 19-jarige verkracht of vrouwen mishandeld?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat was al van te voren, ik heb het puur nu over waar hij nu van verdacht wordt en vast zit.
Die zaak met cassie is allang geschikt en staat hier los van.
Ja onder andere, als er ten minste 120 slachtoffers zijn dan moet er ook iets van bewijs zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar deze rechtszaak is nog bezig, verwacht je dat ze beelden naar buiten brengen waar op hij een 19-jarige verkracht of vrouwen mishandeld?
Je gaat niet tijdens een zaak bewijs zo maar naar buiten brengen. En wat moet de politie met dat mensen allerlei complotten verzinnen online? En net alsof die af gaan nemen als er werkelijk beelden van verkrachting en mishandeling naar buiten komen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 14:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja onder andere, als er ten minste 120 slachtoffers zijn dan moet er ook iets van bewijs zijn.
Mensen zijn namelijk echt door aan het slaan online met beschuldigingen en andere artiesten door het slijk aan het halen.
Er mag wel eens iets van bewijs komen, er gaan nu ookal geruchten dat Blue ivy niet het kind is van Beyonce maar van de minnares van Jay-Z en dat Beyonce en Diddy achter de moord zitten van de biologische moeder van Blue Ivu.
Het gaat echt nergens meer over inmiddels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |