Stijf bovenaan...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Matig ploegje is kampioen van Portugal en staat stijf bovenaan in de competitie.
En 4 spelers die 200 miljoen vertegenwoordigen? Dan blijft er nog steeds een kleine 200 miljoen over voor de rest van de selectie. Je praat echt poep met je matige selectie.
Zoals ik al eerder zei, je zit te trollen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Stijf bovenaan...
3 punten voorsprong.
Geloof mij nou maar, ze kunnen er echt vrij weinig van.
Ja en nee. Gezien de spelopvatting van Sporting stond hij gigantisch geïsoleerd. In het eerste half uur nam hij een aantal lange ballen prachtig aan, waarbij hij in duel direct wegdraaide bij Flamingo. Maar door een gebrek aan aansluiting kon er niet doorgevoetbald worden. Flamingo moest echt even aanpassen en dat deed hij goed, door met name fysiek een stap bij te zetten. Maar het eerste half uur hield ik m'n hart wel vast af en toe.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik had vooraf gedacht dat die spits van Sporting even ging laten zien wat het verschil is met spitsen in de Eredivisie, maar die werd me een partij uit de wedstrijd gespeeld.
Is gewoon raar. Jullie gaan van "thuis kunnen we iedereen verslaan" naar blij zijn met een punt thuis tegen een Europese middenmoter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, je zit te trollen.
Beter richt jij je op de ellende bij je eigen clubje
Het is moeilijk om niet te happen op zoveel dommigheid; i knowquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Matig ploegje is kampioen van Portugal en staat stijf bovenaan in de competitie.
En 4 spelers die 200 miljoen vertegenwoordigen? Dan blijft er nog steeds een kleine 200 miljoen over voor de rest van de selectie. Je praat echt poep met je matige selectie.
Volgens mij is niemand echt tevreden met een puntquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is gewoon raar. Jullie gaan van "thuis kunnen we iedereen verslaan" naar blij zijn met een punt thuis tegen een Europese middenmoter.
Reageer nou niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand echt tevreden met een punt
Nou ik denk dat de Portugezen niet geheel in zak en as zitten anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand echt tevreden met een punt
Denk het ook. Die weten ook dat ze er vrij weinig van kunnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de Portugezen niet geheel in zak en as zitten anders.
Oh nou dat doet mij wel wat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent heel treurig, ik schaam me kapot als mede-Feyenoord user.
quote:
Ja dom van mij, ik trapte er inquote:
Ja was even een Flamingootje wat je deed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dom van mij, ik trapte er in
Je zegt helemaal niet waar het op staat, want dan zou je dat alle richtingen op doen; positief/negatief ongeacht clubvoorkeur. Jij bent gewoon aan het zuigen en dat weet je heel goedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh nou dat doet mij wel wat.
En verder stel je aan ofzo. Ik zeg gewoon waar het op staat en loop niet mee in de polonaise.
Ja wat moet ik doen dan, alle 600 clubs uit Europa analyseren?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zegt helemaal niet waar het op staat, want dan zou je dat alle richtingen op doen; positief/negatief ongeacht clubvoorkeur. Jij bent gewoon aan het zuigen en dat weet je heel goed
Maar dat zelfs je mede-Feyenoorders je uitkotsen zegt genoeg denk ik.
NIemand is blij met het resultaat, wel met het vertoonde spel tot min 70. Daarna was de tank leeg/quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is gewoon raar. Jullie gaan van "thuis kunnen we iedereen verslaan" naar blij zijn met een punt thuis tegen een Europese middenmoter.
Ja klinkt wel plausibelquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Ach , CR7
[..]
Als de KNVB de wedstrijd WIllem II-PSV naar vrijdag had verschoven had PSV gister gewonnen.
Zo geweldig was het toch ook weer niet qua spel, wel qua inzet, dat was wel een verbetering tov de vorige CL wedstrijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Ach , CR7
[..]
NIemand is blij met het resultaat, wel met het vertoonde spel tot min 70. Daarna was de tank leeg/
Als de KNVB de wedstrijd WIllem II-PSV naar vrijdag had verschoven had PSV gister gewonnen.
Alleen voor ajax blijkbaar:
Vrijdag 6 december 2019 om 20.15 uur: Ajax – Willem II
Heb wel genoten van het voetbal (het eerste uur), geeft hoop voor de rest van de CL..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo geweldig was het toch ook weer niet qua spel, wel qua inzet, dat was wel een verbetering tov de vorige CL wedstrijd.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo geweldig was het toch ook weer niet qua spel, wel qua inzet, dat was wel een verbetering tov de vorige CL wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |