Exacte gevolgen moeten nog blijken natuurlijk. Misschien valt het uiteindelijk mee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:04 schreef fetX het volgende:
Daar gaan de Nederlandse clubs veel last van hebben.
Op deze manier is het zelfs compleet irrelevant geworden om nog spelers op te leiden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:04 schreef fetX het volgende:
Daar gaan de Nederlandse clubs veel last van hebben.
Natuurlijk, maar als hoge transfersommen straks achterblijven en de TV gelden en de verdeling daarvan min of meer hetzelfde, dan hebben we een GROOT probleem. En dat is nu wel de verwachting.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Exacte gevolgen moeten nog blijken natuurlijk. Misschien valt het uiteindelijk mee.
De transferwaardes van spelers beschermen hen natuurlijk ook, de macht om een contract eenzijdig te kunnen opzeggen is wat dat betreft een tweezijdig zwaard.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als hoge transfersommen straks achterblijven en de TV gelden en de verdeling daarvan min of meer hetzelfde, dan hebben we een GROOT probleem. En dat is nu wel de verwachting.
Ligt aan de uiteindelijke uitwerking, maar wel zorgelijk ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op deze manier is het zelfs compleet irrelevant geworden om nog spelers op te leiden.
Maar ik denk dat de uitspraak niet zo ver doorgetrokken gaat worden.
Of juist niet. Voor clubs uit kleinere competities de enige manier om echt goede spelers te krijgen met een beetje binding met de club.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op deze manier is het zelfs compleet irrelevant geworden om nog spelers op te leiden.
Maar ik denk dat de uitspraak niet zo ver doorgetrokken gaat worden.
In feite plunderen de grote competities de kleine al een tijdje, en worden veel spelers verhuurd aan de kleinere clubs. Dat is onder meer mogelijk omdat het investeringen zijn en jonge spelers doorverkoopwaarde houden, dus natuurlijk leg je heel veel jeugdspelers vast en betaal je hun salaris vanaf hun 16e.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De transferwaardes van spelers beschermen hen natuurlijk ook, de macht om een contract eenzijdig te kunnen opzeggen is wat dat betreft een tweezijdig zwaard.
Als de Premier League nu alle competities gaat plunderen en zelf exorbitante bedragen gaat vragen voor hun spelers, is het voetbal definitief verpest. Het zal wellicht meer symbolisch gaan zijn dan dat Timber over enkele weken op het veld staat bij Liverpool.
Ik kijk 10 seconden en de "for sure" teller staat al op 3quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://one.feyenoord.nl/live/272187
No doubt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk 10 seconden en de "for sure" teller staat al op 3
In some aspects?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk 10 seconden en de "for sure" teller staat al op 3
Zijn dit niet die twee wausen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:17 schreef Elan het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-dronken-kop-gedaan
@:Caland vriendjes van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |