abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:05:01 #181
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_215188137
Heerlijk, zonder Schouten en Veerman (eigenlijk zonder middenveld) na een Europese pot gewoon op z’n 11en dertigste met 10 man 3 punten pakken.
Nu interlandais
pi_215188148
Die invalbeurten van Bakayoko en Lang waren te schandalig voor woorden.
pi_215188150
Duidelijk buitenspel en bij ESPN blijven ze denken dat het eigenlijk geen buitenspel is.

Die hebben kennelijk ook even gedacht dat het 2-2 was en meteen een kurk laten ploffen. ;)
  FOK!fotograaf zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:07:48 #184
842 Zorro
Z
pi_215188156
Wel mooi dat zo'n idioot met zijn vingertje voor de mond loopt aan te stellen en dan afgekeurd wordt _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215188162
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Miskoop die gozer, is meer bezig mer randzaken dan met PSV
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:08:42 #186
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215188165
Echt tief die Bakayoko er eens een paar weken uit joh, wat een kneus.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215188167
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
Lekker gezwijnd jongens.
Met wat minder pech had PSV de 3-1 gemaakt.
pi_215188174
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Miskoop die gozer, is meer bezig mer randzaken dan met PSV
Til kopt weer twee keer recht op de doelman…
pi_215188187
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Til kopt weer twee keer recht op de doelman…
Vorig seizoen maakte hij zulke ballen wel af. Als dat ook niet lukt heb je er helemaal niks aan, loopt alleen maar in de weg.
pi_215188191
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
Duidelijk buitenspel en bij ESPN blijven ze denken dat het eigenlijk geen buitenspel is.

Die hebben kennelijk ook even gedacht dat het 2-2 was en meteen een kurk laten ploffen. ;)
Precies. Hoe vaak heeft PSV dit soort buitenspel situatie gehad. Maar goed, 3 punten en snel vergeten.
pi_215188208
twitter
pi_215188317

_O_ _O-
pi_215188496
De tyfus, van begin tot eind onder de maat, 15 jaar levensduur verloren maar wel 3 punten :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215188514
Ben nog nooit blij geweest met interlands, maar nu is het wel even goed. Aantal jongens gas terug/herstellen.
  Redactie Sport zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:55:27 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215188515
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De tyfus, van begin tot eind onder de maat, 15 jaar levensduur verloren maar wel 3 punten :D
Na de rode prent was het 40 minuten prima.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215188549
Je verliest bijna weer punten door een dommigheid van baka
pi_215188568
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:58 schreef Pablo84 het volgende:
Vergeet de actie van Karsdorp er voorafgaand niet. Die moet gewoon al die bal de hoek van het veld in peuren. Zou hij met al zijn ervaring toch ook moeten snappen. Verder viel Karsdorp wel bloedfanatiek in. Dat was mooi om te zien iig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_215188910
twitter

_O-
pi_215188979
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:58 schreef Pablo84 het volgende:
Dat kon echt niet. Lang ook weer mokerdom.
  Redactie Sport zondag 6 oktober 2024 @ 09:27:14 #200
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215190320
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 00:02 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

_O-
Volgend jaar doet ie de eerste helft van dit filmpje gewoon vaker in net even een ander shirt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_215190346
Ik vond dat nog wel het mooiste van de wedstrijd. Ik zag direct dat het buitenspel was (op tv was het goed te zien), dus ik lag al te rollen van het lachen toen ik ze de dugout uit zag komen. ;)

Dat gezegd hebbende: de volgende tegen AZ zie ik PSV niet winnen. Het zal toch niet zo makkelijk gaan als afgelopen jaar.
pi_215191280
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vond dat nog wel het mooiste van de wedstrijd. Ik zag direct dat het buitenspel was (op tv was het goed te zien), dus ik lag al te rollen van het lachen toen ik ze de dugout uit zag komen. ;)

Dat gezegd hebbende: de volgende tegen AZ zie ik PSV niet winnen. Het zal toch niet zo makkelijk gaan als afgelopen jaar.
Dat ligt natuurlijk een beetje aan de gebleseerden/afwezigen. Zonder Veerman/Schouten is het hele hart van je voetbalspel afwezig, als je dan ook nog een helft moet voetballen met 10 man tegen een (redelijk) goed Sparta dan is 2-1 winst gewoon prima. Mensen hebben het nu alleen over de momenten van Sparta, maar volgens mij kwam PSV ook nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat, dan is de wedstrijd ook gewoon voorbij natuurlijk.

Met 11 man (en Schouten weer terug) zie ik geen enkele reden waarom PSV niet van AZ zou kunnen winnen, zo'n goed elftal is dat ook niet.
pi_215191380
En dan te bedenken dat er een user is (ik zal geen namen noemen, straks komt hij weer) die denkt dat PSV beter af is zonder Veerman en Schouten :') Dan ben je rijp voor een enkeltje PG hoor.
pi_215191449
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:03 schreef ISVV het volgende:
Man man, wat een geluk!
Sparta of PSV? Want volgens mij kwam PSV nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat.. of werkt geluk maar in 1 richting?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Met name die eerste.. ik zat Bakayoko echt te vervloeken na die goede actie van Karsdorp aan de zijlijn :P Maar ook een inschattingsfout van Bosz hoor.. dat zijn bij uitstek jongens die je dergelijke verantwoordelijkheden niet kan toevertrouwen in zo'n fase van deze wedstrijd.
pi_215191576
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 11:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat ligt natuurlijk een beetje aan de gebleseerden/afwezigen. Zonder Veerman/Schouten is het hele hart van je voetbalspel afwezig, als je dan ook nog een helft moet voetballen met 10 man tegen een (redelijk) goed Sparta dan is 2-1 winst gewoon prima. Mensen hebben het nu alleen over de momenten van Sparta, maar volgens mij kwam PSV ook nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat, dan is de wedstrijd ook gewoon voorbij natuurlijk.

Met 11 man (en Schouten weer terug) zie ik geen enkele reden waarom PSV niet van AZ zou kunnen winnen, zo'n goed elftal is dat ook niet.
PSV begint te slecht aan de wedstrijden in Nederland, waardoor je de tegenstander in het zadel helpt.

Start PSV zoals ze dat dinsdag deden, dan zullen ze wel winnen.

Maar onder de streep is het gewoon niet zo soeverein als de eerste seizoenshelft van afgelopen seizoen.
pi_215191588
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 12:05 schreef Solispolar het volgende:
En dan te bedenken dat er een user is (ik zal geen namen noemen, straks komt hij weer) die denkt dat PSV beter af is zonder Veerman en Schouten :') Dan ben je rijp voor een enkeltje PG hoor.
Die loopt overduidelijk te trollen. En wij maar happen. ;)
pi_215191594
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 12:15 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Sparta of PSV? Want volgens mij kwam PSV nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat.. of werkt geluk maar in 1 richting?
[..]
Met name die eerste.. ik zat Bakayoko echt te vervloeken na die goede actie van Karsdorp aan de zijlijn :P Maar ook een inschattingsfout van Bosz hoor.. dat zijn bij uitstek jongens die je dergelijke verantwoordelijkheden niet kan toevertrouwen in zo'n fase van deze wedstrijd.
Bakayoko speelde tot dat moment gewoon prima. Hij had nog voor die rode kaart een uitstekende voorzet waarmee de wedstrijd in het slot gegooid had kunnen worden.
pi_215191776
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 12:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bakayoko speelde tot dat moment gewoon prima. Hij had nog voor die rode kaart een uitstekende voorzet waarmee de wedstrijd in het slot gegooid had kunnen worden.
Dan hebben we denk ik een andere wedstrijd gekeken. Ik vond Bakayoko juist onwijs slecht spelen.. vooral verdedigend echt compleet clueless. Dat je niet kunt verdedigen is niet zo'n ramp; maar je voelt toch aan elke vezel in je lijf dat dit geen potje is om dom balverlies te lijden op het middenveld terwijl je 4 man voor de bal hebt? Ik las dat hij graag naar een topclub wilde; als je dit 1x flikt bij Guardiola dan zit je gewoon 3 maanden op de bank he.
pi_215191780
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:32 schreef VEM2012 het volgende:

Moet je makkelijk kunnen winnen. Je zag zonder Veerman (tegen Sporting( al dat het veel beter liep. Tegen Sparta liep het zonder die 2 verlepte poffertjes nog veel beter. Het is alleen dat die waardeloze verdediger alle plannen door de war schopte.

Ik denk 5-2/2-5 voor PSV. Weet even niet wie er thuis speelt. Alleen uitkijken voor Karlsson en Pavlidis.
pi_215191842
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:15 schreef CR7 het volgende:

[..]
Moet je makkelijk kunnen winnen. Je zag zonder Veerman (tegen Sporting( al dat het veel beter liep. Tegen Sparta liep het zonder die 2 verlepte poffertjes nog veel beter. Het is alleen dat die waardeloze verdediger alle plannen door de war schopte.

Ik denk 5-2/2-5 voor PSV. Weet even niet wie er thuis speelt. Alleen uitkijken voor Karlsson en Pavlidis.
Ook nog oppassen voor Barry van Galen? _O-

Een beetje trollen is leuk maar dit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')