Dat zijn scherven van de raket, niet de raketinslag.quote:
quote:Iran calls missile attack on Israel ‘legal, rational and legitimate’
High risk assault on Israel reflects Iranian elite’s belief that not retaliating after July assassination of Ismail Haniyeh was a strategic mistake
Neeneenee, Israël is de grote agressor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:03 schreef damsco het volgende:
Wel duidelijke oorlogsverklaring van Iran aan Israël. Benieuwd welke reactie er gaat komen, en of Khamenei einde van deze maand haalt.
Hoezo snap ik het niet? Ik zeg dat ballistische raketten een paar bruggen te ver zijn voor dat Iron Dome systeem. Iron Dome is dus niet geschikt voor die raketten van vanavond. Plaatje had ik allang gezien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, dit was ook al gepost:
[ afbeelding ]
De Hoetoes en Toetsi'squote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
Gaan ze ook andere landen aanvallen?
[ x ]
Neuh. Palestina, Libanon, Jemen, Syrië, Iran, niks anders dan anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
hier is toch geen persconferentie voor nodigquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
State department:
We blijven sterk naast Israel staan
Israel heeft wellicht dingen gedaan die niet oke waren 100% van de tijd maar uiteindelijk vechten ze tegen terroristen die burgers in Israel willen vermoorden
Groot verschil met een state to state attack wat Iran gedaan heeft
Het is ook nog niet afgelopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
hier is toch geen persconferentie voor nodig
quote:Nederland, Duitsland en VK veroordelen Iraanse aanval
Een aantal Europese landen heeft de Iraanse raketaanval op Israël veroordeeld. Onder andere de Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken Veldkamp uit kritiek op de aanval door Iran. "Dit heb ik ook telefonisch aan de Iraanse minister van Buitenlandse Zaken laten weten", zegt hij op X.
Naast Nederland en Duitsland roept ook het Verenigd Koninkrijk op tot de-escalatie. Premier Starmer heeft gebeld met de Israëlische premier Netanyahu en de Jordaanse koning Abdullah. De Duitse minister van Buitenlandse Zaken Baerbock zegt dat Iran "de regio dichter bij de afgrond heeft gebracht".
De-escalatie? Dit is het begin!quote:
Lijkt me ook dat die asap plat gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:13 schreef Aether het volgende:
Democratic congressman threatens Iran after Israel attack, says nuclear facilities now ‘fair game’
https://www.timesofisrael(...)ities-now-fair-game/
Dat IDF bericht wordt steeds meer vervormd om het sensationeler te maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
ik zie die tweet niet op zijn profiel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:13 schreef Aether het volgende:
Democratic congressman threatens Iran after Israel attack, says nuclear facilities now ‘fair game’
https://www.timesofisrael(...)ities-now-fair-game/
quote:Trump: "War" was preventable
https://www.iranintl.com/(...)n-israel-us-official
"This war was totally preventable," Republican presidential hopeful Donald Trump said in a post on social media website Truth Social, appearing to refer to an Iranian military attack on Israel on Tuesday.
"It should have never happened. if i were president, it would not have happened!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |