Ik liep hem ook.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:19 schreef mignonne het volgende:
De kwart van Eindhoven gelopen. Hardstikke leuk parcours, veel publiek!
Enige jammer was de camera van omroep brabant die ik vol in mn bakkes kreeg na de finish. Ga weg alsjeblieft, ik zit daar echt heel erg verschrikkelijk niet op te wachten. Ben dus doorgelopen
Ik liep een langzame 1.27quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik liep hem ook.
Was inderdaad leuk en gezellig (zoals altijd in EHV). Ik ben ook wel tevreden met mijn tijd. 1:10:56. Dat is gewoon prima voor mijn doen.
Is dat hetzelfde als deze https://vdoto2.com/Calculator?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:11 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als je liever op tijd loopt heb je ook genoeg online calculators waar je een recente snelste tijd kan invullen (dus 5k in 25:00) en dan geeft hij je trainingstempo's (in een range) en wedstrijdtempo's.
bijv. https://runninglevel.com
Was jij Janine/Jannie of Marleen die doorliepen bij de kwartmarathon? Ik zat te wachten op antwoord op de vraag hoe was het!?quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:19 schreef mignonne het volgende:
De kwart van Eindhoven gelopen. Hardstikke leuk parcours, veel publiek!
Enige jammer was de camera van omroep brabant die ik vol in mn bakkes kreeg na de finish. Ga weg alsjeblieft, ik zit daar echt heel erg verschrikkelijk niet op te wachten. Ben dus doorgelopen
Ik denk dat die 7700 nog wat niet klopt. Als ik bij de uitslagen kijk, zie ik een stuk minder finishes.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik liep een langzame 1.27
Wat voor mijn doen al aan de langzame kant is, en überhaupt niet erg snel. Ik ben verder blij met mn tijd hoor, maar wat verbaasde is dat ik plaats 5600nogwat heb van de 7700nogwat.
Ik ben met mijn tijd by far niet de traagste blijkbaar. Hoe dan??
Niet precies hetzelfde, maar komt wel aardig in de buurt van elkaarquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:08 schreef Nober het volgende:
Is dat hetzelfde als deze https://vdoto2.com/Calculator?
Je bedoelt gewoon 10 kmquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:08 schreef Nober het volgende:
Zojuist geintervalt. Kwartmarathon in totaal gelopen met wat sprintjes.
Nee 10km is korter.quote:
Klopt. 10.55 km staat ook op de medaille die ik vandaag kreegquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee 10km is korter.
42,195 is de marathonafstand delen door vier is 10,55 (naar boven afgerond).
Komt volgens mij ook door die 3km tunnel, dat kan net je horloge wat in de war brengen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Echt een toprace gedraaid bij de Bergse Plasloop! Van de officiële telling klopt maar weinig, de route was een halve kilometer langer en rekent er nog als bonus een ruime halve minuut bij zonder reden, dus dat is jammer voor de inschatting.
Mijn klokje kwam in ieder geval op 1:34:00 uit, een ruime verbetering van mijn PR die 8 minuten langzamer waseen gemiddeld tempo van 4:27 gelopen, daar ben ik wel heel blij mee, had niet verwacht dit op zo’n lange afstand vol te houden (en nog relatief fris te blijven ook).
In dit geval niet, de meting is echt verkeerd geweest. Iedereen om mij heen had ongeveer die 400 meter te veel gerend, en ook als je het afmeet is het stuk onder de tunnel gewoon goed gemeten door mijn klokje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:24 schreef kalinhos het volgende:
Komt volgens mij ook door die 3km tunnel, dat kan net je horloge wat in de war brengen
Klopt ik zag het ook idd. Maar zo staat het wel op mijn uitslagen overzicht als ik mn startnr invul. Dus waar het hem in zit geen idee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat die 7700 nog wat niet klopt. Als ik bij de uitslagen kijk, zie ik een stuk minder finishes.
Ik was (benquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:08 schreef Nober het volgende:
Zojuist geintervalt. Kwartmarathon in totaal gelopen met wat sprintjes. Morgen even niks doen.
[..]
Is dat hetzelfde als deze https://vdoto2.com/Calculator?
[..]
Was jij Janine/Jannie of Marleen die doorliepen bij de kwartmarathon? Ik zat te wachten op antwoord op de vraag hoe was het!?
Ik vind het een leuk parcours ja. Maar ik woon zelf ook in Eindhoven. Geen idee hoe mensen die normaal niet in Eindhoven komen dit ervaren..quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:54 schreef Tele6 het volgende:
Lekker bezig in Groningen en welkom hier @:ok01
Klinkt als een leuk evenement @:Mrmime en mooie prestatie!
Wat een tempo @:kalinhos en goed gedaan @:GurneyIsBestOke
Lekker bezig @:mignonne en @:Bomenverzameling en @:En1gma is het een beetje een leuk parcours in Eindhoven?
Fijn dat je weer naar buiten kan @:Nanuke
Ik was nog nooit in Eindhoven geweest, afgezien van het vliegveld.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk parcours ja. Maar ik woon zelf ook in Eindhoven. Geen idee hoe mensen die normaal niet in Eindhoven komen dit ervaren..
En al was je laatste. Je hebt een kwart marathon gelopen!quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Klopt ik zag het ook idd. Maar zo staat het wel op mijn uitslagen overzicht als ik mn startnr invul. Dus waar het hem in zit geen idee.
Desalniettemin nog steeds beslist geen laatste loper.
Haha nee zeker! Maar ik vond het gewoon opvallend hoeveel langzame lopers er waren (love it!!)quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En al was je laatste. Je hebt een kwart marathon gelopen!![]()
![]()
Ik kan ook rekenen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee 10km is korter.
42,195 is de marathonafstand delen door vier is 10,55 (naar boven afgerond).
Die kwart marathon is zelfs zo'n onzinafstand dat ik al heb gezien dat er 'kwart marathons' zijn waarbij ze ook nog een chippunt op de 10km zetten, zodat je ook weet wat je 10km-tijd was.... Maak dan een 10km-wedstrijd.quote:Op maandag 14 oktober 2024 06:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik kan ook rekenen.![]()
Snap alleen deze incourante afstand niet zo, maar boeiend.
Het bekt lekker en brengt mensen in beweging.En dat laatste telt.
Ik ga vandaag proberen 1/8e marathon te lopen tijdens mijn lunchpauze.quote:Op maandag 14 oktober 2024 06:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik kan ook rekenen.![]()
Snap alleen deze incourante afstand niet zo, maar boeiend.
Het bekt lekker en brengt mensen in beweging.En dat laatste telt.
waarom wil je zo graag dat extra mensen gaan hardlopenquote:Op maandag 14 oktober 2024 07:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die kwart marathon is zelfs zo'n onzinafstand dat ik al heb gezien dat er 'kwart marathons' zijn waarbij ze ook nog een chippunt op de 10km zetten, zodat je ook weet wat je 10km-tijd was.... Maak dan een 10km-wedstrijd.
Maar goed. Als er extra mensen door gaan hardlopen.
wil dat vanaf november elke dag voor het werk doen eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 07:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ga vandaag proberen 1/8e marathon te lopen tijdens mijn lunchpauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |