abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215186318
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Niets meer dan Rambo-Hollywood-propaganda en psychologische oorlogsvoering om de tegenpartij bij voorbaat af te schrikken. Israeli pussy's moeten vooral aanvallen, fuck around, find out.
Je hebt echt geen idee van de superioriteit van westerse wapens, en van de aantallen.
Zoals ik al zei: één aircraft carrier strike group die nu daar in de zee ligt, die alleen heeft al meer vuurkracht dan zo ongeveer álle vijandige Arabische landen samen. En de VS heeft NEGEN van zulke aircraft carrier groups. Ze hebben dus ruwweg gezegd alleen al in het water negen keer zoveel vuurkracht dan het hele Midden Oosten (op Israel na) SAMEN. En dat is dus alleen nog de US Navy waar we het over hebben, de Air Force etc noem ik niet eens. En dan is het materiaal ook nog eens het allermodernste wat er is. De Arabische landen zijn in de afgelopen eeuw niet eens in staat geweest één enkel vliegdekschip te produceren, laat staan een complete strike group. Turkije heeft er nu inmiddels eindelijk eentje sinds een jaar, maar is volkomen kansloos in een echte confrontatie.
Het enige wat ze als weerstand zullen kunnen bieden is guerrilla oorlog voeren, wat je zag in Irak en Afganistan. Zo zal het Iran ook vergaan mocht het tot een confrontatie komen.

Overigens vind ik wel dat het Westen zich veel te veel heeft lopen bemoeien daar, de Irak oorlogen, Afganistan, Somalië…allemaal diep triest en enorme kapitale blunders waren dat, en de lijst is nog langer. Verschrikkelijk veel onschuldige doden en mede reden dat het Westen zo gehaat wordt in die streken.
Wat dat betreft is Trump misschien wel pro Israel maar hij heeft die Midden Oosten oorlogen altijd hard veroordeeld en zocht meteen toenadering tot bijvoorbeeld de Verenigde Arabische Emiraten en SA en heeft daar ook akkoorden mee gesloten. Hij heeft absoluut geen zin in meer oorlogen en wilt veel landen ook tegemoetkomen. Dus daarom hoop ik liever dat Trump wint volgende maand, dan Harris en de democraten.
pi_215186523
Zeg @Ali_boo blijf jij even wakker vannacht?

twitter
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 19:23:19 #253
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215186528
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:03 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Je hebt echt geen idee van de superioriteit van westerse wapens, en van de aantallen.
Zoals ik al zei: één aircraft carrier strike group die nu daar in de zee ligt, die alleen heeft al meer vuurkracht dan zo ongeveer álle vijandige Arabische landen samen. En de VS heeft NEGEN van zulke aircraft carrier groups. Ze hebben dus ruwweg gezegd alleen al in het water negen keer zoveel vuurkracht dan het hele Midden Oosten (op Israel na) SAMEN. En dat is dus alleen nog de US Navy waar we het over hebben, de Air Force etc noem ik niet eens. En dan is het materiaal ook nog eens het allermodernste wat er is. De Arabische landen zijn in de afgelopen eeuw niet eens in staat geweest één enkel vliegdekschip te produceren, laat staan een complete strike group. Turkije heeft er nu inmiddels eindelijk eentje sinds een jaar, maar is volkomen kansloos in een echte confrontatie.
Het enige wat ze als weerstand zullen kunnen bieden is guerrilla oorlog voeren, wat je zag in Irak en Afganistan. Zo zal het Iran ook vergaan mocht het tot een confrontatie komen.

Overigens vind ik wel dat het Westen zich veel te veel heeft lopen bemoeien daar, de Irak oorlogen, Afganistan, Somalië…allemaal diep triest en enorme kapitale blunders waren dat, en de lijst is nog langer. Verschrikkelijk veel onschuldige doden en mede reden dat het Westen zo gehaat wordt in die streken.
Wat dat betreft is Trump misschien wel pro Israel maar hij heeft die Midden Oosten oorlogen altijd hard veroordeeld en zocht meteen toenadering tot bijvoorbeeld de Verenigde Arabische Emiraten en SA en heeft daar ook akkoorden mee gesloten. Hij heeft absoluut geen zin in meer oorlogen en wilt veel landen ook tegemoetkomen. Dus daarom hoop ik liever dat Trump wint volgende maand, dan Harris en de democraten.
Met enkel vuurkracht win je geen oorlog
The End Times are wild
pi_215186577
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:03 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Zoals hierboven gezegd, je hebt niets aan je vuurkracht behalve het platbombarderen van steden en het afslachten van de burgerbevolking. De VS heeft gewoon verloren in zowel Afghanistan als Vietnam en Irak.

Je schepen zullen je niet redden, want zodra je voet zet aan land word je onthoofd door jihadisten en het filmpje wordt online gezet.

Mocht je full retard gaan in het platbombarderen van islamitische landen dan zul je kernbommen gaan koppen.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 19:33:25 #255
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215186615
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:29 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Zoals hierboven gezegd, je hebt niets aan je vuurkracht behalve het platbombarderen van steden en het afslachten van de burgerbevolking. De VS heeft gewoon verloren in zowel Afghanistan als Vietnam en Irak.

Je schepen zullen je niet redden, want zodra je voet zet aan land word je onthoofd door jihadisten en het filmpje wordt online gezet.

Mocht je full retard gaan in het platbombarderen van islamitische landen dan zul je kernbommen gaan koppen.
Schiet het al een beetje op met dat onthoofden?
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 19:34:59 #256
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215186626
quote:

[..]
Niets meer dan Rambo-Hollywood-propaganda en psychologische oorlogsvoering om de tegenpartij bij voorbaat af te schrikken. Israeli pussy's moeten vooral aanvallen, fuck around, find out.
meer opzoeken met satellieten , afzonderen, apart houden, uithongeren en uitdrogen dat is meer israel tactiek

komen vanzelf boven uit de tunnels
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215186683
quote:

[..]
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215186720
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:33 schreef Perrin het volgende:
Schiet het al een beetje op met dat onthoofden?
[ x ]
Ik kijk liever naar het macro-plaatje, niet het micro-plaatje zoals jij doet. Tientallen doden hier, 100 doden daar, dat is niets in het groter geheel. In Afghanistan zijn er meer dan 100.000+ Talibanstrijders gedood. Heeft helemaal niets veranderd, want zodra ongelovigen moslims aanvallen wordt dat alleen maar opgevat als een "jihad-opportunity" en heb je busladingen vol met moslims die dat deel van de islam in de praktijk brengen.

Met 44 miljoen nieuwe geboortes in de islamitische wereld in alleen 2024 (de honderden miljoenen moslims in niet-moslimlanden zijn niet eens meegeteld) is er een oneindig aantal strijders waarmee niet alleen Israël, maar nog tig andere landen op de korrel worden genomen door islamitische groeperingen wereldwijd. Volgens de Profeet (vrede zij met hem) zal dit tot het einde der tijden doorgaan:

I heard the Messenger of Allah (ﷺ) say: A group of people from my Umma will continue to fight In defence of truth and remain triumphant until the Day of judgment.
https://sunnah.com/muslim:1923

En God heeft in de Koran aangegeven:

It is He who has sent His Messenger with guidance and the religion of truth to manifest it over all religion, although they who associate others with Allah dislike it.
https://legacy.quran.com/9/33

Wat zei Mullah Omar tegen Bush? You've got the watches, we've got the time.

TLDR;
pi_215186801
twitter
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 19:56:34 #260
38496 Perrin
pi_215186826
And so it begins.
twitter
pi_215186842
Iran heeft zich al dagen kunnen voorbereiden op een mogelijke aanval. Het was toch beter geweest om dat direct te doen. Bovendien zit echt het belangrijke spul diep in de bergen en daar kom je niet doorheen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215186868
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:56 schreef Perrin het volgende:
And so it begins.
[ x ]
@Ali_boo gespot om e.e.a te duiden *O*
pi_215186882
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:22 schreef Haags het volgende:
Zeg @:ali_boo blijf jij even wakker vannacht?

[ x ]
Wat denk jij dan :D

Het is weekend, en ik wacht al maanden op dit moment :9
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 20:04:55 #264
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_215186912
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:44 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Ik kijk liever naar het macro-plaatje, niet het micro-plaatje zoals jij doet. Tientallen doden hier, 100 doden daar, dat is niets in het groter geheel. In Afghanistan zijn er meer dan 100.000+ Talibanstrijders gedood. Heeft helemaal niets veranderd, want zodra ongelovigen moslims aanvallen wordt dat alleen maar opgevat als een "jihad-opportunity" en heb je busladingen vol met moslims die dat deel van de islam in de praktijk brengen.

Met 44 miljoen nieuwe geboortes in de islamitische wereld in alleen 2024 (de honderden miljoenen moslims in niet-moslimlanden zijn niet eens meegeteld) is er een oneindig aantal strijders waarmee niet alleen Israël, maar nog tig andere landen op de korrel worden genomen door islamitische groeperingen wereldwijd. Volgens de Profeet (vrede zij met hem) zal dit tot het einde der tijden doorgaan:

I heard the Messenger of Allah (ﷺ) say: A group of people from my Umma will continue to fight In defence of truth and remain triumphant until the Day of judgment.
https://sunnah.com/muslim:1923

En God heeft in de Koran aangegeven:

It is He who has sent His Messenger with guidance and the religion of truth to manifest it over all religion, although they who associate others with Allah dislike it.
https://legacy.quran.com/9/33

Wat zei Mullah Omar tegen Bush? You've got the watches, we've got the time.

TLDR;
Komt er weer een aan met zijn achterlijke versjes aan. :')

Geeft in ieder geval een goede inkijk waarom wie dat schorem buiten moeten houden.
pi_215186913
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 20:00 schreef Haags het volgende:

[..]
@:ali_boo gespot om e.e.a te duiden *O*
Na mijn eten zal ik een kijkje nemen op sociale media
Geef me 15 a 20 min
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215187006
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:44 schreef Triggershott het volgende:
Allaaaaahkbrbrbrbrrrrrr
Hee kijk, de extremistische moslim zegt weer wat. :D

Hoe gaat het met de herovering van de Tempelberg? Zijn je maatjes van Hamas, Hezballoos en Hihihiran al dichterbij gekomen?
Intolerant voor intolerantie
pi_215187029
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
Iran heeft zich al dagen kunnen voorbereiden op een mogelijke aanval. Het was toch beter geweest om dat direct te doen. Bovendien zit echt het belangrijke spul diep in de bergen en daar kom je niet doorheen.
Snuifje van de hopiumpijp erbij?

Het maakt niet uit waar het zit. Als het er is, weet Israël waar, en weten ze hoe het te treffen. Ik dacht dat de afgelopen weken je zouden moeten hebben geleerd dat je Israël niet moet onderschatten.
Intolerant voor intolerantie
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 20:21:22 #268
38496 Perrin
pi_215187095
twitter
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 20:22:15 #269
38496 Perrin
pi_215187105
Netanyahu:
twitter
pi_215187119
Israël is superieur op elk vlak op dit moment.
pi_215187162
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
Welke voorbereiding hebben ze kunnen treffen die ze niet al hadden genomen voorafgaand hun eigen aanval?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215187214
Wat denken jullie, zal de nieuwe topman van Hezbollah langer leven dan een week?
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 20:36:22 #273
38496 Perrin
pi_215187241
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 20:34 schreef Scorpie het volgende:
Wat denken jullie, zal de nieuwe topman van Hezbollah langer leven dan een week?
Ik denk dat ze wel ophouden met officieel nieuwe baardleiders te benoemen. Een beetje in het midden laten of de vorige tot moes is gebombardeerd en ondertussen een stille interimbaard aanstellen.
pi_215187266
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 20:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik denk dat ze wel ophouden met officieel nieuwe baardleiders te benoemen. Een beetje in het midden laten of de vorige tot moes is gebombardeerd en ondertussen een stille interimbaard aanstellen.
Misschien kiezen ze ditmaal wel voor een kalekinleider.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215187276
Hier geven ze de indruk dat ze elke moment kunnen beginnen

twitter

Andere bronnen claimen binnen 72 uur

We gaan het zien :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')