SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ik heb eerst een cursus niet-Nederlands nodig om het te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
https://www.instagram.com/p/DAlZaTBMIXN/
hoe is het met jouw zand?quote:
Hoe heet de hont?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
nou bed is opgemaakt. Kan ik zo lekker snurken
Aircootje aan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:42 schreef bitterbal het volgende:
nou bed is opgemaakt. Kan ik zo lekker snurken
weet ik niet. Had net nog voor de terugweg hondensnacks in de aanslag voor als ze mij wilde opetenquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet ik niet. Had net nog voor de terugweg hondensnacks in de aanslag voor als ze mij wilde opeten
ok das minderquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die werkt nietde douche ook niet dus hij stuurt morgen iemand langs
Wat matig allemaal. Hopelijk is het snel gefikst. Douchen met die warmte is ook lekker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |