Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die doet ook maar wat maar minder irritant
Probeer het tenminste en komt meer gevaar van uit.quote:
Wel blij dat we een jonge degelijke backup hebben in Dams uit het niets. Een keertje tegen rkc uit om ander rust te geven is dan wel fijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:12 schreef VEM2012 het volgende:
Onder de streep stond de verdediging van PSV wel goed, ook al omdat er over het hele veld werd verdedigd.
Maar Flamingo lijkt het in ieder geval goed op te pakken, Mauro is weer terug op niveau. En Dams mag van mij wel weer terug op de bank.
Dat teruglopen vooral idd. Kwam je nog paar keer mee in de problemen ook op het eind. Geen energie en sjokte wat terug. Maar daar heeft tilman soms ook handje van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:18 schreef PSVCL het volgende:
Baka heeft concurrentie nodig anders wordt ie te gemakzuchtig en krijgt ie vedetten nijgingen, verdedigende vandaag ook amper mee itt de andere aanvallers.
Hij was anders heel gevaarlijk in de tweede helft. Lang heb ik niets zien doen waar ik vrolijk van word.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Probeer het tenminste en komt meer gevaar van uit.
Baka vertraagt alles zo erg en komt alleen nog maar in de bal ipv diep. Je hoort in t stadion elke keer als die de bal krijgt alweer zucht bij Baka omdat je weet dat die zich weer vastloopt of verkeerde keus maakt.
Lang heeft nog wel even wat krediet tot die in de basis staat.
Als backup prima, maar voor de basis te licht. Zeker op dit niveau.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel blij dat we een jonge degelijke backup hebben in Dams uit het niets. Een keertje tegen rkc uit om ander rust te geven is dan wel fijn.
De clouquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat me raden, zaterdag heeft iemand jou een mop verteld en je begrijpt nu ineens de clou?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De clou![]()
@:coco @:ggmm @:fok-it @:onlogisch @:psvcl @:de_boswachter @:caland @:kingroland @:bezsen @:dombogod @:elan
@:derestvanvbl
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De clou![]()
@:coco @:ggmm @:fok-it @:onlogisch @:psvcl @:de_boswachter @:caland @:kingroland @:bezsen @:dombogod @:elan
feyenoord is ook een kut clubquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:cr7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
terug naar het feyenooit topic
Nee, het is gewoon clou.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog nooit gehoord sorry
het is toch clue
Clou is niet goed. Het is cluequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon clou.
Wat ben je toch ongelooflijk stompzinnig
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog nooit gehoord sorry
het is toch clue
Ach, Tjackaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De clou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |