abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 oktober 2024 @ 15:59:41 #218
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215254953
Echt een toprace gedraaid bij de Bergse Plasloop! Van de officiële telling klopt maar weinig, de route was een halve kilometer langer en rekent er nog als bonus een ruime halve minuut bij zonder reden, dus dat is jammer voor de inschatting.

Mijn klokje kwam in ieder geval op 1:34:00 uit, een ruime verbetering van mijn PR die 8 minuten langzamer was :D een gemiddeld tempo van 4:27 gelopen, daar ben ik wel heel blij mee, had niet verwacht dit op zo’n lange afstand vol te houden (en nog relatief fris te blijven ook).
Met pijn en moeite derde
pi_215255088
De kwart van Eindhoven gelopen. Hardstikke leuk parcours, veel publiek!

Enige jammer was de camera van omroep brabant die ik vol in mn bakkes kreeg na de finish. Ga weg alsjeblieft, ik zit daar echt heel erg verschrikkelijk niet op te wachten. Ben dus doorgelopen :')
:)
pi_215255200
Lekker bezig (geweest) allemaal! _O_
pi_215255247
Ik heb eindelijk 30 minuten op de loopband volgehouden zonder duizeligheid. 8-) Wel dodelijk saai, dus vanaf nu de langere lopen maar weer over de weg met wind O+ en regen O+ en buitenlucht O+.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_215255279
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 16:19 schreef mignonne het volgende:

Enige jammer was de camera van omroep brabant die ik vol in mn bakkes kreeg na de finish. Ga weg alsjeblieft, ik zit daar echt heel erg verschrikkelijk niet op te wachten. Ben dus doorgelopen :')
Ik liep hem ook.

Was inderdaad leuk en gezellig (zoals altijd in EHV). Ik ben ook wel tevreden met mijn tijd. 1:10:56. Dat is gewoon prima voor mijn doen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_215255322
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik liep hem ook.

Was inderdaad leuk en gezellig (zoals altijd in EHV). Ik ben ook wel tevreden met mijn tijd. 1:10:56. Dat is gewoon prima voor mijn doen.
Ik liep een langzame 1.27
Wat voor mijn doen al aan de langzame kant is, en überhaupt niet erg snel. Ik ben verder blij met mn tijd hoor, maar wat verbaasde is dat ik plaats 5600nogwat heb van de 7700nogwat.
Ik ben met mijn tijd by far niet de traagste blijkbaar. Hoe dan??
pi_215255387
Zojuist geintervalt. Kwartmarathon in totaal gelopen met wat sprintjes. Morgen even niks doen.

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 14:11 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Als je liever op tijd loopt heb je ook genoeg online calculators waar je een recente snelste tijd kan invullen (dus 5k in 25:00) en dan geeft hij je trainingstempo's (in een range) en wedstrijdtempo's.

bijv. https://runninglevel.com
Is dat hetzelfde als deze https://vdoto2.com/Calculator?

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 16:19 schreef mignonne het volgende:

Was jij Janine/Jannie of Marleen die doorliepen bij de kwartmarathon? Ik zat te wachten op antwoord op de vraag hoe was het!?

[ Bericht 45% gewijzigd door Nober op 13-10-2024 17:32:11 ]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 oktober 2024 @ 17:42:34 #225
426493 crew  PippenScottie
pi_215255583
Lekker gedaan allemaal! _O_
My friends all drive horses
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 oktober 2024 @ 17:55:11 #226
pi_215255660
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 16:58 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ik liep een langzame 1.27
Wat voor mijn doen al aan de langzame kant is, en überhaupt niet erg snel. Ik ben verder blij met mn tijd hoor, maar wat verbaasde is dat ik plaats 5600nogwat heb van de 7700nogwat.
Ik ben met mijn tijd by far niet de traagste blijkbaar. Hoe dan??
Ik denk dat die 7700 nog wat niet klopt. Als ik bij de uitslagen kijk, zie ik een stuk minder finishes.
pi_215255809
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 17:08 schreef Nober het volgende:

Niet precies hetzelfde, maar komt wel aardig in de buurt van elkaar :) (kwam die ook tegen vanmiddag)

Heb een hoop zit googlen en heb nu wel een aardig schema gevonden en wat meer houvast qua hartslagzones denk ik :s)
pi_215255810
quote:
Zojuist geintervalt. Kwartmarathon in totaal gelopen met wat sprintjes.
Je bedoelt gewoon 10 km :?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_215255935
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Je bedoelt gewoon 10 km :?
Nee 10km is korter.

42,195 is de marathonafstand delen door vier is 10,55 (naar boven afgerond).
pi_215255973
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:42 schreef Nober het volgende:

[..]
Nee 10km is korter.

Klopt. 10.55 km staat ook op de medaille die ik vandaag kreeg
pi_215256006
Goed gedaan allemaal
Groot fan van User Wotte
pi_215256254
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echt een toprace gedraaid bij de Bergse Plasloop! Van de officiële telling klopt maar weinig, de route was een halve kilometer langer en rekent er nog als bonus een ruime halve minuut bij zonder reden, dus dat is jammer voor de inschatting.

Mijn klokje kwam in ieder geval op 1:34:00 uit, een ruime verbetering van mijn PR die 8 minuten langzamer was :D een gemiddeld tempo van 4:27 gelopen, daar ben ik wel heel blij mee, had niet verwacht dit op zo’n lange afstand vol te houden (en nog relatief fris te blijven ook).
Komt volgens mij ook door die 3km tunnel, dat kan net je horloge wat in de war brengen.

Gek genoeg staat op de uitslagenlink in de mail mijn tijd op 1:34:49 en mijn tijd via uitslagen.nl (en ook strava) op 1:34:10, dat leek me logischer.

Wilde eigenlijk op 4:15 weg en dan kijken of ik op 1:29 kon finishen. Tot 10k ging het prima maar dan draaide je de polder in en kreeg je 7km vollebak wind tegen. Toen geloofde ik het wel vanaf km 18 en rustig uitgelopen. Vond het een tof georganiseerde run ^O^ enige nadeel (stel je wilt nog hard) is dat op km 19 ofzo de 10k en 5k groep ook op het - daar smalle - parcours erbij komt. Moet je ineens in de ankers.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_215256301
Bij mij ging de halve in Eindhoven niet zo best. Ik had wel het plan om rustig te lopen aangezien ik volgende week in Amsterdam weer aan de start sta, maar dit was slechter dan gehoopt.
Een oorzaak is er wel, sinds vrijdag heb ik last van maag gehad, vanmorgen meer op de WC gezeten dan ergens anders. Eigenwijs als ik bij vlagen ben, toch naar Eindhoven afgedaald en van start gegaan. Gelukkig geen sanitaire stops onderweg hoeven doen, maar er zat veel te weinig brandstof in de tank. De sportdrank en gelletjes brachten hier geen verandering in helaas. M'n benen voelden op zich prima, maar gewoon een energiegebrek.
Uiteindelijk ruim 11 minuten boven de tijd van m'n langzaamste HM gelopen. Volgende week herkansing in Amsterdam!
pi_215256452
Waren er nog anderen van hier bij de Veluweloop zaterdag?

Ik liep net als vorig jaar etappe 2, en heb exact net zo hard gelopen als vorig jaar :')
Ik presteer iig consistent? _O-
Alsnog tevreden want vorig jaar ging ik bijna over m'n nek na een veel te snelle eerste km en een verkeerde eet-timing van tevoren, en dit keer was ik niet zo misselijk en was mijn tempo beter verdeeld.
Nou komend jaar eens blessurevrij blijven en dan hopelijk progressie ipv hetzelfde blijven :P

Had wel de inspanning van het meefietsen vreselijk onderschat. Ik heb etappe 5 t/m 11, bij elkaar ca 50 km, mee gemountainbiket. Er zaten twee etappes in met veel boomwortels, smalle bochtige stukken en klimmetjes, en dat waren precies de etappes waar we onze snelste lopers hadden ingezet :X
Tel daarbij op dat we op de fiets ernaartoe waren gekomen (ca 25 km enkele reis) en het fietsen van/naar de etappe die ik liep, en je komt op 120 km.
8 boterhammen, 2 stuks fruit, 3 repen en 1,5 liter sportdrank waren niet genoeg. We hebben ook nog de hele snackbar leeg zitten eten _O-
pi_215256480
Lekker bezig in Groningen en welkom hier @ok01
Klinkt als een leuk evenement @Mrmime en mooie prestatie!
Wat een tempo @kalinhos en goed gedaan @GurneyIsBestOke *G*
Lekker bezig @mignonne en @Bomenverzameling en @En1gma is het een beetje een leuk parcours in Eindhoven?
Fijn dat je weer naar buiten kan @Nanuke *G*
  zondag 13 oktober 2024 @ 20:00:12 #236
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215256512
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:24 schreef kalinhos het volgende:
Komt volgens mij ook door die 3km tunnel, dat kan net je horloge wat in de war brengen
In dit geval niet, de meting is echt verkeerd geweest. Iedereen om mij heen had ongeveer die 400 meter te veel gerend, en ook als je het afmeet is het stuk onder de tunnel gewoon goed gemeten door mijn klokje.

Er valt best wel wat aan te merken over de afstandsmeting van het parcours, een paar restmeters prima maar 400 is echt wel veel, scheelt toch een anderhalve minuut!

Inmiddels heeft uitslagen.nl gelukkig die 40 bonus secondes eraf gehaald :)
Met pijn en moeite derde
pi_215256597
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 17:55 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Ik denk dat die 7700 nog wat niet klopt. Als ik bij de uitslagen kijk, zie ik een stuk minder finishes.
Klopt ik zag het ook idd. Maar zo staat het wel op mijn uitslagen overzicht als ik mn startnr invul. Dus waar het hem in zit geen idee.

Desalniettemin nog steeds beslist geen laatste loper.
pi_215256612
quote:
Zojuist geintervalt. Kwartmarathon in totaal gelopen met wat sprintjes. Morgen even niks doen.
[..]
[..]
Was jij Janine/Jannie of Marleen die doorliepen bij de kwartmarathon? Ik zat te wachten op antwoord op de vraag hoe was het!?
Ik was (ben :D ) Marleen.
En ik heb een bloedhekel aan in de belangstelling staan, in het middelpunt en zo'n camera hoef je mij echt niet op mn neus te duwen. Zeker niet als ik hem niet verwacht, niet kon ontwijken en zo vlak over de finish.
Mij nie bellen hoor.
pi_215256683
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 19:54 schreef Tele6 het volgende:
Lekker bezig in Groningen en welkom hier @:ok01
Klinkt als een leuk evenement @:Mrmime en mooie prestatie!
Wat een tempo @:kalinhos en goed gedaan @:GurneyIsBestOke *G*
Lekker bezig @:mignonne en @:Bomenverzameling en @:En1gma is het een beetje een leuk parcours in Eindhoven?
Fijn dat je weer naar buiten kan @:Nanuke *G*
Ik vind het een leuk parcours ja. Maar ik woon zelf ook in Eindhoven. Geen idee hoe mensen die normaal niet in Eindhoven komen dit ervaren..
pi_215256771
quote:
88s.gif Op zondag 13 oktober 2024 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik vind het een leuk parcours ja. Maar ik woon zelf ook in Eindhoven. Geen idee hoe mensen die normaal niet in Eindhoven komen dit ervaren..
Ik was nog nooit in Eindhoven geweest, afgezien van het vliegveld.
Maar ik vond het ook een erg leuk parcours. En opvallend veel mensen langs de route om aan te moedigen. Bij de hele marathon bijna vergelijkbaar met Rotterdam. Bij de 1/4 zeker ook echt een hele goeie hoeveelheid mensen.

Fijn 2 waterpunten onderweg, variatie in omgeving en duidelijke borden enzo dus top. Enige wat beter kan was dat het uitloopgebied wat groter/ruimer mag. Was nu een beetje een bottleneck. Maar das echt maar een detail.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 oktober 2024 @ 20:43:45 #241
pi_215256857
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 20:11 schreef mignonne het volgende:

[..]
Klopt ik zag het ook idd. Maar zo staat het wel op mijn uitslagen overzicht als ik mn startnr invul. Dus waar het hem in zit geen idee.

Desalniettemin nog steeds beslist geen laatste loper.
En al was je laatste. Je hebt een kwart marathon gelopen! _O_ _O_ _O_
pi_215257046
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 20:43 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
En al was je laatste. Je hebt een kwart marathon gelopen! _O_ _O_ _O_
Haha nee zeker! Maar ik vond het gewoon opvallend hoeveel langzame lopers er waren (love it!!)
pi_215257958
Vandaag mijn eerste halve marathon voltooid. Streeftijd toen ik met trainen begon was onder de 2 uur, heel voorzichtig al bijgesteld tot 1.56.30 op basis van de laatste trainingen.

Vandaag ging het geweldig, gefinisht in 1.53.26 O+

Sowieso een erg toffe sfeer langs het parcours. _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215258549
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 18:42 schreef Nober het volgende:

[..]
Nee 10km is korter.

Ik kan ook rekenen. :P
Snap alleen deze incourante afstand niet zo, maar boeiend.

Het bekt lekker en brengt mensen in beweging. *O* En dat laatste telt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_215258649
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 06:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Die kwart marathon is zelfs zo'n onzinafstand dat ik al heb gezien dat er 'kwart marathons' zijn waarbij ze ook nog een chippunt op de 10km zetten, zodat je ook weet wat je 10km-tijd was.... Maak dan een 10km-wedstrijd.

Maar goed. Als er extra mensen door gaan hardlopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 14 oktober 2024 @ 07:38:34 #246
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215258672
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 06:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik ga vandaag proberen 1/8e marathon te lopen tijdens mijn lunchpauze. *O*
pi_215258800
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2024 07:29 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Die kwart marathon is zelfs zo'n onzinafstand dat ik al heb gezien dat er 'kwart marathons' zijn waarbij ze ook nog een chippunt op de 10km zetten, zodat je ook weet wat je 10km-tijd was.... Maak dan een 10km-wedstrijd.

Maar goed. Als er extra mensen door gaan hardlopen.
waarom wil je zo graag dat extra mensen gaan hardlopen
Groot fan van User Wotte
pi_215258803
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2024 07:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik ga vandaag proberen 1/8e marathon te lopen tijdens mijn lunchpauze. *O*
wil dat vanaf november elke dag voor het werk doen eigenlijk

loop je elke dag 5,25km?
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties