De KNVB vindt het kennelijk verschrikkelijk belangrijk om hun partijdigheid altijd weer op de voorgrond te zetten. Tenminste, bij vergelijkbare uitspraken van Slot heb ik nooit gehoord van een vooronderzoek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef tja77 het volgende:
Vooronderzoek naar uitspraken van Peter Bosz
Slot is vooral communicatief een stukje sterker, dus die speelde nooit dusdanig kansloos op de man maar wat meer met een omweg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De KNVB vindt het kennelijk verschrikkelijk belangrijk om hun partijdigheid altijd weer op de voorgrond te zetten. Tenminste, bij vergelijkbare uitspraken van Slot heb ik nooit gehoord van een vooronderzoek.
Het slaat ook nergens op. Een journalist vraagt hem naar wat hij van Makkelie vindt. En hij zegt dat hij het niets vindt. Nou, het is wat… Begrijp ik goed dat je verplicht bent om nu te zeggen dat het gemankeerde scheidsrechterscorps in Nederland helemaal top is?
Idioot gedoe dit.
Maar mag hij niet gewoon eerlijk zeggen dat hij Makkelie niets vindt als daar naar wordt gevraagd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot is vooral communicatief een stukje sterker, dus die speelde nooit dusdanig kansloos op de man maar wat meer met een omweg.
Ik vind de reactie van de KNVB dan ook net zo kansloos als de reactie van professor doctorandus Bosz.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar mag hij niet gewoon eerlijk zeggen dat hij Makkelie niets vindt als daar naar wordt gevraagd?
Sturen 'm verplicht naar je dagbesteding als maatschappelijke taakstraf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
5 wedstrijden schorsing lijkt mij wel op zijn plaats
arrogantie bosz denk dat hij een toptrainer is
Slot is zelfs in Engeland de beste trainer op dat gebied. Dus tja, niet echt eerlijk vergelijkingsmateriaal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot is vooral communicatief een stukje sterker, dus die speelde nooit dusdanig kansloos op de man maar wat meer met een omweg.
Op alle frontenquote:
Je ziet aan Ajax wel dat omzet eigenlijk ook niet gek veel zegt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Op alle frontenen Feyenoord staat niet eens in de buurt. Die moeten ook nog aardig oppassen want die hebben m.i. niet al te veel kapitaal op het veld.. Ze hopen al 2 seizoenen op de hoofdprijs voor Hancko bijvoorbeeld, maar vooralsnog willen clubs gewoon niet lappen voor hem. Beetje een Veerman scenario.
Het gat met ajax leek een paar jaar terug niet meer in te halen, ze zouden het Bayern van NL wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Op alle frontenen Feyenoord staat niet eens in de buurt. Die moeten ook nog aardig oppassen want die hebben m.i. niet al te veel kapitaal op het veld.. Ze hopen al 2 seizoenen op de hoofdprijs voor Hancko bijvoorbeeld, maar vooralsnog willen clubs gewoon niet lappen voor hem. Beetje een Veerman scenario.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan. Je hoeft niet meteen financieel expert te zijn om wat meer te weten over de jaarcijfers van voetbalclubs; bij PSV ziet het er over de gehele linie toch vrij rooskleurig uit. Omzet an sich zegt dat inderdaad minder over.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet aan Ajax wel dat omzet eigenlijk ook niet gek veel zegt.
*Veerman/Schouten/Bakayoko/Benitez/Pepi/Boscagli scenarioquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
He je hapt, welkom vriendquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
*Veerman/Schouten/Bakayoko/Benitez/Pepi/Boscagli scenario
Dat eerste zei ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het gat met ajax leek een paar jaar terug niet meer in te halen, ze zouden het Bayern van NL worden![]()
Feyenoord moet je sowieso niet serieus nemen. Met 3 titels in 35 jaar is dat gewoon een subtopper joh. Die vallen altijd weer terug na een leuke periode van maximaal 2/3 jaar. Die zijn te dom om stabiel beleid te voeren.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja elk moment dat ik het jou extra kan benadrukken is winst. Winst is winst! Ook al weet ik hoe pijn ik je doe door je weer met je neus op de feiten te drukken.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ach PSVquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Schouten dus last van zijn knie ipv 'algehele vermoeidheid'.
[ x ]
Soms is het wellicht overmacht, maar die medische staf van ons wordt wel een hoofdpijndossier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Schouten dus last van zijn knie ipv 'algehele vermoeidheid'.
[ x ]
In dit geval niet zo gek natuurlijk. 2 (?) weken ‘vakantie’ gehad door het EK, waar hij volgens mij alles gespeeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Soms is het wellicht overmacht, maar die medische staf van ons wordt wel een hoofdpijndossier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |