SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik heb eerst een cursus niet-Nederlands nodig om het te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
https://www.instagram.com/p/DAlZaTBMIXN/
hoe is het met jouw zand?quote:
Hoe heet de hont?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
nou bed is opgemaakt. Kan ik zo lekker snurken
Aircootje aan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
nou bed is opgemaakt. Kan ik zo lekker snurken
weet ik niet. Had net nog voor de terugweg hondensnacks in de aanslag voor als ze mij wilde opetenquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik niet. Had net nog voor de terugweg hondensnacks in de aanslag voor als ze mij wilde opeten
ok das minderquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die werkt nietde douche ook niet dus hij stuurt morgen iemand langs
Wat matig allemaal. Hopelijk is het snel gefikst. Douchen met die warmte is ook lekker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze werken hier met van die dingen die druk creëren en dat werkt niet goed
Doe je wel voorzichtig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb ook een scooter inmiddels. Blijft elke keer wennen om hier weer te rijden maar zal in de komende dagen wel relaxter voelen
PTSS van Ewoutquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Scooter rijden en Thailand is niet de allerbeste combinatie.
wauw.... bestaat die nog?quote:
Ik ging het ook echt net kijken terwijl ik aan het eten was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat gekots van vorige week en de week daarvoor geen groot succes.
Laatste alweer? Ik heb nog geen aflevering ervan gezien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond WZEB kijken. Laatste aflevering alweer denk ik
nep fanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laatste alweer? Ik heb nog geen aflevering ervan gezien.
nee volgende week ook nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond WZEB kijken. Laatste aflevering alweer denk ik
ja.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ging het ook echt net kijken terwijl ik aan het eten was.
Hoi Bossiequote:
Ritje naar de dierenarts in 3... 2... 1...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
Er zit hier een bij binnen en Zoë Char probeert 'm te vangen![]()
Wat een domme doos is het ook
Dit geloof ik meteenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:haags had vroeger als scholier een bijbaantje als imker
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is het leuke weetjes over andere users uurtje begonnen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Schep kolen in de Excelserver en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het leuke weetjes over andere users uurtje begonnen?
* kwiwi gaat er even goed voor zitten
Goede sloten op ramen en deuren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Niet slecht , niet slecht
[ afbeelding ]
nee niet echtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede sloten op ramen en deuren?
Nee het is een woordgrapjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het leuke weetjes over andere users uurtje begonnen?
* kwiwi gaat er even goed voor zitten
Je beddengoed is oranjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Niet slecht , niet slecht
[ afbeelding ]
Je bent er ook niet weg te slaan he. Ook nog krezanten en zalm gegeten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekocht bij de ikea hier bangkok.
Behalve sinaasappels en koningsdagkleding heeft de kleur oranje geen plek in deze wereldquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekocht bij de ikea hier bangkok.
nee dat niet. Ze hebben daar geen gerookte zalm helaas. Ze hadden wel fried chicken zag ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent er ook niet weg te slaan he. Ook nog krezanten en zalm gegeten?
nou dat bepaal ik lekker zelf wel in mijn eigen bed hier in mijn huisjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve sinaasappels en koningsdagkleding heeft de kleur oranje geen plek in deze wereld
Halloween/herfstquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve sinaasappels en koningsdagkleding heeft de kleur oranje geen plek in deze wereld
En kaki vruchten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nederland in sportquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is het de echte?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
JK Rowling followed me op X![]()
![]()
What the actual fuck
En hoe merk je daar überhaupt iets van precies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
What the actual fuck
omdat je transgender bent??quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
What the actual fuck
En basedquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
omdat je transgender bent??
snap ik wle . ken haar ook alleen omdat ik haar op insta voorbij zag komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader wist overigens niet wie Nikki de Jager is/was net bij madame Tussauds
Zou ik ook zo straal voorbij lopen op straat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader wist overigens niet wie Nikki de Jager is/was net bij madame Tussauds
Ik ken haar doordat ik naar WIDM kijk. En ook door het ESF toen hier in NLquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snap ik wle . ken haar ook alleen omdat ik haar op insta voorbij zag komen
Ik ook, maar dat doe ik dan bewust...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou ik ook zo straal voorbij lopen op straat.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat doe ik dan bewust...
Ik ken haar niet persoonlijk en gun haar gewoon haar privé. ga haar niet lastig vallen...quote:
O zo, ik dacht dat je haar dan opzettelijk zou negerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken haar niet persoonlijk en gun haar gewoon haar privé. ga haar niet lastig vallen...
Zo kwam het in eerste instantie wel over jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O zo, ik dacht dat je haar dan opzettelijk zou negeren
Extraverte schaamteloze schijthebberquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van cringe
Siquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Extraverte schaamteloze schijthebber
Oh nou, ben er maar trots op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Si![]()
A strong, potentially controversial statement based in fact, made with disregard to naysayers
Nee zo werkt dat niet. Eerst lekker allerlei onzin in het rond schreeuwen en het dan even makkelijk weer terugnemen als je met een ander windje mee wilt waaien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Ik neem alle lelijke dingen die ik de afgelopen 15 jaar over JB gezegd heb terug
Verwarming net aangezet maat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:00 schreef Haags het volgende:
De temperatuur binnenshuis is flink aan het kelderen laatste dagen.
Ja maar heb nu nieuwe feiten en omstandighedenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Eerst lekker allerlei onzin in het rond schreeuwen en het dan even makkelijk weer terugnemen als je met een ander windje mee wilt waaien.
1 november is mijn grensquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weiger dat te doen voor half oktober.
Die jongen heeft eerst miljoenen verdiend aan die mensen en hij kan nog lopen en prettig poepen maar dan toch janken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet. Eerst lekker allerlei onzin in het rond schreeuwen en het dan even makkelijk weer terugnemen als je met een ander windje mee wilt waaien.
Uitzetten, van verwarming in huis krimpt je onderkaak en raakt je ruggengraat week.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier was de verwarming vanmorgen al aangesprongen.
gewoon energiezuinige woning.quote:
Staat hier nu ook aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier was de verwarming vanmorgen al aangesprongen.
Ik was er voor het eerst en vond het best leuk. Niet heel groot. binnen een uur ben je wel rond geweest. Maar met name het beeld van Farrokh vond ik leuk en heb ik me ook naast laten fotograferen.. Pa is met Guusje M. op de foto geweest..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar ben ik zelf nooit geweest enkel in die oude lokatie, toen ik heel klein was![]()
dimm heeft dr zonnebril nog opquote:
Oké USquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
met dit weer hebben alleen bange mensen een zonnebril op
Die zou zich 100 keer botter uitdrukkenquote:
Plus dat het gewoon waar is wat ik zegquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zou zich 100 keer botter uitdrukken
Ik heb Champignonsoep. Past wel bij de champignonsleaguequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
Championsleague vanavond, eet een soepje met broodjes en een kaassouffle
[ afbeelding ]
Champions(league) en dat dit plaatje gaf even storing in m'n hoofdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:48 schreef Karzai het volgende:
Championsleague vanavond, eet een soepje met broodjes en een kaassouffle
[ afbeelding ]
En mensen met oogissues?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus dat het gewoon waar is wat ik zeg
daarom helpt essn je ook even om de storing er uit te halenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Champions(league) en dat dit plaatje gaf even storing in m'n hoofd
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Champignonsoep. Past wel bij de champignonsleague
Zag hetquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom helpt essn je ook even om de storing er uit te halen
Ja was met voorbedachte rade ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom helpt essn je ook even om de storing er uit te halen
Vroeger kreeg je bij iedere thuiswedstrijd van PSV een krantje met informatie en nieuws gratis mee. Toen PSV zich geplaatst had voor de groepsfase van die competitie stond er doodleuk Champignonsleague ipv Championsleaguequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Champignonsoep. Past wel bij de champignonsleague
heb ik vorige week al gehad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:56 schreef mschol het volgende:
oeh, zie dat de oliebollenkramen er weer zijn
lekker op tijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:56 schreef essnhills het volgende:
En ik heb mijn verwarming allang aan natuurlijk
Dat zal jullie niet verbazen
*Slaat deken verder om zich heen
Ik had een tijd terug op de kermis een kinderbueno bolquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik vorige week al gehad.
drie met krenten en twee zonder
en terecht bij een klupje als pisveequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je bij iedere thuiswedstrijd van PSV een krantje met informatie en nieuws gratis mee. Toen PSV zich geplaatst had voor de groepsfase van die competitie stond er doodleuk Champignonsleague ipv Championsleague![]()
![]()
moet ze gewoon net als vorig jaar zelf gaan maken eigenlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik vorige week al gehad.
drie met krenten en twee zonder
hmm sjokolade is goed maar die vreet ik wel zonder oliebolquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug op de kermis een kinderbueno bol![]()
![]()
30 jaar geleden (want daar hebben we het over) was alles een stuk losser enzo, Soms mis ik dat welquote:
kom dan ook maar brengenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ze gewoon net als vorig jaar zelf gaan maken eigenlijk
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je bij iedere thuiswedstrijd van PSV een krantje met informatie en nieuws gratis mee. Toen PSV zich geplaatst had voor de groepsfase van die competitie stond er doodleuk Champignonsleague ipv Championsleague![]()
![]()
En ik zit al wat langer weer onder de dekensquote:
heb wel een sprei op de bank liggen.... maar nog niet gebruiktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik zit al wat langer weer onder de dekens
Maargoed, heb nu een combinatie van vloerverwarming en infraroodpanelen. Dus qua kosten valt het alles mee
Hier nog geen verwarming voorlopig hoor, wel slofjes aan en dekentje over de benen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik zit al wat langer weer onder de dekens
Maargoed, heb nu een combinatie van vloerverwarming en infraroodpanelen. Dus qua kosten valt het alles mee
Vorig jaar kwam er toen vanuit de gemeente zo'n gozer langs voor kleine isolatie en energiebespaardingen langs. Toen had ie tochtstrips bij de deur geplakt enzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb wel een sprei op de bank liggen.... maar nog niet gebruikt
Ja, in loop iets vooruit op dat schema.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:04 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hier nog geen verwarming voorlopig hoor, wel slofjes aan en dekentje over de benen.
Die hebben zo'n bril met gele glazen net als mijn omaquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt ie "we hebben nog wat budget over, dus misschien wat extra LED lampjes of anders een deken..?" *Kijkt naar de 4 dekens op mijn bank "of misschien heeft u geen extra deken nodig?"
volgend jaar zit je op 1 september al met een skipak aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, in loop iets vooruit op dat schema.
Sloffen, warm vest, extra broek en dekens had ik al
Volgende week ofzo ook maar mijn snugglehoodies weer tevoorschijn toverenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgend jaar zit je op 1 september al met een skipak aan
verstandigquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgende week ofzo ook maar mijn snugglehoodies weer tevoorschijn toveren
te lui voorquote:
soms hebben ze wat intressants, maar meeste zal op impulseaankopen gericht zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:30 schreef Nizno het volgende:
amazone prime deal dagen 8 en 9 oktober
geen idee wie het boeit...
Als we dat nu allemaal eens zouden doen zou het vanzelf stoppenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, lig lekker onder een dekentje The Nanny te kijken
Een betere wereld, begint bij jezelf. Happy relaxing vanavond USquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we dat nu allemaal eens zouden doen zou het vanzelf stoppen
ja sneeuwtjes gesmolten he. Lastigmoeilijk allemaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen wordt in Zwitserland as we speak de grens gewoon even in overleg met de buurlanden verlegd.
Keurig keurig heur.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
Ondertussen wordt in Zwitserland as we speak de grens gewoon even in overleg met de buurlanden verlegd.
Dekentjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan tenminste iedereen lekker onder z'n dekentje blijven liggen
Seems soquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Bestaat het zwembad uit jullie jeugd nog?
ja vierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ja, overal waar ik als kind vaak zwom bestaat nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Het turkenzwembad wel, en die waar je spullen niet gejat werden ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ja en Nee. 1 zwembad is weg, maar dat ging al weg toen ik daar schoolzwemmen had. De andere, waar we toen heengingen is er wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
ja zo hebben we hier in de buurt een ijsbaanwegquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waaronder die aan de Zwembadweg. Dus daar is het zwembad weg
Hier wel. Al is de duiktoren wel weg volgens mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
waar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:23 schreef Ama het volgende:
Wel sneu om te zien dit. Kindje van 5 met erge brandwonden.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:16 schreef Ama het volgende:
Nieuwe Ewout gaat over kinderen met brandwonden. Hij loopt mee bij het brandwondencentrum. @:Cherrylips
Moest het even opzoeken, maar bestaat nog. Sterker nog, het ziet er nog exáct zo uit als in de jaren 80/90quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
Oei buitenbaden. Koudjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Seems so![]()
https://maps.app.goo.gl/ixEWQN1WFX7ncqL67
Hoe heb je vier jeugdbaden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja vier
alleen de ene waar ik mijn diploma's heb gehaald niet
Ja weet ik veel. Mijn moeder verteld mij altijd horror verhalen over hoe ze in water van 5 graden moest leren zwemmen.quote:
hier in het dorp, in het dorp verderop, de grote met 'wildwater'baan in stad A en dan nog die in stad B met glijbanen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe heb je vier jeugdbaden?
Jij gelooft ook echt de gekste onzin he. Luisteren naar Trump krijg je instant hersenverweking van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Mijn moeder verteld mij altijd horror verhalen over hoe ze in water van 5 graden moest leren zwemmen.
Das pechquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en Nee. 1 zwembad is weg, maar dat ging al weg toen ik daar schoolzwemmen had. De andere, waar we toen heengingen is er wel.
Hier in Eindje zijn ze er ook niet allemaal meer. Waaronder die aan de Zwembadweg. Dus daar is het zwembad weg....
Is je moeder in oost Duitsland opgegroeid?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Mijn moeder verteld mij altijd horror verhalen over hoe ze in water van 5 graden moest leren zwemmen.
Argentinië ten tijde van Videlaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is je moeder in oost Duitsland opgegroeid?
Ja maar zo werkt het dus niet. Je moet er 1 kiezen. De meest nostalgischequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier in het dorp, in het dorp verderop, de grote met 'wildwater'baan in stad A en dan nog die in stad B met glijbanen.
En de vijfde dus waar ik zwemles heb gehad. was een particuliere eigenaar die het bad aan huis had.
Nee in Frieslandquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is je moeder in oost Duitsland opgegroeid?
ja maar zo werkt dat dus niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het dus niet. Je moet er 1 kiezen. De meest nostalgische
Oh had je van Benno L. les?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zwemleraar was wel iemand die met de harde hand les gafals je niet luisterde bracht je veel tijd onder water door.
Dat zijn meestal ook heel erg vreemde mannen, welke kerel geeft er nu zwemles?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zwemleraar was wel iemand die met de harde hand les gafals je niet luisterde bracht je veel tijd onder water door.
quid pro quo, dimmy... yes or noquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh had je van Benno L. les?
M'n buurman loopt weer te verbouwen dus ik moet een ander keertje kijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:23 schreef Ama het volgende:
Wel sneu om te zien dit. Kindje van 5 met erge brandwonden.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook heel erg vreemde mannen, welke kerel geeft er nu zwemles?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh had je van Benno L. les?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quid pro quo, dimmy... yes or no
Kregen jullie zwemles bij tante Ria die toevallig een zwembad thuis had?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook heel erg vreemde mannen, welke kerel geeft er nu zwemles?
Tante Hetje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kregen jullie zwemles bij tante Ria die toevallig een zwembad thuis had?
Lijkt me vreselijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen een spa dagje geboekt. BFF gaat vrij nemen en we gaan cryo, ijsbad, sauna, 60 min deep tissue en daarna twee uur sensory depravation float doen.
En daarna pannenkoeken eten![]()
betalen voor een martelkamer, oke...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen een spa dagje geboekt. BFF gaat vrij nemen en we gaan cryo, ijsbad, sauna, 60 min deep tissue en daarna twee uur sensory depravation float doen.
die pannenkoeken vooral iddquote:
We noemen het wellnessquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
betalen voor een martelkamer, oke...
whatever floats your boat i guess
Ijsbad, cryo en 2 uur dobberen is ook niks voor mijquote:
Heb je dat al eens eerder gedaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
Niet zo raar kijken Britt.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
Reclame op de radio dat je nog tot vanavond 18.00u de tijd hebt om je Staatslot te kopen
quote:
Ja. Is heerlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je dat al eens eerder gedaan?
FAAL!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
Reclame op de radio dat je nog tot vanavond 18.00u de tijd hebt om je Staatslot te kopen
No thanksquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zo raar kijken Britt.
Is gewoon in een geluids en lichtdichte pod drijven. Is om je weer in touch te brengen met in de baarmoeder zijn
Ben blij dat het hier allemaal klaar is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
gezeik om glasvezel aanleg in de flat...
ik krijg vast geen glas omdat er zeikers ergens onder mij wonen
Delta is hier gestopt met aanleggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben blij dat het hier allemaal klaar is.
Nu kan ik extra snel FOK!ken
Ik merk het verschil niet met kabel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je verwent jezelf welquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik merk het verschil niet met kabel.
alleen met downloaden maar dat doe ik niet echt meer
En krijg je nu niks?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Delta is hier gestopt met aanleggen
Wijn is een fruitsapjequote:
toen ik hier kwam wonen zat er al glas aansluiting in de meterkast..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar goed. Van zowel ODF als KPN zit de aansluiting nu in de meterkast.
Voorlopig niet, maar goed, ik denk toch niet dat ik zou overstappenquote:
En fava beans?quote:
rebelquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:38 schreef Haags het volgende:
Trek gewoon even schaamteloos een zak chips open. Dinsdagavond.
mijn koelkast zit ook volquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:40 schreef Karzai het volgende:
morgen toch toch vrij, koelkast zit vol huisje weer schoon
ik heb graag meer dan 1 provider waar ik uit kan kiezen voor een fatsoenlijk bedrade verbindingquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik merk het verschil niet met kabel.
alleen met downloaden maar dat doe ik niet echt meer
ik moet hopen dat onder mij de mensen meegaan, maar er wonen wat asociale tokkies in de flat die iets hebben van: ik wil niet dus de rest mag ook stikkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook laat gegeten. Had zo'n stoommaaltijd gehaald, in de bonus en nog eens 35% korting.quote:
Mmmm lekker halfbedorven eten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook laat gegeten. Had zo'n stoommaaltijd gehaald, in de bonus en nog eens 35% korting.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n stoommaaltijd is de volgende dag toch ook nog goed he? Want ik heb er voor morgen nog een met korting
quote:
@bitterbalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ding is echt geweldig. Geen hoerige draaischijf die alleen goed draait als Saturnus in het goede huis staat én een werkende timer.
Hmmmquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb graag meer dan 1 provider waar ik uit kan kiezen voor een fatsoenlijk bedrade verbinding
[..]
ik moet hopen dat onder mij de mensen meegaan, maar er wonen wat asociale tokkies in de flat die iets hebben van: ik wil niet dus de rest mag ook stikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |