Hij doet het tot nu toe meer dan prima.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg dit soort dingen over verdedigers altijd graag pas na 90 minuten.
Voetballers-jequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zo zeg je dat idd in de grotemensenwereld
bron?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zo zeg je dat idd in de grotemensenwereld
Als het draait is Santi echt beter maar jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Los van dit issie dat natuurlijk wel. Zegt ook wat over de rest natuurlijk.
Ik heb inderdaad begrepen, in het Feyenoord topic dat altijd op hoog niveau is, dat je na èèn fout als verdediger er al geen kut meer van kan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg dit soort dingen over verdedigers altijd graag pas na 90 minuten.
Ik zei al dat het een matige spits was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het draait is Santi echt beter maar ja
Sow koekoek hier wordt iemand even op zijn plek gezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jouw moeder vertelde dat aan 1 van haar klanten nou goed.
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Tevens uitstekend schutterspatroon voor supportersvereniging "De Roze Lamp".quote:
je geeft het idd zelf aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het draait is Santi echt beter maar ja
Is goed maatquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tevens uitstekend schutterspatroon voor supportersvereniging "De Roze Lamp".
Akkoord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
in de bakkerij he. We willen het wel netjes houden.
Ah het komt van een kleuter, dus sowieso niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zouden ze in Eindhoven ook homoseksuele supporters bedreigen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tevens uitstekend schutterspatroon voor supportersvereniging "De Roze Lamp".
Past er dus prima bij net als Lang zijnde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Ik schaam me wel een beetje voor Rick bij PSV. Wat een tokkie.
Ik geloof er met deze gasprijzen niet zoveel van dat zijn moeder nog een baan heeft in de bakkerij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
in de bakkerij he. We willen het wel netjes houden.
Doe eens lief tegen je ma!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ah het komt van een kleuter, dus sowieso niet serieus te nemen.
Je hoeft aan Karsdorp in ieder geval niet te vragen of hij eens dom wil kijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mongooltjes die onder de tattoos zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |