SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik heb eerst een cursus niet-Nederlands nodig om het te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
https://www.instagram.com/p/DAlZaTBMIXN/
hoe is het met jouw zand?quote:
Hoe heet de hont?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
nou bed is opgemaakt. Kan ik zo lekker snurken
Aircootje aan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
nou bed is opgemaakt. Kan ik zo lekker snurken
weet ik niet. Had net nog voor de terugweg hondensnacks in de aanslag voor als ze mij wilde opetenquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik niet. Had net nog voor de terugweg hondensnacks in de aanslag voor als ze mij wilde opeten
ok das minderquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die werkt nietde douche ook niet dus hij stuurt morgen iemand langs
Wat matig allemaal. Hopelijk is het snel gefikst. Douchen met die warmte is ook lekker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze werken hier met van die dingen die druk creëren en dat werkt niet goed
Doe je wel voorzichtig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb ook een scooter inmiddels. Blijft elke keer wennen om hier weer te rijden maar zal in de komende dagen wel relaxter voelen
PTSS van Ewoutquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Scooter rijden en Thailand is niet de allerbeste combinatie.
wauw.... bestaat die nog?quote:
Ik ging het ook echt net kijken terwijl ik aan het eten was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat gekots van vorige week en de week daarvoor geen groot succes.
Laatste alweer? Ik heb nog geen aflevering ervan gezien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond WZEB kijken. Laatste aflevering alweer denk ik
nep fanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laatste alweer? Ik heb nog geen aflevering ervan gezien.
nee volgende week ook nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond WZEB kijken. Laatste aflevering alweer denk ik
ja.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ging het ook echt net kijken terwijl ik aan het eten was.
Hoi Bossiequote:
Ritje naar de dierenarts in 3... 2... 1...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
Er zit hier een bij binnen en Zoë Char probeert 'm te vangen![]()
Wat een domme doos is het ook
Dit geloof ik meteenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:haags had vroeger als scholier een bijbaantje als imker
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is het leuke weetjes over andere users uurtje begonnen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Schep kolen in de Excelserver en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het leuke weetjes over andere users uurtje begonnen?
* kwiwi gaat er even goed voor zitten
Goede sloten op ramen en deuren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Niet slecht , niet slecht
[ afbeelding ]
nee niet echtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede sloten op ramen en deuren?
Nee het is een woordgrapjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het leuke weetjes over andere users uurtje begonnen?
* kwiwi gaat er even goed voor zitten
Je beddengoed is oranjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Niet slecht , niet slecht
[ afbeelding ]
Je bent er ook niet weg te slaan he. Ook nog krezanten en zalm gegeten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekocht bij de ikea hier bangkok.
Behalve sinaasappels en koningsdagkleding heeft de kleur oranje geen plek in deze wereldquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekocht bij de ikea hier bangkok.
nee dat niet. Ze hebben daar geen gerookte zalm helaas. Ze hadden wel fried chicken zag ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent er ook niet weg te slaan he. Ook nog krezanten en zalm gegeten?
nou dat bepaal ik lekker zelf wel in mijn eigen bed hier in mijn huisjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve sinaasappels en koningsdagkleding heeft de kleur oranje geen plek in deze wereld
Halloween/herfstquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve sinaasappels en koningsdagkleding heeft de kleur oranje geen plek in deze wereld
En kaki vruchten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nederland in sportquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is het de echte?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
JK Rowling followed me op X![]()
![]()
What the actual fuck
En hoe merk je daar überhaupt iets van precies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
What the actual fuck
omdat je transgender bent??quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
What the actual fuck
En basedquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
omdat je transgender bent??
snap ik wle . ken haar ook alleen omdat ik haar op insta voorbij zag komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader wist overigens niet wie Nikki de Jager is/was net bij madame Tussauds
Zou ik ook zo straal voorbij lopen op straat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader wist overigens niet wie Nikki de Jager is/was net bij madame Tussauds
Ik ken haar doordat ik naar WIDM kijk. En ook door het ESF toen hier in NLquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snap ik wle . ken haar ook alleen omdat ik haar op insta voorbij zag komen
Ik ook, maar dat doe ik dan bewust...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou ik ook zo straal voorbij lopen op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |