Ja ik loop sowieso al wel zonder krukken, alleen bij een iets drukkere dag gaat dat aan het eind steeds iets moeizamerquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je wel al kleine stukjes zonder krukken lopen?
Ik zit nu de dag voor m'n vakantie dus ben best druk met dingen overdragen (ook omdat ik wegga hahaha)quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
TDF en OS kunnen wel dicht. @:ggmm FOK! is vol.
Het heeft geen haast hoor, zo erg is het ook niet. Al besef ik dit typende dat ik dit al de tweede keer is dat ik er over begin.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit nu de dag voor m'n vakantie dus ben best druk met dingen overdragen (ook omdat ik wegga hahaha)
Maar misschien dit weekend even oke?
Tenzij @:pharkus of @:straatcommando. me voor is (hint hint)
Met mosterd jaquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zeg
Heb je daar ook nog een saus bij? (Bijvoorbeeld mosterd)
Geniet ervan!
Eigenlijk reis ik altijd wel een beetje skeer, maar ik vind het best wel leuk om zo te reizen. Heel luxe trekt mij ook niet, maak het voor mij maar avontuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mag je toch geen Egypte noemen, joh.![]()
Maar eh, voor veel landen is een all inclusive toch mega praktisch. Verbleef jij niet wel eens in van die studentenplekken, dat is toch pas pure armoe?
Had jij nog vrije dagen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit nu de dag voor m'n vakantie dus ben best druk met dingen overdragen (ook omdat ik wegga hahaha)
Ik ga eens kijken of ik de boel weer helemaal kapot kan makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat op jouw bureau het bordje 'medewerker van de maand' in vol ornaat staat te glimmen maatquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had helemaal nog geen vakantie gehad dit jaar
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat op jouw bureau het bordje 'medewerker van de maand' in vol ornaat staat te glimmen maat
Nee, niet echt.quote:aantal posts: 321.042 (gemiddeld 40 per dag)
Hopelijk geen burn outquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanavond nog even werken en dan voor het eerst in lange tijd echt weekend (lol)
Geen 3 oktober gevierd?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vanavond nog even werken en dan voor het eerst in lange tijd echt weekend (lol)
Wat is deze tori.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
In Casa was een discotheek in Leiden.
Een echte slet-o-theek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |