SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat krijgt allemaal belasting geld om extreem linkse propaganda te produceren. Walgelijk.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Dit seizoen zit het er wel erg dik bovenop hoor. 0 nuance meerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Als Lubach al extreem links is, wat ben ik dan?
Voorbeelden?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:56 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dit seizoen zit het er wel erg dik bovenop hoor. 0 nuance meer
En dan toch blijven kijken. Heel bijzonderquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:56 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dit seizoen zit het er wel erg dik bovenop hoor. 0 nuance meer
Gewoon vanaf het begin van het seizoen kijken. Dus dat is geen doen. Als jij 1 voorbeeld kan noemen waar hij een grapje maakt over alles links van het midden, gaat je niet lukken.quote:
Zoek de schrijvers op, diegene die de "grappen verzinnen"quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Als Lubach al extreem links is, wat ben ik dan?
Wie zegt dat ik een rechtse stemmer ben dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan toch blijven kijken. Heel bijzonder
Denk niet dat er een hoop linkse stemmers Ongehoord Nederland terugkijken
Je bent zeker jaloers dat zij wel seks hebben en jij als altright incel man niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:48 schreef epicbeardman het volgende:
Je moet eens voor de grap zijn schrijvers van het programma gaan googlen.
Allemaal soy drinkende beta boys.
Dit zijn de funnyboys daar., dit is het niveau
[ x ]
[ x ]
Funnehhhhhh
Zelfs mijn satirisch Twitter account had veel meer likes en views dan deze "self-claimed" grappige linkse mensen. The left really can't meme.
Geen idee. Interesseert me ook niet bijzonder veel. Maar de mensen bij wie Lubach veel weerstand opwekt komen wel vaker uit de richting waar elke scheet woke en extreem links isquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een rechtse stemmer ben dan?
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het begin van het seizoen kijken. Dus dat is geen doen. Als jij 1 voorbeeld kan noemen waar hij een grapje maakt over alles links van het midden, gaat je niet lukken.
Als jullie geen specifieke voorbeelden kunnen opnoemen van extreemlinks tja dan zie ik het niet met mijn ontzettende extreemlinkse bril.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zoek de schrijvers op, diegene die de "grappen verzinnen"
Welke Arjan Lubach dan vervolgens van een papiertje afleest en de regie vervolgens begint een lachband.wav/mp3 te initiëren.
1 pot nat van WOKE mensen, klimaatdrammers, soy late drinkende hipster boys, genderfluids, exctincion rebellion terroristen. Anti-Drumpfers.
Net zoals al die late night shows in Amerika zoals SNL en weet ik het wat allemaal.
quote:
Gasten, waarom die projectie om incel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je bent zeker jaloers dat zij wel seks hebben en jij als altright incel man niet.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Als je op F-boy zoekt in de van dale vind je mijn echte naam.
Jij bent geen van dat allen. Alleen een zielige incel die een oranje clown adoreertquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Gasten, waarom die projectie om incel.
Jullie weten net zo goed dat een rechtse alpha man makkelijk scoort, iemand die de leiding neemt, white priviledge heeft, blauwe ogen, geen grammetje vet.
Als je op F-boy zoekt in de van dale vind je mijn echte naam.
Alleen zijn kalende kapsel en ghost writers zijn al genoeg informatie om te concluderen dat het een extreem linkse kliekje is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Als jullie geen specifieke voorbeelden kunnen opnoemen van extreemlinks tja dan zie ik het niet met mijn ontzettende extreemlinkse bril.
Wat een non-discussie als je met zulke argumenten aankomt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alleen zijn kapsel en ghost writers zijn al genoeg informatie om te concluderen dat het een extreem linkse kliekje is.
Bekijk zijn postgeschiedenis gewoonquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een non-discussie als je met zulke argumenten aankomt.
Jawel hoor, de losse segmenten staan allemaal op YouTube, kijk er altijd wat in de pauze en op de plee enzoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het begin van het seizoen kijken. Dus dat is geen doen.
https://thesis.eur.nl/pub/50073/Toetenel-Cheyenne.pdfquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een non-discussie als je met zulke argumenten aankomt.
1 google was genoeg.quote:Tot slot beschouwt Lubach een aantal rechtse politici als populistisch, wat hij neerzet als een
gevaarlijke politieke stijl. Een enkeling van hen wordt gezien als ‘gevaarlijke populist’. Zo benoemt
Lubach Wilders tot “de Nederlandse Trump” (S5-A8) en maakt hij zelfs een vergelijking met Hitler.
Binnen deze segmenten spreekt Lubach van racisme, xenofobie, ongenuanceerdheid en extreemrechtse
opvattingen.
Behoorlijk ja, dat blijkt maar weer uit jullie reactiesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel hoor, de losse segmenten staan allemaal op YouTube, kijk er altijd wat in de pauze en op de plee enzo
Altijd weer leuk
WOKE is stom
En vooral heel hard CANCELLUUUH roepen...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:14 schreef heywoodu het volgende:
Oh nee, verkeerde topic daarvoor: het is WOKE en WOKE is stom We moeten TEGEN WOKE zijn
Uit de thesis:quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://thesis.eur.nl/pub/50073/Toetenel-Cheyenne.pdf
Lees anders deze thesis eens door.
[..]
1 google was genoeg.
quote:Het slechte beleid dat de linkse coalitiepartners voeren is een terugkerend onderwerp in ZML. Lubach spreekt politici persoonlijk aan op hun fouten en hij valt ze aan op hun falende, onbegrijpelijke en onverantwoorde beleid
En kom nu eens met argumenten waarom PVV en BBB niet populistisch zijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://thesis.eur.nl/pub/50073/Toetenel-Cheyenne.pdf
Lees anders deze thesis eens door.
[..]
1 google was genoeg.
Ik zie geen materiaal dat uitgebracht is onder de naam Lubachquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:21 schreef epicbeardman het volgende:
Dit soort eigen youtube kanalen hebben de schrijvers, lachwekkend slecht allemaal.
@:ieniminimuis
Hierboven staat een voorbeeld in het afstudeerproject.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:24 schreef epicbeardman het volgende:
Browse ik rond op youtube, zie ik weer dat die extreem linkse hippie met zijn extreem linkse propaganda spin-squad heeft geupload.
Ik dacht dat onder PVV regiem de VPRO/NPO en dergelijken werden opgeheven zodat we OngehoordNederland het journaal en nieuwsuur konden laten presenteren.
Waarom krijgt die linkse hypocriet Lubach nog steeds zendtijd, met een colofon van 30/40 extreem linkse schrijvers kan je beter AI/ChatGTP/Gemeni de scripts laten schrijven.
Arjan Lubach en zijn 40koppige colofon bewijst dat linkse mensen geen humor hebben.Zo machtig is het linkse bolwerk helaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat krijgt allemaal belasting geld om extreem linkse propaganda te produceren. Walgelijk.
Komt niet eens in de buurt van al die moorden van links... Theo, Pim... etc.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Achja. Wappies, wappies, wappies.
Vanmorgenvroeg was weer zo'n complotgekkie van het bed gelicht.
De volgende gekken komen ook voor de rechter:
Fakkelgek Max van den Berg 3 Oktober
Heliumkabouter Gideon van Meijeren 7 Oktober
Lasterneuroloog Jan Hollebollegijs Bonte 5 November
Ongeleid projectiel Raisa Blommestijn 21 November
Is Mohammed Bouyeri links?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef Heteerlijkegeluid het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van al die moorden van links... Theo, Pim... etc.
Als je zelf rechts genoeg bent is zelfs Hitler links...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Is Mohammed Bouyeri links?Stemmen mag hij in ieder geval toch niet meer.
Humor moet dan ook worden verboden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:29 schreef Wantie het volgende:
Altijd leuk om te zien dat rechts geen humor heeft.....
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef Heteerlijkegeluid het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van al die moorden van links... Theo, Pim... etc.
Wat, hij durft iig eerlijk te zijn. Ipv continue in een waan te leven zoals velen in dit topic.quote:
Ooh, the irony...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat, hij durft iig eerlijk te zijn. Ipv continue in een waan te leven zoals velen in dit topic.
Is toch genieten. Kwijl stroomt uit zn bek waarschijnlijkquote:
Ik kijk het niet eens, het enige wat ik zag was een thumbnail op youtube.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Schuimbekkend kijken naar een nieuwe aflevering van Lubach
Je hebt het niet eens gezien? OMGquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kijk het niet eens, het enige wat ik zag was een thumbnail op youtube.
Denk je echt dat ik dat soort type SNL mindcontrol ga kijken.
Het is mindcontrol voor de schaapjes en conformisten.
Het is gewoon feitelijk bekend dat linkse VPRO dit soort propaganda verspreidt.
En met gebalde vuisten!11!!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof ik hier zit voor ReSpeCtTtttTTttT, conformist.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens gezien? OMG![]()
![]()
Je bent nu echt elke vorm van respect kwijt
Met andere woorden,je maakt je druk om niets.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alsof ik hier zit voor ReSpeCtTtttTTttT, conformist.
Je hoeft Lubach niet te kijken om te weten wat voor propaganda hij propageert.
Schuimbekkend kijken naar een thumbnail van Lubach op YouTubequote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Het gaat erom dat ik minstens 1500 euro loonheffing voor dit soort propaganda per maand betaald. Om fake news te verspreiden over van alles en nog wat. Gesteund door de deepstate en linkse EU.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden,je maakt je druk om niets.
Je gedraagt je als een netto ontvanger, dus ik trap niet in deze onzinquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik minstens 1500 euro loonheffing voor dit soort propaganda per maand betaald. Om fake news te verspreiden over van alles en nog wat. Gesteund door de deepstate en linkse EU.
Lubach is zo'n type dat zich met een voorbinddildo laat verkrachten door von der Leyen.
Hij is zelf ook niet eens grappig, hij schrijft zelf geen enkele grap, want we weten allemaal dat linkse mannen niet grappig zijn.
Ik daarintegen, ben erg grappig.
Ik had toch al gezegd dat we weten dat je homofoob bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit dan, eerste google over Lubach.
Foto voor poster met "Stichting Propaganda Nederland"
https://www.flair.nl/juice/gay-zijn-moet-normaal-zijn~be45d800/
Arjen Lubach: ‘Gay zijn moet zo normaal worden als kleur van je ogen’
“Gay zijn zou zo normaal moeten worden als de kleur van iemands ogen”. Daarvoor pleit Arjen Lubach in een kort interview met het queer magazine Winq dat woensdagavond online is gezet.
rentfree.gifquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit dan, eerste google over Lubach.
Foto voor poster met "Stichting Propaganda Nederland"
https://www.flair.nl/juice/gay-zijn-moet-normaal-zijn~be45d800/
Arjen Lubach: ‘Gay zijn moet zo normaal worden als kleur van je ogen’
“Gay zijn zou zo normaal moeten worden als de kleur van iemands ogen”. Daarvoor pleit Arjen Lubach in een kort interview met het queer magazine Winq dat woensdagavond online is gezet.
Het leuke is juist dat je dit nog meent ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:01 schreef epicbeardman het volgende:
Heerlijk die persoonlijke aanvallen omdat jullie weten dat ik gelijk heb.
Wanneer jullie niet in staat zijn om een argument onder woorden te brengen of tegenwerpingen te weerleggen, kan de verleiding groot zijn om de discussie persoonlijk te maken.
Door aan te vallen in plaats van te argumenteren, proberen jullie de aandacht af te leiden van de inhoud en hun eigen positie te versterken.
Ik heb een stappenplan voor je:quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:01 schreef epicbeardman het volgende:
Heerlijk die persoonlijke aanvallen omdat jullie weten dat ik gelijk heb.
Wanneer jullie niet in staat zijn om een argument onder woorden te brengen of tegenwerpingen te weerleggen, kan de verleiding groot zijn om de discussie persoonlijk te maken.
Door aan te vallen in plaats van te argumenteren, proberen jullie de aandacht af te leiden van de inhoud en hun eigen positie te versterken.
Ja, hij weet alles heel goed te onderbouwen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:28 schreef over_hedge het volgende:
Heel links of niet. Vind dat hij vaak best goede videos heeft. Die over erfbelasting bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, hij weet alles heel goed te onderbouwen.
En iemand die denkt dat Barak Obama homo is en Michelle Obama een omgebouwde kerel kan daar niet mee om gaan.
Wat dat betreft is Lubach meer dan geslaagd.
Nu heb ik ook geen fotos van mijn moeder toen ze zwanger was maar ik kan toch wel met enige zekerheid stellen dat ze bevallen is. En geen piemel had toentertijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Open your eyes Wantie!
Joan Rivers is kort hierna vermoord tijdens een standaard medische ingreep. Onlangs was ook bij de Obama's huis een top chef verdronken in water wat 30 cm hoog stond. Die chef wist te veel. Misschien had hij big Mikes geslachtsdeel gezien.
Zelfs de kinderen van de Obama's zijn niet van henzelf, maar van hen beste vrienden. Maar is niet zo gek als je niet zwanger kan worden.
[ afbeelding ]
Heb jij toevallig foto's van Michelle "Mike" Obama toen ze zwanger was? ik wacht in spanning af.
Laat jij eens een jeugdfoto zien van Mike Obama.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Open your eyes Wantie!
Joan Rivers is kort hierna vermoord tijdens een standaard medische ingreep. Onlangs was ook bij de Obama's huis een top chef verdronken in water wat 30 cm hoog stond. Die chef wist te veel. Misschien had hij big Mikes geslachtsdeel gezien.
Zelfs de kinderen van de Obama's zijn niet van henzelf, maar van hen beste vrienden. Maar is niet zo gek als je niet zwanger kan worden.
[ afbeelding ]
Heb jij toevallig foto's van Michelle "Mike" Obama toen ze zwanger was? ik wacht in spanning af.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Open your eyes Wantie!
[ afbeelding ]
Whaha een AI foto posten en zelf niet doorhebben dat "hij" 6 vingers heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ [url=https://mediaproxy.snopes.com/width/1200/https://media.snopes.com/(...)nancy.jpg]afbeelding[/url] ]
Toen jouw moeder jouw droeg, was het vermoedelijk 1950-55 en had niet iedereen een foto camera. Maar altijd met dit soort non-retorieken en kul argumenten komen. Heeft ze nu wel een piemel dan? als ze die toen"t"ertijd niet had.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heb ik ook geen fotos van mijn moeder toen ze zwanger was maar ik kan toch wel met enige zekerheid stellen dat ze bevallen is. En geen piemel had toentertijd.
Allemaal aannames.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Whaha een AI foto posten en zelf niet doorhebben dat ze 6 vingers heeft.
Daarom geloof jullie ook alles maar ook alles wat MSM jullie voortborduurt.
Jullie zijn de types die ze alles wijs kunnen maken of niet?
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Allemaal aannames.
Anyway, foto van Mike?
Nog steeds geen foto van Michael Obama.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zijn tal van filmpjes dat Obama, Michelle, Mike noemt.
Welke man, noemt zijn vrouw die Michelle heeft, af en toe per ongeluk Mike?
Kan de foto ook wel posten, maar de video fragmenten zijn veel belastender.
Michael LaVaughn Robinson bestaat ook gewoon niet meer, terwijl er wel een geboorte akte van bestaat. Niemand weet waar Michael is. BIG MIKEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
Breder dan Badr Hari en Rico Verhoeven.. BIG MIKEEEEEEEEEEEEEE
https://rumble.com/vfwfqh-michelle-obama-is-a-man....-oh-yeah.html
Waarom zullen er wel foto's zijn van Michael LaVaughn, als er geen foto's bestaan van Michelle's zwangerschap van 2 kinderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nog steeds geen foto van Michael Obama.
Ik heb ook geen foto van mijn moeder die zwanger is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zullen er wel foto's zijn van Michael LaVaughn, als er geen foto's bestaan van Michelle's zwangerschap van 2 kinderen.
Het belangrijkste moment uit een vrouws leven, zwanger worden, kinderen krijgen en dan geen foto's maken. En dat je het nog allemaal opeet als roze koek is nog gekker eigenlijk.
Geen enkele foto! haha.
Dit is eigenlijk het lubach topic, weet niet waarom we het nu over big mike hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:48 schreef Hallojo het volgende:
Is het niet de bedoeling dat er nu allerlei leugens over Harris verspreid moeten worden in plaats van over Obama?
Je suggereert dat Barak zich verspreekt door de oude naam van Michelle te noemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zullen er wel foto's zijn van Michael LaVaughn, als er geen foto's bestaan van Michelle's zwangerschap van 2 kinderen.
Maken zeg je.quote:Het belangrijkste moment uit een vrouws leven, zwanger worden, kinderen krijgen en dan geen foto's maken.
Precies, geen enkele foto uit de jeugd van Mike.quote:En dat je het nog allemaal opeet als roze koek is nog gekker eigenlijk.
Geen enkele foto! haha.
Had je zoveel drank op dat je niet meer weet dat je daarover bent begonnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het lubach topic, weet niet waarom we het nu over big mike hebben.
Maakt het er niet minder leuk op iig.![]()
Oh Kamala, ja die heeft ook alles bij elkaar gelogen.
Liegen over je familie is het slechtste wat je kan doen. Maarja ook Obama heette eigenlijk Barry Soetoro.
Kennelijk niet, en dus is er ook geen Mike geweest.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook geen foto van mijn moeder die zwanger is.
Ik heb van heel veel momenten in het leven geen foto. Is het dan niet gebeurd?
Je snapt zelf toch wel als ze het willen verbergen dat ze alles kunnen verbergen, maar waarom zou een moeder van 2 dochters geen enkele foto's hebben van dat ze zwanger was, je bent niet voor een weekje of 2 zwanger en poept er een kind uit. En dat maal 2 kinderen een totaal geen foto's.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je suggereert dat Barak zich verspreekt door de oude naam van Michelle te noemen.
Dit suggereert dat Barak haar als Mike gekend heeft.
Waar zijn diens klasgenoten, foto's uit jaarboeken van de scholen etc?
Geen enkele foto van Mike.
[..]
Maken zeg je.
Hoezo zouden er geen fotos zijn gemaakt?
Dat is een aanname van je.
[..]
Precies, geen enkele foto uit de jeugd van Mike.
Waar zijn die?
Waarom vind je het wel vreemd dat Michelle geen foto's vrijgeeft van haar zwangerschap, maar hen je er kennelijk geen enkele moeite mee dat er niets is uit de jeugd van Mike?
Je bedoelt het nog enige actieve topic op FOK. Alleen ik krijg de hits en commitment en dedication op mijn posts. Jouw topics vergaren ongeveer 0 posts per 24 uur, zo saai zijn ze.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
Dit is het meest trieste topic ooit op FOK!
Moet ik hier op reagerenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je bedoelt het nog enige actieve topic op FOK. Alleen ik krijg de hits en commitment en dedication op mijn posts. Jouw topics vergaren ongeveer 0 posts per 24 uur, zo saai zijn ze.
[ afbeelding ]
Alle klasgenootjes, elke klassenfoto, jaarboeken, mensen uit de buurt...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch wel als ze het willen verbergen dat ze alles kunnen verbergen,
Waaruit blijkt dat ze die niet heeft?quote:maar waarom zou een moeder van 2 dochters geen enkele foto's hebben van dat ze zwanger was,
Een hele jeugd als Mike.quote:je bent niet voor een weekje of 2 zwanger en poept er een kind uit. En dat maal 2 kinderen een totaal geen foto's.
Het leuke is dat jij schrok van de foto en hem moest opzoeken.quote:Weird. Leuke is dat je nu zelf ook twijfels begint te krijgen. Je postte desalniettemin een AI generated foto, het beste wat je kond vinden van snopes.
1. Hierboven staan foto's.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:32 schreef Wantie het volgende:
Maar je kunt geen enkele foto laten zien.
[..]
Het leuke is dat jij schrok van de foto en hem moest opzoeken.
Je bent aan het wankelen gebracht.
Daarom begon je opeens over Kamala.
Daar staat geen een foto van Mike.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
1. Hierboven staan foto's.
2. Ik kende die fake zwangerschap foto al heel lang. Moest daarom extra hard lachen dat je dacht dat je iets had gevonden.
3. Ik wankel nooit.
4. Iemand anders begon over dat we nu Kamala moesten aanpakken ipv Obama en zijn man Mike.
🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zijn tal van filmpjes dat Obama, Michelle, Mike noemt.
Welke man, noemt zijn vrouw die Michelle heeft, af en toe per ongeluk Mike?
Kan de foto ook wel posten, maar de video fragmenten zijn veel belastender.
Michael LaVaughn Robinson bestaat ook gewoon niet meer, terwijl er wel een geboorte akte van bestaat. Niemand weet waar Michael is. BIG MIKEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
Breder dan Badr Hari en Rico Verhoeven.. BIG MIKEEEEEEEEEEEEEE
https://rumble.com/vfwfqh-michelle-obama-is-a-man....-oh-yeah.html
Waarom geen slotjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoog BNW gehalte icm TS, dus schopje VER.
clicksquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom geen slotjeDit gaat nergens over. Is zelfs walgelijk.
ik wordt betaald door FOK om topics te openen die de eigenaren rijker maken dan elon muskquote:
Nou, dan heeft hij de verkeerde ingehuurdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ik wordt betaald door FOK om topics te openen die de eigenaren rijker maken dan elon musk
Dat gaat vast lukken als je dingen schrijft als 'ik wordt'quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ik wordt betaald door FOK om topics te openen die de eigenaren rijker maken dan elon musk
Dat is idd wel heel ergquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat gaat vast lukken als je dingen schrijft als 'ik wordt'
Slotje Vergaarbak same shitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom geen slotjeDit gaat nergens over. Is zelfs walgelijk.
De grapjes van de schrijvers...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:05 schreef Näsenbar het volgende:
TS is ziedend omdat er alleen maar andere kalende rechtse mannen om zijn grapjes lachen en dat vrouwen wel om de grapjes van Lubach kunnen lachen.
Ik heb zo'n 60.000 topics geopend. En jij ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En Geert Wilders is het liefdeskind van Soekarno en Imelda Marcos.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het lubach topic, weet niet waarom we het nu over big mike hebben.
Maakt het er niet minder leuk op iig.![]()
Oh Kamala, ja die heeft ook alles bij elkaar gelogen.
Liegen over je familie is het slechtste wat je kan doen. Maarja ook Obama heette eigenlijk Barry Soetoro.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En Geert Wilders is het liefdeskind van Soekarno en Imelda Marcos.
Geertje heeft het niet ontkend dus we mogen aannemen dat het waar is.quote:
Plaatselijke sufferdje van Zaltbommel.quote:
Oplage 25.000quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Plaatselijke sufferdje van Zaltbommel.
Sorry, maar mijn Engels en Spaans zijn beter dan mijn Nederlands. Nederlands is over 10 jaar toch niet meer de gesproken taal in Nederland. Plus over 10 jaar woon ik niet meer in dit koude landje maar tax haven Canarische Eilanden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat gaat vast lukken als je dingen schrijft als 'ik wordt'
Je hebt een rijke fantasie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Sorry, maar mijn Engels en Spaans zijn beter dan mijn Nederlands. Nederlands is over 10 jaar toch niet meer de gesproken taal in Nederland. Plus over 10 jaar woon ik niet meer in dit koude landje maar tax haven Canarische Eilanden.
Dat zie je wel vaker bij visionaire mensen zoals Elon Musk en ik.quote:
De sociale dienst is ongetwijfeld blij met jequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij visionaire mensen zoals Elon Musk en ik.
Daarom is mijn werkgever ook zo blij met mij, ik denk out of the box.
Wanneer het bedrijf A doet, denk ik al weer aan C. Dos stepjes ahead.
Nee, jij trekt volle zalen, zullen we zeggenquote:
Correct, daar is heel fok inmiddels wel achter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |