abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215815874
Ik sta dichter bij de armoedzaaierij van amerikaans Breukelen dan Jay Z, wat een pathetisch argument zeg.
-nee-
  maandag 9 december 2024 @ 11:55:54 #227
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215815902
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2024 11:53 schreef Marsenal het volgende:
Ik sta dichter bij de armoedzaaierij van amerikaans Breukelen dan Jay Z, wat een pathetisch argument zeg.
Begrijpend lezen is lastig?

You have made a terrible error in judgement thinking that all "celebrities" are the same. I'm not from your world. I'm a young man who made it out of the project of Brooklyn. We don't play these types of games.

Dat heeft niks met zielig doen over armoedzaaierij te maken :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215816001
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 11:55 schreef matthijst het volgende:

[..]
Begrijpend lezen is lastig?

You have made a terrible error in judgement thinking that all "celebrities" are the same. I'm not from your world. I'm a young man who made it out of the project of Brooklyn. We don't play these types of games.

Dat heeft niks met zielig doen over armoedzaaierij te maken :')
Ik denk eerlijk gezegd dat jij lezen lastiger vind dan ik.
-nee-
pi_215816528
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 09:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ehm hij zegt dat jongen uit Brooklyn hij zich niet laat chanteren. Dat zijn niet de regels van de straat.
Maar hij is allang geen jongen van de straat meer. En zeg mij maar dat jarenlang (decennia) miljardair zijn 99% van deze mensen niet verandert. Ik geloof ook niet dat Jay-Z niets doet dat niet ‘de regels van de straat’ ( :') ) zijn
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_215816557
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 11:49 schreef matthijst het volgende:

[..]
:')
Goh wat veel tekst was het.

Je hoeft geen medelijden te hebben, maar hij zegt wel wat ik ook vind:
[..]

Ik had gewoon geen zin. Je maakt er zelf van dat ik het ‘veel’ tekst zou vinden, :'). De enige reden dat hij dat over Brooklyn zegt, is om sympathie op te wekken en relatable te worden. Iets dat Jay-Z absoluut niet is voor de meesten.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 9 december 2024 @ 13:56:27 #231
28167 matthijst
pi_215816750
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2024 12:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat jij lezen lastiger vind dan ik.
Spellen niet.
  maandag 9 december 2024 @ 13:57:27 #232
28167 matthijst
pi_215816756
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2024 13:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik had gewoon geen zin. Je maakt er zelf van dat ik het ‘veel’ tekst zou vinden, :')
Haha, goed man, voor een redacteur. Reageren op 1 regel uit een bericht.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat je sowieso weinig met Jay-Z op hebt en nog wat te zeiken zou vinden als hij eigenhandig 100 puppies uit de oceaan zou redden :')
pi_215816765
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:57 schreef matthijst het volgende:

[..]
Haha, goed man, voor een redacteur. Reageren op 1 regel uit een bericht.
Jonge, ik ben al eeuwen hier geen redacteur meer, als dat is wat je bedoelt. Mijn tag halen ze er gewoon niet af. Kan ik daar wat aan doen, :').
pi_215816771
Apart verhaal weer. Stom natuurlijk als ze hem eerst probeerde te chanteren. Jay Z lijkt me niet iemand die zich netjes heeft gedragen terwijl er van gasten als P Diddy en R Kelly steeds meer maar boven komt.
De kennismaking met Beyonce toen ze nog maar 15 was lijkt ook steeds meer naar buiten te komen. Dat ze alleen elkaar volgen op insta vind ik ook niet gezond :X
  maandag 9 december 2024 @ 14:01:05 #235
28167 matthijst
pi_215816788
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Jonge, ik ben al eeuwen hier geen redacteur meer, als dat is wat je bedoelt. Mijn tag halen ze er gewoon niet af. Kan ik daar wat aan doen, :').
Ah wat was de reden? Las berichten maar half? :+
  maandag 9 december 2024 @ 14:04:36 #236
28167 matthijst
pi_215816830
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:59 schreef Dazalbest1 het volgende:
De kennismaking met Beyonce toen ze nog maar 15 was lijkt ook steeds meer naar buiten te komen. Dat ze alleen elkaar volgen op insta vind ik ook niet gezond :X
Dit wordt ook met elke post jonger?
Zelf zegt ze dat ze kennis maakten toen ze 18 was, maar ja, wat weet zij ervan, ze was er zelf niet bij natuurlijk. Oh wacht...
pi_215816891
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 14:04 schreef matthijst het volgende:

[..]
Dit wordt ook met elke post jonger?
Zelf zegt ze dat ze kennis maakten toen ze 18 was, maar ja, wat weet zij ervan, ze was er zelf niet bij natuurlijk. Oh wacht...
Zoals ik begrijp heeft juist zijzelf daar verschillende uitspraken over gedaan.... maar goed dan zou ik de bronnen door moeten spitten nu geen tijd voor :)
pi_215817119
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 13:56 schreef matthijst het volgende:

[..]
Spellen niet.
-nee-
  maandag 9 december 2024 @ 14:44:50 #239
28167 matthijst
pi_215817133
Wat is je punt?
Dom volk zoekt elkaar op?
pi_215817141
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2024 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Maar hij is allang geen jongen van de straat meer. En zeg mij maar dat jarenlang (decennia) miljardair zijn 99% van deze mensen niet verandert. Ik geloof ook niet dat Jay-Z niets doet dat niet ‘de regels van de straat’ ( :') ) zijn
Hij is er wel door gevormd.
pi_215817186
Jayz had toch ook iets met Foxy Brown toen zij 15 was? Hij rapte toen al vulgaire dingen over haar 15 jarige bilpartij, en het was een publiek geheim dat hij het met haar deed.

Is ook wel straat.
-nee-
pi_215817241
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 10:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Die straat heeft hij sinds zijn succes niet meer gezien. Groot gelijk, natuurlijk. Maar als je dan toch de straatmentaliteit doorzet, zou je toch ook als laf kunnen classificeren.
Wat is laf? Zeggen bewijs het maar. Wetende dat je negatieve pers krijgt.
  maandag 9 december 2024 @ 15:09:28 #243
28167 matthijst
pi_215817286
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2024 14:52 schreef Marsenal het volgende:
Jayz had toch ook iets met Foxy Brown toen zij 15 was? Hij rapte toen al vulgaire dingen over haar 15 jarige bilpartij, en het was een publiek geheim dat hij het met haar deed.

Is ook wel straat.
Knap. Op een nummer toen ze 18 was.
pi_215817294
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 15:09 schreef matthijst het volgende:

[..]
Knap. Op een nummer toen ze 18 was.
Het is al lang geleden, de details zijn ondertussen vast een eigen leven gaan leiden. Maar ik herinner me wel degelijk dat hij een beetje onder vuur lag omdat hij met een minderjarige Brown aanpapte.

Maakt verder geen kloot uit natuurlijk. Maar dat zo iemand als Jay z met jonge meisjes aanpapt geloof ik ook wel. Beyonce was ook echt een tikkeltje te jong. Mag dan wel legaal zijn, maar normale mannen zouden dat niet doen.
-nee-
pi_215819514
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2024 15:11 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is al lang geleden, de details zijn ondertussen vast een eigen leven gaan leiden. Maar ik herinner me wel degelijk dat hij een beetje onder vuur lag omdat hij met een minderjarige Brown aanpapte.

Maakt verder geen kloot uit natuurlijk. Maar dat zo iemand als Jay z met jonge meisjes aanpapt geloof ik ook wel. Beyonce was ook echt een tikkeltje te jong. Mag dan wel legaal zijn, maar normale mannen zouden dat niet doen.
Hoe oud was Beyonce dan?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215819553
https://www.parool.nl/wer(...)ps://www.google.com/

Jay-Z beschuldigd van verkrachting 13-jarig meisje samen met Diddy, rapper ontkent

De Amerikaanse rapper Jay-Z is in een civiele rechtszaak beschuldigd van de verkrachting van een 13-jarig meisje. De nu 55-jarige Jay-Z zou het meisje 24 jaar geleden, in 2000, samen met Sean ‘Diddy’ Combs hebben gedrogeerd en misbruikt, meldt het Amerikaanse NBC News.

Rapper Jay-Z.Beeld REUTERS
De anonieme aanklager zei dat de verkrachting plaatsvond nadat ze naar een afterparty van de MTV Video Music Awards werd gereden. Daar kreeg ze volgens de aanklacht een drankje aangeboden dat haar duizelig en licht in haar hoofd maakte. Ze zou daarna een kamer zijn ingegaan om te rusten. Kort daarna zouden Diddy en Jay-Z zijn binnengekomen. “Je bent klaar om te feesten!” zou Diddy toen hebben gezegd. Daarna zou Jay-Z haar hebben uitgekleed en verkracht, terwijl Diddy en een vrouw toekeken. Vervolgens zou ook Diddy haar hebben verkracht.

De rechtszaak waarin de verkrachting werd behandeld werd oorspronkelijk in oktober tegen Combs aangespannen. Ook toen was er al sprake van een medeplichtige, maar die werd toen nog aangeduid als ‘Celebrity A’. Zondag werd de rechtszaak opnieuw aangespannen om Shawn Carter, de echte naam van Jay-Z, erin op te nemen.

Jay-Z ontkent
Jay-Z ontkent de beschuldigingen in een lange verklaring op X, die werd gepubliceerd door zijn label Roc Nation. Hij noemt de advocaat van het vermeende slachtoffer daarin onder meer een ‘verachtelijk mens’.

Ook stelt hij dat de advocaat, Tony Buzbee, hem eerder al heeft willen chanteren. ‘Hij had berekend dat de aard van deze beschuldigingen en de publieke aandacht mij ertoe zouden brengen om te willen schikken. Nou meneer, het had juist het tegenovergestelde effect! Het maakt dat ik u als fraudeur op een zeer publieke manier wil ontmaskeren. Dus nee, ik zal u geen cent geven!’

Jay-Z raadt de advocaat van het vermeende slachtoffer ook aan om een strafrechtelijke zaak tegen hem aan te spannen in plaats van een civiele. ‘Wie zo’n misdaad tegen een minderjarige zou begaan, moet worden opgesloten, vindt u niet? Deze vermeende slachtoffers zouden echte gerechtigheid verdienen als dat het geval was.’

De artiest schrijft verder dat hij verdrietig is over het effect dat deze beschuldiging op zijn gezin zal hebben. Samen met zangeres Beyoncé heeft hij drie kinderen.

Diddy vast
Diddy is door tientallen mensen beschuldigd van seksueel wangedrag, waaronder aanranding en verkrachting, en zit inmiddels vast in afwachting van zijn proces, dat in mei van start gaat. Hij heeft alle beschuldigingen tegen hem ontkend, inclusief deze van het 13-jarige meisje. Dit is de eerste rechtszaak waarin een andere bekende verdachte wordt genoemd.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 9 december 2024 @ 21:55:08 #247
28167 matthijst
pi_215820863
13 jaar oud:
Jane claimed that she signed what she believed was a non-disclosure agreement upon entering the party and was offered a drink that made her feel “woozy, lightheaded and felt [like] she needed to lie down,”

Klinkt als een dikke duim, maar goed.
En hoe komt een 13-jarige op zon party dan.
pi_215820871
Vraag me wel af waarom je dit zou verzinnen en dan zegt dat er ook een vrouw bij was....
Benieuwd ook of we nog gaan horen wie dat dan was.

Zag net trouwens een tweet dat het nieuwsbericht over de beschuldigingen van Jay Z, bij ABC7CHICAGO op instagram wordt geliked door de moeder van Beyonce.... Heb het gecontroleerd en het klopt ook nog, opmerkelijk..... :o :o :o :o
pi_215820903
Ik kan het niet delen krijg foutmelding
  maandag 9 december 2024 @ 22:01:13 #250
28167 matthijst
pi_215820908
Ben vooral benieuwd hoe ze dit gaan bewijzen.
Lijkt me een lastig verhaal worden, tenzij die vrouw die er bij stond te kijken naar voren komt inderdaad.

Dit zou de afterparty zijn:

https://x.com/i/web/status/1865912416569299402
Jay Z
JLo
Ben Stiller
Fred Durst
Ice T
David Blaine
Damon Dash
Eminem
Dr. Dre
Steven Dorff
Josie Maran
Carmen Cass

I had previously shared this lawsuit on X but Jay Z was not named. He was referred to as "Celebrity A."

[ Bericht 41% gewijzigd door matthijst op 09-12-2024 22:06:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')