*knuffel*quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:36 schreef Cygne het volgende:
Hier aan het wachten op de uitslag van de vruchtwaterpunctie. Wat een hel.

quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:36 schreef Cygne het volgende:

Hoelang duurt dat nog?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:36 schreef Cygne het volgende:

Oh wat leuk zeg, veel plezier!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen naar de Kreadoe
Vanavond slapen bij een vriendin in Utrecht en dan samen heen

Jaaaa echt veel zin in! We gaan er lekker vroeg heen en we nemen lekker de tijd om alles te bekijkenquote:

Dank je welquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:52 schreef Donna het volgende:
Goedzo, knap dat je dat doet hoor. Veel plezier! Ben benieuwd wat je allemaal tegenkomt.
Ben overal m'n adres aan het wijzigen en verhuizing doorgeven enzo. Drukdruk.
Vanmiddag m'n oude huis netjes maken in de tuin enzo. Ziet dat er ook maar weer fatsoenlijk uit (en het moet ook van de woningbouw).

De vloer beneden (laat ik doen), een inbouwkast op een vreemde plek slopen en alles schilderen/verven/behangen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welvoor mij is het echt een groot ding
Oef dat is gedoe altijd! Ja... dat hoort bij de woningbouw, dat netjes moet. Je krijgt er wel veel moois voor terugSucces!
Ik heb het niet meegekregen (sorry) moet je veel aan je nieuwe huis doen?

Oef... dat is veel werk! Succes met beuken! Beetje hulp erbij?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:57 schreef Donna het volgende:
[..]
De vloer beneden (laat ik doen), een inbouwkast op een vreemde plek slopen en alles schilderen/verven/behangen.
Maandag krijg ik de sleutel en dan vanaf woensdag 3 dagen beuken. Vrij genomen om lekker m'n gang te gaan. En dan hopelijk half november verhuizen.

Leuk, ik ga zaterdag.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen naar de Kreadoe
Vanavond slapen bij een vriendin in Utrecht en dan samen heen

Klinkt goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:57 schreef Donna het volgende:
[..]
De vloer beneden (laat ik doen), een inbouwkast op een vreemde plek slopen en alles schilderen/verven/behangen.
Maandag krijg ik de sleutel en dan vanaf woensdag 3 dagen beuken. Vrij genomen om lekker m'n gang te gaan. En dan hopelijk half november verhuizen.

Max 1.5 week nog. Vandaag en gisteren gebeld door het wkz over afspraken voor de jongste. Schrok me rot.quote:

Spannende tijden Cygne. Hopelijk valt het mee en is de uitslag van de vruchtwater punctie goedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:36 schreef Cygne het volgende:
[..]
Max 1.5 week nog. Vandaag en gisteren gebeld door het wkz over afspraken voor de jongste. Schrok me rot.

quote:Op vrijdag 1 november 2024 06:55 schreef nixxx het volgende:
Weer een projectje af![]()
[ link | afbeelding ]

Merci!quote:

Doe je ze maken voor de verkoop Nixxx, of in opdracht?quote:

Tot nu toe eigenlijk gewoon als hobby en oefenen en geef ze aan vrienden/innen. Hierna maak ik denk ik een laptop tas voor mezelf, zelfde model maar iets groter dan degene die ik voor een heel dierbare collega heb gemaakt die naar Spanje gaat voor een nieuwe rol.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je ze maken voor de verkoop Nixxx, of in opdracht?

Het is wel apart wat je maakt, is uniek en geen tweede van.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tot nu toe eigenlijk gewoon als hobby en oefenen en geef ze aan vrienden/innen. Hierna maak ik denk ik een laptop tas voor mezelf, zelfde model maar iets groter dan degene die ik voor een heel dierbare collega heb gemaakt die naar Spanje gaat voor een nieuwe rol.
[ link | afbeelding ]
picture

Het is van patronen die ik gekocht heb, nog geen eigen designsquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel apart wat je maakt, is uniek en geen tweede van.
Leuk model wel voor een laptoptas

O oke, wie weet komt er ooit een eigen ontwerpquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Het is van patronen die ik gekocht heb, nog geen eigen designs

Wauwquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tot nu toe eigenlijk gewoon als hobby en oefenen en geef ze aan vrienden/innen. Hierna maak ik denk ik een laptop tas voor mezelf, zelfde model maar iets groter dan degene die ik voor een heel dierbare collega heb gemaakt die naar Spanje gaat voor een nieuwe rol.
[ link | afbeelding ]
picture
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |