Je hebt echt geen idee van de superioriteit van westerse wapens, en van de aantallen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Niets meer dan Rambo-Hollywood-propaganda en psychologische oorlogsvoering om de tegenpartij bij voorbaat af te schrikken. Israeli pussy's moeten vooral aanvallen, fuck around, find out.
Met enkel vuurkracht win je geen oorlogquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee van de superioriteit van westerse wapens, en van de aantallen.
Zoals ik al zei: één aircraft carrier strike group die nu daar in de zee ligt, die alleen heeft al meer vuurkracht dan zo ongeveer álle vijandige Arabische landen samen. En de VS heeft NEGEN van zulke aircraft carrier groups. Ze hebben dus ruwweg gezegd alleen al in het water negen keer zoveel vuurkracht dan het hele Midden Oosten (op Israel na) SAMEN. En dat is dus alleen nog de US Navy waar we het over hebben, de Air Force etc noem ik niet eens. En dan is het materiaal ook nog eens het allermodernste wat er is. De Arabische landen zijn in de afgelopen eeuw niet eens in staat geweest één enkel vliegdekschip te produceren, laat staan een complete strike group. Turkije heeft er nu inmiddels eindelijk eentje sinds een jaar, maar is volkomen kansloos in een echte confrontatie.
Het enige wat ze als weerstand zullen kunnen bieden is guerrilla oorlog voeren, wat je zag in Irak en Afganistan. Zo zal het Iran ook vergaan mocht het tot een confrontatie komen.
Overigens vind ik wel dat het Westen zich veel te veel heeft lopen bemoeien daar, de Irak oorlogen, Afganistan, Somalië…allemaal diep triest en enorme kapitale blunders waren dat, en de lijst is nog langer. Verschrikkelijk veel onschuldige doden en mede reden dat het Westen zo gehaat wordt in die streken.
Wat dat betreft is Trump misschien wel pro Israel maar hij heeft die Midden Oosten oorlogen altijd hard veroordeeld en zocht meteen toenadering tot bijvoorbeeld de Verenigde Arabische Emiraten en SA en heeft daar ook akkoorden mee gesloten. Hij heeft absoluut geen zin in meer oorlogen en wilt veel landen ook tegemoetkomen. Dus daarom hoop ik liever dat Trump wint volgende maand, dan Harris en de democraten.
Zoals hierboven gezegd, je hebt niets aan je vuurkracht behalve het platbombarderen van steden en het afslachten van de burgerbevolking. De VS heeft gewoon verloren in zowel Afghanistan als Vietnam en Irak.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:03 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee van de superioriteit van westerse wapens, en van de aantallen.
Zoals ik al zei: één aircraft carrier strike group die nu daar in de zee ligt, die alleen heeft al meer vuurkracht dan zo ongeveer álle vijandige Arabische landen samen. En de VS heeft NEGEN van zulke aircraft carrier groups. Ze hebben dus ruwweg gezegd alleen al in het water negen keer zoveel vuurkracht dan het hele Midden Oosten (op Israel na) SAMEN. En dat is dus alleen nog de US Navy waar we het over hebben, de Air Force etc noem ik niet eens. En dan is het materiaal ook nog eens het allermodernste wat er is. De Arabische landen zijn in de afgelopen eeuw niet eens in staat geweest één enkel vliegdekschip te produceren, laat staan een complete strike group. Turkije heeft er nu inmiddels eindelijk eentje sinds een jaar, maar is volkomen kansloos in een echte confrontatie.
Het enige wat ze als weerstand zullen kunnen bieden is guerrilla oorlog voeren, wat je zag in Irak en Afganistan. Zo zal het Iran ook vergaan mocht het tot een confrontatie komen.
Overigens vind ik wel dat het Westen zich veel te veel heeft lopen bemoeien daar, de Irak oorlogen, Afganistan, Somalië…allemaal diep triest en enorme kapitale blunders waren dat, en de lijst is nog langer. Verschrikkelijk veel onschuldige doden en mede reden dat het Westen zo gehaat wordt in die streken.
Wat dat betreft is Trump misschien wel pro Israel maar hij heeft die Midden Oosten oorlogen altijd hard veroordeeld en zocht meteen toenadering tot bijvoorbeeld de Verenigde Arabische Emiraten en SA en heeft daar ook akkoorden mee gesloten. Hij heeft absoluut geen zin in meer oorlogen en wilt veel landen ook tegemoetkomen. Dus daarom hoop ik liever dat Trump wint volgende maand, dan Harris en de democraten.
Schiet het al een beetje op met dat onthoofden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:29 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd, je hebt niets aan je vuurkracht behalve het platbombarderen van steden en het afslachten van de burgerbevolking. De VS heeft gewoon verloren in zowel Afghanistan als Vietnam en Irak.
Je schepen zullen je niet redden, want zodra je voet zet aan land word je onthoofd door jihadisten en het filmpje wordt online gezet.
Mocht je full retard gaan in het platbombarderen van islamitische landen dan zul je kernbommen gaan koppen.
meer opzoeken met satellieten , afzonderen, apart houden, uithongeren en uitdrogen dat is meer israel tactiekquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Niets meer dan Rambo-Hollywood-propaganda en psychologische oorlogsvoering om de tegenpartij bij voorbaat af te schrikken. Israeli pussy's moeten vooral aanvallen, fuck around, find out.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het macro-plaatje, niet het micro-plaatje zoals jij doet. Tientallen doden hier, 100 doden daar, dat is niets in het groter geheel. In Afghanistan zijn er meer dan 100.000+ Talibanstrijders gedood. Heeft helemaal niets veranderd, want zodra ongelovigen moslims aanvallen wordt dat alleen maar opgevat als een "jihad-opportunity" en heb je busladingen vol met moslims die dat deel van de islam in de praktijk brengen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:33 schreef Perrin het volgende:
Schiet het al een beetje op met dat onthoofden?
[ x ]
Wat denk jij danquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:22 schreef Haags het volgende:
Zeg @:ali_boo blijf jij even wakker vannacht?
[ x ]
Komt er weer een aan met zijn achterlijke versjes aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:44 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het macro-plaatje, niet het micro-plaatje zoals jij doet. Tientallen doden hier, 100 doden daar, dat is niets in het groter geheel. In Afghanistan zijn er meer dan 100.000+ Talibanstrijders gedood. Heeft helemaal niets veranderd, want zodra ongelovigen moslims aanvallen wordt dat alleen maar opgevat als een "jihad-opportunity" en heb je busladingen vol met moslims die dat deel van de islam in de praktijk brengen.
Met 44 miljoen nieuwe geboortes in de islamitische wereld in alleen 2024 (de honderden miljoenen moslims in niet-moslimlanden zijn niet eens meegeteld) is er een oneindig aantal strijders waarmee niet alleen Israël, maar nog tig andere landen op de korrel worden genomen door islamitische groeperingen wereldwijd. Volgens de Profeet (vrede zij met hem) zal dit tot het einde der tijden doorgaan:
I heard the Messenger of Allah (ﷺ) say: A group of people from my Umma will continue to fight In defence of truth and remain triumphant until the Day of judgment.
https://sunnah.com/muslim:1923
En God heeft in de Koran aangegeven:
It is He who has sent His Messenger with guidance and the religion of truth to manifest it over all religion, although they who associate others with Allah dislike it.
https://legacy.quran.com/9/33
Wat zei Mullah Omar tegen Bush? You've got the watches, we've got the time.
TLDR;
Na mijn eten zal ik een kijkje nemen op sociale mediaquote:
Hee kijk, de extremistische moslim zegt weer wat.quote:
Snuifje van de hopiumpijp erbij?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
Iran heeft zich al dagen kunnen voorbereiden op een mogelijke aanval. Het was toch beter geweest om dat direct te doen. Bovendien zit echt het belangrijke spul diep in de bergen en daar kom je niet doorheen.
Welke voorbereiding hebben ze kunnen treffen die ze niet al hadden genomen voorafgaand hun eigen aanval?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
Iran heeft zich al dagen kunnen voorbereiden op een mogelijke aanval. Het was toch beter geweest om dat direct te doen. Bovendien zit echt het belangrijke spul diep in de bergen en daar kom je niet doorheen.
Ik denk dat ze wel ophouden met officieel nieuwe baardleiders te benoemen. Een beetje in het midden laten of de vorige tot moes is gebombardeerd en ondertussen een stille interimbaard aanstellen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:34 schreef Scorpie het volgende:
Wat denken jullie, zal de nieuwe topman van Hezbollah langer leven dan een week?
Misschien kiezen ze ditmaal wel voor een kalekinleider.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel ophouden met officieel nieuwe baardleiders te benoemen. Een beetje in het midden laten of de vorige tot moes is gebombardeerd en ondertussen een stille interimbaard aanstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |