Mensen maken zich ook zo druk, de tandjes.quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat de reden is dat we nog geen trailer 2 hebben is dat ze daar achter de schermen bij Rockstar teveel lol hebben om ons.
En daar is het nu 3 uur 's nachts. Dus hij heeft voor jan lul bijna een nachtje doorgehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2024 18:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Die gozer komt trouwens uit Australië. Maw., hij spendeert zijn zomer achter slot en grendel, bedenkend hoe er nu weer random getallen en cijfers gelinkt kunnen worden aan een hint van een trailer.
Dat is nu eenmaal de ideale speedrun strat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
tot die tijd kan je leuke fragmenten van GTA5 hier delen.
Zoals "Davey, how are you doing". Dat ie dan uit een vliegtuig springt, het toestel crasht en dan op z'n gemak aan komt lopen. Davey!
Ned Luke, de acteur die de rol van Michael De Santa in GTA5 speelde, deed zelfs mee met de ophef.quote:Op vrijdag 27 december 2024 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Bij Rockstar lachen ze zich de ballen/tieten uit de broek/bh om dit soort mensen
Volgens betrouwbare bronnen komt er op 29 februari 2025 meer nieuwsquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wanneer het op Hawaii op 31 december 23:59 is.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen komt er op 29 februari 2025 meer nieuws![]()
Ik geil ook op Mei.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
Man man man wat een idioterie. Geruchten gebaseerd op niks zou je niet moeten geloven obviously. Dit gaat echt nergens meer over.
Mijn take, Rockstar komt in februari/maart met wat nieuws. Kan ook mei worden want Rockstar geilt ook op mei.
quote:
Stukje poepert.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:09 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Ja, dit is echt. Weliswaar uit 2019-2020.
Blijft toch wel hilarisch om te zien hoeveel moeite mensen er in steken voor elke mogelijk suggestief detail, een BNW-topic is er niks bijquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:28 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd wanneer we echte informatie krijgen.
Veel zin in om eindelijk te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |