Dat weet iedereen toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Monitor is geen user hè, het is een server die de stats genereert
Toch kun je gewoon naar hem dm’en.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Monitor is geen user hè, het is een server die de stats genereert
Wel een foute uitleg, moeder reageert wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:38 schreef pullup het volgende:
Dit is tenminste duidelijke uitleg
[ x ]
Krijg je dan ook een dm terug?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch kun je gewoon naar hem dm’en.
Monitor is niet zo spraakzaam.quote:
Dus nog geen SkyNet-achtige acties te verwachten?quote:
Je weet maar nooit als er een virus binnendringt....quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus nog geen SkyNet-achtige acties te verwachten?
Het virus is er toch alquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit als er een virus binnendringt....
Ohw ja, laten we hem snel vaccineren dan maar.quote:
Begin jij ook al met bangmakerijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit als er een virus binnendringt....
Het badeenden virus is wel super hoor.quote:
Dat kan toch heul niet, dan gaan we er pas echt aanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja, laten we hem snel vaccineren dan maar.
We are all doomed.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan toch heul niet, dan gaan we er pas echt aan
Laten we er op gaan zuipen.quote:
Beetje besmettelijk ook?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het badeenden virus is wel super hoor.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we er op gaan zuipen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:15 schreef Soury het volgende:
Begonnen aan de 1000 wasgij, nou ja de randen gesorteerd.
Lekker! Die ken ik nog niet, heb je die van Action? Daar waren ze 7,95, ik heb nu 5 nieuwe in de kast liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Weet ik niet was een cadeau'tje.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Die ken ik nog niet, heb je die van Action? Daar waren ze 7,95, ik heb nu 5 nieuwe in de kast liggen.
ik ben benieuwd, ik vind je nog niet erg enthousiastquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet was een cadeau'tje.
Eerst deze maar eens afmaken, kijk ik een keer bij de action. Da's niet duur![]()
Oh jawel hoor, wilde er al eerder aan beginnen. Maar heb gewacht tot het geen balkon/boek weer meer was.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, ik vind je nog niet erg enthousiast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |