Ja vreemd... misschien nadat nr 2 het huis uit is vanavondquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:34 schreef mario390 het volgende:
ja dat heb ik al zo gezien dat het de serie gevt,heb ik bij netflix gezien maar niet gekijkt
waarom kregen ze geen opdracht??
Mitele is Mediasetquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:12 schreef mario390 het volgende:
welke option is beste für mitele??
[ afbeelding ]
Zendercheck !!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:11 schreef mario390 het volgende:
ruvens nog altijd an vloesteren met ed![]()
okay en hoezo niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maica en Lucia zijn beide niet blij met de inkopen .....
Biet gezien, maar we zien het wel in de liveshowquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:01 schreef mario390 het volgende:
lez dat , is misschien serieus
dit werd thema in de liveshow, heb nu in blog gelezen ik dacht wel dat deze aktie niet kann
""ed vuelve poner su mano sobre la espalda o la pierna de violeta para mas inri""
net 1 stream kun je niet alles volgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:09 schreef mario390 het volgende:
zijn somige in garten en werd niet gezeigt
Tijd dat die Maite weg magquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:31 schreef mario390 het volgende:
wat en saaie kutstream van wasmachine-kamer![]()
Je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:03 schreef mario390 het volgende:
had nu en ergere problem ,moest pc nieuw starten
hadde geen internet verbinding meer
Niet aan beginnen marioquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:27 schreef mario390 het volgende:
nu probiert dat basic , maar de
nehmen selfs mijn kreditcard niet
omdat oostenrijks![]()
![]()
Ja die is zeer egoistischquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:57 schreef mario390 het volgende:
obwohl vanes sprekt soms met violeta, of zij luistert is de vraag
okayquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:10 schreef chufi het volgende:
Ah Daniela had een Oostenrijks vriendje en wou Duits leren
Dat zou dan een disciplinaire expolsion zijn ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:44 schreef mario390 het volgende:
geen idee of het klopt, me doet nu al laura leid
CONFIRMADO!
La expulsiķn de hoy se ha atrasado para proteger a MAITE.
En el confe le han dicho que tiene 48 h para mejorar su imagen, que pida perdķn y que no repita las actitudes con sus compaņeros.
Ya le habían avisado el jueves pasado.
ja maar ik weest niks van de 48 horasquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou dan een disciplinaire expolsion zijn ...
Ik weet het niet of ze daar nog naar vragen ..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:13 schreef mario390 het volgende:
zondag heb ik nu gezien word violeta
gevraagt wat het was met de Culo-Szene
Als hij toen gestopt is dan zou het verder geen gevolg moeten hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
dat zij zegt no me
gusta in garten
zij is in Confes.gevraagt worden
Kan ook zijn dat ze vandaag al weg gestemd wordtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik weest niks van de 48 horas
hem heb ik niet in confes.gezien nur zijquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als hij toen gestopt is dan zou het verder geen gevolg moeten hebben
Niet opgelet .. kijk nog voetbalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:27 schreef mario390 het volgende:
bij Laura Javier zei het is versalzen of ?
de moderator heeft ook gelachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
of ballen / kloten maar vaak zijn dat cojones
hahahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:46 schreef mario390 het volgende:
vor voetbal heb ik nu maar zeker geen tijd he
Hoe haar cortisol nivo is .. vroeg hij ,... hoog antwoorde Maicaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:52 schreef mario390 het volgende:
de mod vraagt maica bruik je kortisol ofzo
Februari ... GF duurde toch ook meer dan een half jaar of zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:57 schreef mario390 het volgende:
hoezo is dat genoemt casting final
wanneer tot januar gaat?
ja maar hoezo casting final? is dann ruvens al in Finale?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Februari ... GF duurde toch ook meer dan een half jaar of zo
Nee met 17 bewoners gaan ze het echte spel beginnen ... is natuurlijk allemaal bullshit .. Elsa is al weg .. er moet nog mar 1 afvallen ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar hoezo casting final? is dann ruvens al in Finale?
Elsa is gebeld door de zus van Edi ....quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:24 schreef mario390 het volgende:
ja ik heb me nu vertaan, het gaat ja om fix verder zijn
Ze is uitgenodigd om een tijdje in een van hun vakantieverblijven te logeren ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:28 schreef mario390 het volgende:
echt? ja maar zij was toch trotzdem gekomen of?
okay, maar in italie zitten ook de weg zijn in elke liveshowquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is uitgenodigd om een tijdje in een van hun vakantieverblijven te logeren ...
Die moet je niet aan zetten ..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:04 schreef mario390 het volgende:
daar klopt wat niet samen met
vpn, het heeft zich de kill switch
eingeschalten dat onderbrekt mijn
hele internetverbinding
? weet ik nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:23 schreef mario390 het volgende:
ik heb precies dat verpasst wat zei an het eind elsa??
Zondag zei ze nog dat het niet haar type was , maar ze moest wel lachen en zo .. nu zegt ze wel dat ze hm wel leuk vindt maar dat zal ze buiten moeten onderzoekenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:28 schreef mario390 het volgende:
wat werd zij met edi doen of niet doen?
en met edi heeft zij niet gesproken?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zondag zei ze nog dat het niet haar type was , maar ze moest wel lachen en zo .. nu zegt ze wel dat ze hm wel leuk vindt maar dat zal ze buiten moeten onderzoeken
Na de exit niet meerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
en met edi heeft zij niet gesproken?
Ik hoorde eerder (vanmiddag) wel iets over een uurtje zonder cameraquote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:47 schreef mario390 het volgende:
het was onden ingeblendet dat luis en nerea gaan
de venten oscar en adi hebben in bad tot 7 00 gevloestertquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:37 schreef chufi het volgende:
Ik wordt te oud om alles te blijven volgen tot laat in de nacht .. weer in slaap gevallen dus
Ah ok ... dacht ff roze... maar dan klopt het dat ik haar de blauwe kamer uit zag lopen bij het opstaan...quote:
`Ja dan voel je je toch niet helemaal alleen ..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:34 schreef mario390 het volgende:
nerea zei de kameras zijn nur weggedaaid, zo klopt niet helemal dat zonder kamera
Ja maar Maite gaat tochquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:14 schreef mario390 het volgende:
ed denkt dat donnerstag luis nerea gaan om dat
ze de horas...hadden
Zal vast wel eens eerder geweest zijn ...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:30 schreef mario390 het volgende:
was deze proefing niet 2016
met clara,candelas en co.??
Iedereen heeft een aparte klok die terugloopt naar nul.. er moet op de knop gedrukt worden in de laatste 20 seconde. des te dichter bij nul des te beter.. het verschil met 0 wordt opgeteld tot maximaal 1500 (dan is de proef verloren ) te laat is gelijk + 50 secondenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:33 schreef mario390 het volgende:
nog staat niet in blog als het dat is wat ik denk
moeten de ronden lopen ,of is het anders geen idee
Ja op het grote scherm staan alle bewoners met hun eigen timer .. dus dat zouden ze zelf ook in de gaten kunnen houdenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:21 schreef mario390 het volgende:
weten de ongefähr wanneer jemand drankommt?
Die moeten vanavond spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:32 schreef mario390 het volgende:
schijnbar spreken vio en ed over athletico en real madrid
viezerik ... hij gaat alle benen langsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:44 schreef mario390 het volgende:
hij heeft zijn hand weer op haar been
Vanavond weer een korte show vanaf 21:50quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:38 schreef mario390 het volgende:
het is niks maar ze werden weer
over praten
Ze moeten de timers anders afstellen van die 2..zodat ze weinig vrije tijd samen hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:06 schreef mario390 het volgende:
gaat het hele schlechte reden weer beginnen![]()
maar horas sin camaras is het niet,denk niet dat
veel gebeurd is
Het resetten van de timer kan op elke willekeurige tijd .. er staat geen vaste aantal minuten voor .. kan 3 uur zijn , maar ook weer over 10 minuten ..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:12 schreef mario390 het volgende:
ja ben ik vor, weet maar niet of het gebeurd
ze hebben gezoent
geen ideequote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:24 schreef mario390 het volgende:
wanneer weten de dat zij niet op stream komen?
Jorge in het huis ? Straks een afscheidsfeestje , maar voor wiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:36 schreef mario390 het volgende:
jorge werd haar zeker vragen waar zij was
Niet gehoord .. maar ben niet zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:32 schreef mario390 het volgende:
zei zij nu ze zijn en Liebescouple nu?
Ze krijgen slaap tijd .. 5 - uur volgende . maar nog niet iedereen ... 630 keer gaat de timer af hoorde ik in de tvshow..quote:
Dan heeft ie pech gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:36 schreef mario390 het volgende:
ik denk hij is niet blij dat zij over sprekt
Maar je hoort het wel daar waar geen orkest is ..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 00:37 schreef mario390 het volgende:
ja maar a-ha muziek is niet vor oktoberfest
Ik was wat anders aan het doen... Maar gaat over Vio en Edi en advies van de andere vrouwen ..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:39 schreef mario390 het volgende:
heb je in spanie garten nu gesprek geluistert ? ik heb gegeten
Ze wil verder niets met hem.. alleen vindt ze hem wel aantrekkelijk genoeg om af en toe te knuffelen ... Maar lijkt alsof Edi steeds meer naar haar toe groeit .. en telkens aandacht vraagt.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:46 schreef mario390 het volgende:
om dat zij de szenen niet te zien kregt wanneer hij over lacht
zij lopt zo in haar elend
Ja .. misschien moet je een andere favoriete zoeken .. dan erger je ook minderquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:11 schreef mario390 het volgende:
ja maar het nur knuffelen is, nu heb in
de zendungvorschau vor avond gezien, het zijn wel tongenzoens
gewezen gisteren
Dat zou heel goed kunnen ... En Edi zal ook makkelijk vreemd gaan volgens mij ..quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:42 schreef mario390 het volgende:
in blog staat ook dat vio zegt zij will hem
buiten niet treffen ,om dat hij en zon heeft en
34 is
wat ik hier heruitlez is maar ook en betje
dat zij denk ik somige one night stands hadde
klopt ... zette het geluid al harder , maar dan nog lastig te verstaanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:03 schreef mario390 het volgende:
dat vloesteren nu verstaan selfs spanier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |