SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste![]()
Net te slap dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat hoog. Wat ver.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is dat ook jouw nieuwe favoriet?graag op anoniem![]()
Te ver van de goal voor gevaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wowquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:13 schreef Raw85 het volgende:
Die zielige kk app doet het voor geen ene meter![]()
Zonde
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel lastig om een bal in 1x vanuit de lucht te nemen natuurlijk, maar je hoopt dat ie hem wat beter raaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo'n goede aanname en dan zo afronden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bakayoko speelt weer eens voor bv Bakayoko[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zeg dit soort dingen over verdedigers altijd graag pas na 90 minuten.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Portugeesjes gaan natuurlijk vanaf minuut 70 gefrustreerd zitten uitlokken. De kunst is het om er dan niet in mee te gaan.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Mazzel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat was echt wel een grote kans, gelukkig raakte die 23 hem volledig verkeerd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij doet het tot nu toe meer dan prima.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg dit soort dingen over verdedigers altijd graag pas na 90 minuten.![]()
Voetballers-jequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zo zeg je dat idd in de grotemensenwereldIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
bron?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zo zeg je dat idd in de grotemensenwereld![]()
Als het draait is Santi echt beter maar jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Los van dit issie dat natuurlijk wel. Zegt ook wat over de rest natuurlijk.
Makkelijk eerste![]()
Ik heb inderdaad begrepen, in het Feyenoord topic dat altijd op hoog niveau is, dat je na èèn fout als verdediger er al geen kut meer van kan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg dit soort dingen over verdedigers altijd graag pas na 90 minuten.
Verstandige meneer ben je.![]()
Ik zei al dat het een matige spits was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het draait is Santi echt beter maar ja![]()
Sow koekoek hier wordt iemand even op zijn plek gezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jouw moeder vertelde dat aan 1 van haar klanten nou goed.![]()
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jouw moeder vertelde dat aan 1 van haar klanten nou goed.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Tevens uitstekend schutterspatroon voor supportersvereniging "De Roze Lamp".quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
je geeft het idd zelf aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het draait is Santi echt beter maar ja
Die moet het nog voor langere tijd laten zien ipv eventeel een 2e jorgensen te worden.![]()
Is goed maatquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tevens uitstekend schutterspatroon voor supportersvereniging "De Roze Lamp".![]()
Akkoord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
in de bakkerij he. We willen het wel netjes houden.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: