Ja was even een Flamingootje wat je deed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dom van mij, ik trapte er in
Je zegt helemaal niet waar het op staat, want dan zou je dat alle richtingen op doen; positief/negatief ongeacht clubvoorkeur. Jij bent gewoon aan het zuigen en dat weet je heel goedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh nou dat doet mij wel wat.
En verder stel je aan ofzo. Ik zeg gewoon waar het op staat en loop niet mee in de polonaise.
Ja wat moet ik doen dan, alle 600 clubs uit Europa analyseren?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zegt helemaal niet waar het op staat, want dan zou je dat alle richtingen op doen; positief/negatief ongeacht clubvoorkeur. Jij bent gewoon aan het zuigen en dat weet je heel goed
Maar dat zelfs je mede-Feyenoorders je uitkotsen zegt genoeg denk ik.
NIemand is blij met het resultaat, wel met het vertoonde spel tot min 70. Daarna was de tank leeg/quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is gewoon raar. Jullie gaan van "thuis kunnen we iedereen verslaan" naar blij zijn met een punt thuis tegen een Europese middenmoter.
Ja klinkt wel plausibelquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Ach , CR7
[..]
Als de KNVB de wedstrijd WIllem II-PSV naar vrijdag had verschoven had PSV gister gewonnen.
Zo geweldig was het toch ook weer niet qua spel, wel qua inzet, dat was wel een verbetering tov de vorige CL wedstrijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Ach , CR7
[..]
NIemand is blij met het resultaat, wel met het vertoonde spel tot min 70. Daarna was de tank leeg/
Als de KNVB de wedstrijd WIllem II-PSV naar vrijdag had verschoven had PSV gister gewonnen.
Alleen voor ajax blijkbaar:
Vrijdag 6 december 2019 om 20.15 uur: Ajax – Willem II
Heb wel genoten van het voetbal (het eerste uur), geeft hoop voor de rest van de CL..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo geweldig was het toch ook weer niet qua spel, wel qua inzet, dat was wel een verbetering tov de vorige CL wedstrijd.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo geweldig was het toch ook weer niet qua spel, wel qua inzet, dat was wel een verbetering tov de vorige CL wedstrijd.
Nog steeds vies mad dat Bakayoko hem niet in een open doel weet te schieten. Echt heel matig, zoals eigenlijk al het hele seizoen van hem. Jaja, seizoen is nog helemaal niet zo ver, weet ik ook wel. Maar ik ben erg blij met Perisic in ieder geval, Bakayoko verprutst mij teveel kansen en aanvallen in het algemeen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:36 schreef ISVV het volgende:
Jongens, ik gooi hem er even in: kansen afmaken is ook een kwaliteit
Ben je nou op je eigen cloon aan het reageren?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Ach , CR7
[..]
NIemand is blij met het resultaat, wel met het vertoonde spel tot min 70. Daarna was de tank leeg/
Alleen voor ajax blijkbaar:
Vrijdag 6 december 2019 om 20.15 uur: Ajax – Willem II
Nee hoor, maar wel gewoon een (voor Nederlandse begrippen) pot waarin een redelijk hoog niveau werd behaald. En ik moet altijd een beetje lachen om lieden als Tarado, Litmanen en jij die heel subtiel (nou ja, met uitzondering van jou dan) proberen te benadrukken dat ze helemaal niet zo onder de indruk waren van het spel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je vond het oprecht een speciale pot he.
Bakayoko is een prima ventje/voetballer, zit momenteel in een mindere fase, maar is verder precies zo grillig als we misschien wel konden verwachtenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nog steeds vies mad dat Bakayoko hem niet in een open doel weet te schieten. Echt heel matig, zoals eigenlijk al het hele seizoen van hem. Jaja, seizoen is nog helemaal niet zo ver, weet ik ook wel. Maar ik ben erg blij met Perisic in ieder geval, Bakayoko verprutst mij teveel kansen en aanvallen in het algemeen.
Vind het dan ook bijzonder jammer dat we hem niet hebben weten te verkopen afgelopen zomer. Prima gozer lijkt het, maar als voetballer ben ik niet per se onder de indruk van hem, veel teveel kansen nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bakayoko is een prima ventje/voetballer, zit momenteel in een mindere fase, maar is verder precies zo grillig als we misschien wel konden verwachtenAls je daar na dit seizoen nog een mooie pot met geld voor kan krijgen dan moet je inderdaad zachtjes aan eens doorselecteren.
Maar dat geldt eigenlijk sowieso wel voor de selectie in de wat bredere zin van het woord. Alles bij elkaar houden is leuk maar zorgt ook weer vrij snel voor een soort gezapigheid in de selectie. Af en toe even fris bloed is wel lekker.. ik denk dat zo'n Perisic met zijn ervaring en status van dienst daar ook wel een goede rol in kan spelen.
Eens. Maar blijft jong en in principe behoorlijk talentvol. Daarnaast vertegenwoordigd hij behoorlijk wat transferwaarde en is hij (mits redelijk in vorm) wel een plaag voor zijn directe tegenstander. Zo heel veel spelers van zijn leeftijd die beter zijn ken ik ook niet (buiten de bekende toppers om).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind het dan ook bijzonder jammer dat we hem niet hebben weten te verkopen afgelopen zomer. Prima gozer lijkt het, maar als voetballer ben ik niet per se onder de indruk van hem, veel teveel kansen nodig.
Potentie heeft die natuurlijk genoeg, maar het is allemaal veel te wisselvallig. Hoop wel dat dit een dip is waar die snel uitkomt, anders krijg je dalijk dat je misschien niet om Perisic heen kan en zie je vrij veel transferwaarde verdampen als Bakayoko vaker op de bank plaats kan gaan nemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Maar blijft jong en in principe behoorlijk talentvol. Daarnaast vertegenwoordigd hij behoorlijk wat transferwaarde en is hij (mits redelijk in vorm) wel een plaag voor zijn directe tegenstander. Zo heel veel spelers van zijn leeftijd die beter zijn ken ik ook niet (buiten de bekende toppers om).
Dat is inderdaad het risico.. het welbekend Jorgensen-scenario bij Feyenoordquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Potentie heeft die natuurlijk genoeg, maar het is allemaal veel te wisselvallig. Hoop wel dat dit een dip is waar die snel uitkomt, anders krijg je dalijk dat je misschien niet om Perisic heen kan en zie je vrij veel transferwaarde verdampen als Bakayoko vaker op de bank plaats kan gaan nemen.
Allemaal leuk en aardig, maar ik zag gisteren bij Feyenoord dat er maar liefst 2 penalty's gemist worden. Die bal van Baka is theoretische lastiger dan een penalty. Want je kan wel meer naar rechts schieten, maar teveel en de doelman kan er weer aan (die blijft niet heel kalm staan om te kijken).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nog steeds vies mad dat Bakayoko hem niet in een open doel weet te schieten. Echt heel matig, zoals eigenlijk al het hele seizoen van hem. Jaja, seizoen is nog helemaal niet zo ver, weet ik ook wel. Maar ik ben erg blij met Perisic in ieder geval, Bakayoko verprutst mij teveel kansen en aanvallen in het algemeen.
Dat is inmiddels Signify... Off topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Boys ik heb philips hue lampen besteld
Als je iemand corrigeert zorg er dan wel voor dat het kloptquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels Signify... Off topic.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ben je nou op je eigen cloon aan het reageren?
Wieffer is 2 dagen fit en gelijk gooit Koeman Schouten eruit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jerdy Schouten niet opgeroepen voor het NL elftal.
(@:cr7)
Nu vind ik de hype rondom Schouten wel wat overdreven, maar dat hij niet is opgeroepen vind ik dan toch ietwat vreemd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jerdy Schouten niet opgeroepen voor het NL elftal.
(@:cr7)
Ja ik neem aan dat er contact is geweest en hij last heeft, laatste wedstrijden onder Koeman natuurlijk gewoon basis. J. Timber zal er daarom ook niet bij zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu vind ik de hype rondom Schouten wel wat overdreven, maar dat hij niet is opgeroepen vind ik dan toch ietwat vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |