Hoi Braddiequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:34 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Ze vragen vijf eurootjes. Stel ze hebben 1000 betalende leden. Is dat 2500 euro pp per maand. Gaat daar 20 % af, houden ze 2000 euro pp per maand over, dat is minder dan minimumloon. Maar voor wat ze doen. Effe 2 uur autorijden, 2 uur zitten en slap lullen? Dat is toch best prima. is 500 euro per week voor 4 uur werk. 125 Euro per uur
Begrijp ik, had ik ook. Maar ik zat tevens niet iedere dag aardappels te schillen en op een slablaadje te kauwen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:46 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij roept zelf dat ie dik wordt van het zuipen.
Ik heb nog nooit van die man gehoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Salar Azimi, weer eens wat anders. Ook iemand met veel geld.
Ken hem wel van andere programma’s mooi figuurquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Salar Azimi, weer eens wat anders. Ook iemand met veel geld.
Bekend geworden bij powned. Zat ook in 'Waar doen ze het van' en 'Steenrijk straatarm'.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die man gehoord.
thanks, ik zal ze eens kijken. Jan kende hem al dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Bekend geworden bij powned. Zat ook in 'Waar doen ze het van' en 'Steenrijk straatarm'.
Dit was 100 kilo eerder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Bekend geworden bij powned. Zat ook in 'Waar doen ze het van' en 'Steenrijk straatarm'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOP.
Jada Annnnnna @Mani89
Iemand met een manager, vervelend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef RipCity het volgende:
Komt Rutger van Barneveld niet meer na die opmerkingen van Jantje ofzo?
Zeker, zou ook niet naast dat stuk genetisch afval gaan zitten. Geloof die verhalen over zijn (ja, zijn, gewoon een vent met een pruik) lichaamsgeur ook meteen. Vies hok is het.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:35 schreef pmponer het volgende:
Was er een gast? Jan heb wel gelijk, als tukkertje weer komt, zou ik ook gewoon weggaan (of niet komen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |