Welk kanaal aub?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien ik allerlei wedstrijden door elkaar voorbij zie komen zou ik zeggen van wel.
Om daarna de herhaling te bekijken?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna alle Feyenoorders willen liever de interviews nog zien, en dat is 90% van de mensen die nu kijkt.
236 (KPN)quote:
Nee, interviews met spelers en trainer ben ik op aan het wachtenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Om daarna de herhaling te bekijken?
We moeten terug naar een switch programma.
Al dat clichématige gelul for sure.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, interviews met spelers en trainer ben ik op aan het wachten
Priske moet zich verantwoorden voor de Osman-wisselquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Al dat clichématige gelul for sure.
Over 5 min gaat feyenoord weer spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, interviews met spelers en trainer ben ik op aan het wachten
Ah, ik heb ziggo.quote:
Het is kanaal "Ziggo Sport 4"quote:
404quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is kanaal "Ziggo Sport 4"
Wellicht kun je daar wat mee
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kanaal 236 is ziggo sport 4 tennis.
Dank allen.quote:
Vergeet niet te stokeren!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Dood topic genot.
Tied om tanden te poetsen.
Sem Steijn is een wereldvoetballer volgens de kenners (Klaas) dus heeft Feyenoord een GROOT PROBLEEM.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Twente moet op donderdag. Die zijn dan een pak minder zondag. Kan ons geluk zijn.
Die gaat er wel eentje prikken zondag hoor (lol)quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sem Steijn is een wereldvoetballer volgens de kenners (Klaas) dus heeft Feyenoord een GROOT PROBLEEM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |