SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Als je de oven ingaat dan zonder kist. Die kun je gewoon hergebruiken. Misschien gebeurt dat nu ook wel en verdient iemand er gewoon veel geld mee.quote:Op maandag 30 september 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moet dan steeds opnieuw open gemaakt worden? En mag aanhang er dan ook bij?
ow joh tegen die tijd..... ben dan vind de schoonmaakster mequote:Op maandag 30 september 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga er even van uit dat ik mijn ouders overleef
Ohh op die manier.quote:Op maandag 30 september 2024 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de oven ingaat dan zonder kist. Die kun je gewoon hergebruiken. Misschien gebeurt dat nu ook wel en verdient iemand er gewoon veel geld mee.
Het idee was een boekenkast.quote:Op maandag 30 september 2024 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh op die manier.
En die kist komt dan in de berging te staan van degene die waarschijnlijk als eerstvolgende komt te overlijden?
Buda heeft z'n mooiste pak al aangetrokken voor als ie hier een zwartekousendame tegenkomtquote:Op maandag 30 september 2024 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lijkt wel de aanhef van zo'n heerlijk optimistische zwartekousenkerkpreek die TT.
Ja die krijg ik binnenkort een hoop.quote:Op maandag 30 september 2024 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het idee was een boekenkast.
Dat je de plankjes er voor de gelegenheid even uithaalt?quote:Op maandag 30 september 2024 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het idee was een boekenkast.
quote:Op maandag 30 september 2024 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de plankjes er voor de gelegenheid even uithaalt?
Net had je het nog over een gouden standbeeld mafkeesquote:Op maandag 30 september 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Heb dat altijd een raar trekje gevonden, dat sommige mensen iets achter willen laten op deze planeet, of dat anderen zich hen herinneren.
Wel een leuk ding om over na te denken, de oudst bekende mens bij naam uit de geschiedenis, Pen-aboe?
Onder giga hoge druk een diamantje van persenquote:
als ze dat willen doen ook prima.quote:Op maandag 30 september 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder giga hoge druk een diamantje van persen
Dit heeft exact 0 procent met elkaar te maken.quote:Op maandag 30 september 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net had je het nog over een gouden standbeeld mafkees
STOP DE TIJD! NIZNO LIGT WEER OP DE BODEM!!quote:Op maandag 30 september 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
zandloper zodat ik elke spelletjesavond weer op tafel sta
Je hoeft dat zelf allemaal niet meer te betalen hequote:Op maandag 30 september 2024 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dat niet ga halen, veel te duur
dan kom ik uit m'n kist!quote:Op maandag 30 september 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Bij @:ettovanbelgie zijn uitvaart is er na die tijd een kaasplankje ipv cake.
Jawel, gaat gewoon van mijn spaargeld afquote:Op maandag 30 september 2024 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft dat zelf allemaal niet meer te betalen he
Van alle kaas die hij in heel zijn leven afgeslagen heeftquote:Op maandag 30 september 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Bij @:ettovanbelgie zijn uitvaart is er na die tijd een kaasplankje ipv cake.
Nou ja kinderen en kleinkinderen en partners, Leden van de fietsclub. Collega's van Phillipsquote:Op maandag 30 september 2024 18:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Oh moeten we wat extra mensen meenemen?
Maar dan ben je toch al doodquote:Op maandag 30 september 2024 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, gaat gewoon van mijn spaargeld af
zou Vlinder vóór mij sterven bestorm ik de hemel zelve om haar terug te krijgenquote:Op maandag 30 september 2024 19:04 schreef UitStraling het volgende:
De kunst van het goede sierlijke leven is om de dood te vieren als het leven zelf, ik bemerk dat je daarvoor een bepaalde beschaving en nuchterheid voor dient te hebben, veel islamieten jammeren, janken en klagen een jaar lang de hemel naar beneden en tokkies en kampers blijven een leven lang beschadigd, over de zeik en boos als er een geliefde sterft.
Er was toch zo'n Duitse vorst die door zijn vrouw jarenlang als lijk op de troon moest blijven zitten?quote:Op maandag 30 september 2024 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou Vlinder vóór mij sterven bestorm ik de hemel zelve om haar terug te krijgen
Allemaal blep in de kist.quote:Op maandag 30 september 2024 19:06 schreef Ygritte het volgende:
Gezellig onderwerp.
Ik wil niet begraven worden. Ben ik veel te visueel voor ingesteld. Ga ik helemaal opblazen, uit elkaar knallen, allemaal blep in de kistwormen door je lijf… nee dank u.
Steek de fik d’r maar in.
Was dat geen Spanjool?quote:Op maandag 30 september 2024 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er was toch zo'n Duitse vorst die door zijn vrouw jarenlang als lijk op de troon moest blijven zitten?
Ik ben echt veel te nihilistisch voor dit soort dingen.quote:Op maandag 30 september 2024 19:04 schreef UitStraling het volgende:
De kunst van het goede sierlijke leven is om de dood te vieren als het leven zelf, ik bemerk dat je daarvoor een bepaalde beschaving en nuchterheid voor dient te hebben, veel islamieten jammeren, janken en klagen een jaar lang de hemel naar beneden en tokkies en kampers blijven een leven lang beschadigd, over de zeik en boos als er een geliefde sterft.
Ja heerlijk juist, ik ken een hoop feestmensen die dood zijn die echt een fantastisch leven hebben gehad maar waarvan de dood toch als een mooi cadeautje en opluchting kwam.quote:Op maandag 30 september 2024 19:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te nihilistisch voor dit soort dingen.
Gewoon lekker de leef leven, ik ga er niet vanuit dat er daarna bewust nog iets komt en vind dat ook wel dikke prima.
Dat punt in het jaar dat zin gemaakt moet gaan worden om naar training te gaanquote:Op maandag 30 september 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
het begint nu randje licht uit/aan te worden
Ik hoop altijd maar dat als ik ga het snel gaat. Ik hoef niet zo nodig tot het gaatje te gaan of nog jaren dement en totaal verdwaasd voor mij uit zitten te koekeloeren.quote:Op maandag 30 september 2024 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heerlijk juist, ik ken een hoop feestmensen die dood zijn die echt een fantastisch leven hebben gehad maar waarvan de dood toch als een mooi cadeautje en opluchting kwam.
ik ga zo eitjes kokenquote:
ik kan nu zeggen bevruchten maar das flauw...quote:Op maandag 30 september 2024 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je er daarna ook nog wat leuks mee?
mosterd ookquote:Op maandag 30 september 2024 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan nu zeggen bevruchten maar das flauw...
Beetje mayo, ketchup, zout peper mengen met het eigeel... gevuld eitje
vind ik minder lekkerquote:
als ik er 10 heb tegen die tijd is het veel denk ikquote:Op maandag 30 september 2024 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is niet je uitvaart.
Ik bedoel de ceremonie.
Zaterdag waren er ongeveer 300 mensen maar ik denk dat ik dus nooit ga halen
quote:‘Hij wilde met de auto van papa en mama naar zijn vriendje’, meldt de politie Den Haag. En hij bleek niet alleen. De politie hoorde door de telefoon van de melder nóg een kinderstem: hij had zijn jongere zusje ook meegenomen in de auto.
bedankt voor de MIquote:Op maandag 30 september 2024 19:06 schreef Ygritte het volgende:
Gezellig onderwerp.
Ik wil niet begraven worden. Ben ik veel te visueel voor ingesteld. Ga ik helemaal opblazen, uit elkaar knallen, allemaal blep in de kistwormen door je lijf… nee dank u.
Steek de fik d’r maar in.
De handleiding?quote:Op maandag 30 september 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Elektrieke dekentje is gearriveerdMeteen geïnstalleerd ook. Nu boekje lezen
Dat zou raar zijn om eerst te installeren en daarna pas de handleiding te lezen.quote:
Is dat niet de standaard volgorde?quote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn om eerst te installeren en daarna pas de handleiding te lezen.
Je weet het maar nooit.quote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn om eerst te installeren en daarna pas de handleiding te lezen.
Meestal eerst zelf proberen en pas als je er niet uit komt, inderdaad de handleiding lezen.quote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet de standaard volgorde?![]()
fles kan datquote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor uiteenlopende waarden van "raar" ja.quote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ienemienemuttequote:Op maandag 30 september 2024 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Nou m'n horloge zoektocht was kort, heb maar 2 opties. Nu even een week steeds wisselen van voorkeur voordat ik er eentje koop
Jawelquote:Op maandag 30 september 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet de standaard volgorde?![]()
Welke, dan gaan wij beslissenquote:Op maandag 30 september 2024 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Nou m'n horloge zoektocht was kort, heb maar 2 opties. Nu even een week steeds wisselen van voorkeur voordat ik er eentje koop
Zo, nou. Maar weer teruggestuurd.quote:Deze elektrische onderdeken mag niet worden gebruikt door personen die ongevoelig zijn voor hitte of die bescherming nodig hebben omdat zij niet op oververhitting kunnen reageren (zoals diabetici, personen met huidveranderingen door ziekte of littekens op de te behandelen plekken, personen die pijnstillers hebben ingenomen of alcohol hebben genuttigd.
+1quote:Op maandag 30 september 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan die verantwoordelijkheid niet aan.
staat dit er letterlijk?quote:Op maandag 30 september 2024 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
littekens op de te behandelen pleken
quote:Op maandag 30 september 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2024 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je je bed er mee voorverwarmd en uit het bed haalt voor je er in gaat liggenquote:Op maandag 30 september 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo.
2 regeltjes voor "inschakelen"
4 kwart regeltjes voor "de drie standen"
2 regeltjes voor "uitschakelen"
EN twee pagina's vol met ATTENTIE, OPGELET en WAARSCHUWING.![]()
[ afbeelding ]
Als ik morgen nog in leven ben, ben ik bezeten door de duivel, dat kan niet anders.
Glaasje wijn mag ook niet meer tegenwoordig zie ikquote:Op maandag 30 september 2024 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, nou. Maar weer teruggestuurd.
quote:Op maandag 30 september 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
Garmin Fenix 8 Amoled Sapphire (1100 CHF)
VERBOTENquote:Op maandag 30 september 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Glaasje wijn mag ook niet meer tegenwoordig zie ik
Gelukkig krijg je bij het kopen van een huisdier nog niet een boekje mee waar in staat dat ie niet in de magnetron mag, dus we zijn nog niet zover als in de VSquote:Op maandag 30 september 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij had mijn elektrische deken ook al die waarschuwingen. Zal wel verplicht zijn. Zometeen fikt je huis af of loop je brandwonden op en dan is het hullie schuld.
Hebben ze geen duurdere? US vindt het niet okee als je in Action-plastic looptquote:Op maandag 30 september 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Garmin Fenix 7s Pro Sapphire Solar (790 CHF), of Garmin Fenix 8 Amoled Sapphire (1100 CHF). Hebben allebei dezelfde kleur.
De laatste heeft iets meer opties (waarvan ik waarschijnlijk de helft niet gebruik).
wel met metalen bandje trouwens anders krijg je krekverhalenquote:Op maandag 30 september 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok 1 stem voor deze, ik zal het bijhouden
Ja dat snap ik ook wel, maar is dit niet een TIKKELTJE overdreven?quote:Op maandag 30 september 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij had mijn elektrische deken ook al die waarschuwingen. Zal wel verplicht zijn. Zometeen fikt je huis af of loop je brandwonden op en dan is het hullie schuld.
Wel bizar ja, daar zouden wel meer eisen aan gesteld mogen worden.quote:Op maandag 30 september 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je bij het kopen van een huisdier nog niet een boekje mee waar in staat dat ie niet in de magnetron mag, dus we zijn nog niet zover als in de VS
Nee, moet echt stap voor stap tot in de puntjes nauwkeurig.quote:Op maandag 30 september 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar is dit niet een TIKKELTJE overdreven?
ik heb de knipperende kerstlampjes aan staan rond het voorraamquote:Op maandag 30 september 2024 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal van die tacky ledkaarsjes branden
Ik heb pompoenen en bloedende kaarsen en spookjesquote:Op maandag 30 september 2024 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de knipperende kerstlampjes aan staan rond het voorraam
Daarom lees ik die kutboekjes ook nooit. Plug, play, klaar. Ik weet wel dat 0 uit is, dat 1 aan is, en dat 3 warmer is dan 1.quote:Op maandag 30 september 2024 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, moet echt stap voor stap tot in de puntjes nauwkeurig.
Mag je er wel op liggen eigenlijk?quote:Op maandag 30 september 2024 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo.
2 regeltjes voor "inschakelen"
4 kwart regeltjes voor "de drie standen"
2 regeltjes voor "uitschakelen"
EN twee pagina's vol met ATTENTIE, OPGELET en WAARSCHUWING.![]()
[ afbeelding ]
Als ik morgen nog in leven ben, ben ik bezeten door de duivel, dat kan niet anders.
binnen verrot het veel sneller dan buiten. dus als je hem binnen neerzet zorgen voor een goede watervaste schaal er onderquote:Op maandag 30 september 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel weer een pompoen carven maar ik kan hem nergens kwijt. Weet niet of dat binnen gaat meuren.
quote:Op maandag 30 september 2024 20:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag je er wel op liggen eigenlijk?
quote:
Nice, die 8 is wel vetterquote:Op maandag 30 september 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Garmin Fenix 7s Pro Sapphire Solar (790 CHF), of Garmin Fenix 8 Amoled Sapphire (1100 CHF). Hebben allebei dezelfde kleur.
De laatste heeft iets meer opties (waarvan ik waarschijnlijk de helft niet gebruik).
O Ja lekker. Dan zet ik hem wel bij m'n ouders naast de deur ofzo.quote:Op maandag 30 september 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
binnen verrot het veel sneller dan buiten. dus als je hem binnen neerzet zorgen voor een goede watervaste schaal er onder
Kun je 'm niet op je balkon zetten?quote:Op maandag 30 september 2024 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ja lekker. Dan zet ik hem wel bij m'n ouders naast de deur ofzo.
Buiten blijven ze behoorlijk lang goed in de kou jaquote:Op maandag 30 september 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
binnen verrot het veel sneller dan buiten. dus als je hem binnen neerzet zorgen voor een goede watervaste schaal er onder
Kan ie niet op je balkon?quote:Op maandag 30 september 2024 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil wel weer een pompoen carven maar ik kan hem nergens kwijt. Weet niet of dat binnen gaat meuren.
zet hem aan de zijkant of midden van gordijn... en dan doe je gordijn precies een peekaboo hole tussen makenquote:
Wil je er hier over praten?quote:Op maandag 30 september 2024 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF weer zo'n mafkees op linkedin. Wat is er toch mis met die gasten![]()
Loopt eerst mijn eigen profiel aan me voor te lezen, en zegt dan "ik kan niet alles zien, dus het kan zijn dat je ook evaring hebt met SQL ditdat nogwat. Mocht dat zo zijn dan heb ik een leuke vervolgstap voor je!"
genegeerd
drie dagen later, midden in het weekend: Of ik zijn berichtje misschien gemist had want hij wil wel heel erg graag praten over mijn mogelijke SQL kennis!
Ga weg joh mafkees
Zo rol ik jaquote:Op maandag 30 september 2024 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je er hier over praten?
Misschien was het iemand zoals kwiwi en proberen ze te flirten. “Ik zag dat je excel skills hebt, zullen we eens een kop koffie drinken?”
Als @kwiwi met mij wil flirten heb ik dat over het algemeen na enige tijd wel in de gaten. Ze zou zich waarschijnlijk geen Stephan noemen.quote:Op maandag 30 september 2024 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je er hier over praten?
Misschien was het iemand zoals kwiwi en proberen ze te flirten. “Ik zag dat je excel skills hebt, zullen we eens een kop koffie drinken?”
Stephan wil mosschien ook wel met je flirtenquote:Op maandag 30 september 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als @:kwiwi met mij wil flirten heb ik dat over het algemeen na enige tijd wel in de gaten. Ze zou zich waarschijnlijk geen Stephan noemen.
Daarom zeg ik.quote:Op maandag 30 september 2024 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stephan wil mosschien ook wel met je flirten
quote:
Player die Fles.quote:Op maandag 30 september 2024 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stephan wil mosschien ook wel met je flirten
Als die nou hier mee las wist die dat je al pislink wordt van wat basic ict probleempjes.quote:Op maandag 30 september 2024 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF weer zo'n mafkees op linkedin. Wat is er toch mis met die gasten![]()
Loopt eerst mijn eigen profiel aan me voor te lezen, en zegt dan "ik kan niet alles zien, dus het kan zijn dat je ook evaring hebt met SQL ditdat nogwat. Mocht dat zo zijn dan heb ik een leuke vervolgstap voor je!"
genegeerd
drie dagen later, midden in het weekend: Of ik zijn berichtje misschien gemist had want hij wil wel heel erg graag praten over mijn mogelijke SQL kennis!
Ga weg joh mafkees
Dan kunnen we gerust concluderen dat hij hier niet mee leest.quote:Op maandag 30 september 2024 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als die nou hier mee las wist die dat je al pislink wordt van wat basic ict probleempjes.
dan blijft de kooi wel schoonquote:Op maandag 30 september 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Kooi schoon, cavia's lopen nu door de keuken
Komen ze nogeens ergensquote:Op maandag 30 september 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Laten ze poepjes van de stress?quote:Op maandag 30 september 2024 21:17 schreef CherryLips het volgende:
bitterbal is daar aangenomen als senior advisor en head of marketing. Dit doet ze vanuit haar workstation in Azië.quote:Op maandag 30 september 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Xenos heeft chips met crispy pork
laten we allemaal fles steunen.quote:
ja dat vind ik ook... foei @GGMMquote:Op maandag 30 september 2024 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En laten we ook als crew normaal reageren. That'd be great.
Ik trek dat depressieve prutsweer niet zonder ZEER sterke drankquote:Op maandag 30 september 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
LIF / Sober October, wie doet er mee?
[..]
laten we allemaal fles steunen.
dagelijks een aanmoediging doen enzo
tis maar een maand. doe niet zo flauwquote:Op maandag 30 september 2024 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik trek dat depressieve prutsweer niet zonder ZEER sterke drank
Oke. Net alles door de gootsteen gespoeld.quote:Op maandag 30 september 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis maar een maand. doe niet zo flauw
Ohhh wel gave kleur!quote:Op maandag 30 september 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
zwakquote:Op maandag 30 september 2024 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik trek dat depressieve prutsweer niet zonder ZEER sterke drank
Fles je moet vanavond beginnen met roken.quote:Op maandag 30 september 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Januari = stoppen met drinken
Oktober = stoppen met roken
ik ben al gestopt met roken, ik drink geen alcohol... laat me dan plezier hebben aan vretenquote:Op maandag 30 september 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou een maand kunnen stoppen met chocola maar we weten allemaal dat ik dat nog geen week volhou.
Zou voor mij ook erg lastig zijn.quote:Op maandag 30 september 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou een maand kunnen stoppen met chocola maar we weten allemaal dat ik dat nog geen week volhou.
Nee te makkelijk.quote:Op maandag 30 september 2024 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben al gestopt met roken, ik drink geen alcohol... laat me dan plezier hebben aan vreten
een week is wel heel positief ingeschatquote:Op maandag 30 september 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Wel leuk dat jullie dat nog doen.quote:Op maandag 30 september 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Oktober vriendenweekend; dan zal er wel weer wat gedronken worden.
Allemaal ondernemers die 150 uur per week makenquote:Op maandag 30 september 2024 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie dat nog doen.
Wij zoeken nog een datum van een idee van 3 jaar geleden.
Omdat US wat zegt of zo? Of hoe werkt dat precies?quote:Op maandag 30 september 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fles je moet vanavond beginnen met roken.
Moet jij geen ZEER sterke drank drinken?quote:Op maandag 30 september 2024 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemaal ondernemers die 150 uur per week maken
Wel ieder jaar lastiger te organiseren. En af en toe moet je accepteren dat niet iedereen meer mee kan/wil.quote:Op maandag 30 september 2024 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie dat nog doen.
Wij zoeken nog een datum van een idee van 3 jaar geleden.
Oja, laatste dag dat het nog mag van de betuttelscquote:Op maandag 30 september 2024 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet jij geen ZEER sterke drank drinken?
Nou ja als we zo gaan doen kun je net zo goed kerstmis in juni vieren en op skivakantie naar Liberia gaan.quote:Op maandag 30 september 2024 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat US wat zegt of zo? Of hoe werkt dat precies?
Avondje hier en daar lukt nog best maar een heel weekend.. iedereen heeft kinderen die naar sport moeten enz enz in het weekend dat wordt steeds lastiger.quote:Op maandag 30 september 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel ieder jaar lastiger te organiseren. En af en toe moet je accepteren dat niet iedereen meer mee kan/wil.
Zag vandaag een koksstel uit Venetië en die werkten 17 uur per dag.quote:Op maandag 30 september 2024 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Avondje hier en daar lukt nog best maar een heel weekend.. iedereen heeft kinderen die naar sport moeten enz enz in het weekend dat wordt steeds lastiger.
Dat is hier ook het probleem. En aantal mensen die niet meer echt de gemeentegrenzen uitkomen.quote:Op maandag 30 september 2024 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Avondje hier en daar lukt nog best maar een heel weekend.. iedereen heeft kinderen die naar sport moeten enz enz in het weekend dat wordt steeds lastiger.
Oei was mijn gebbetje tegen het zere been?quote:
wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op maandag 30 september 2024 21:51 schreef Crack_ het volgende:
To h nu pas thuis. Werk van vandaag is kwijt en kon ook niet meer gered worden. Wat een onwijs rot gevoel is dat hè
Maar prima ideetje wel hoor.quote:Op maandag 30 september 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk als jullie al gaan lopen te lollepotten dan is meteen het hek van de dam. En daar is het net iets te serieus voor.
Maar bedankt
Is karma, van een halve dag door klikken.quote:Op maandag 30 september 2024 21:51 schreef Crack_ het volgende:
To h nu pas thuis. Werk van vandaag is kwijt en kon ook niet meer gered worden. Wat een onwijs rot gevoel is dat hè
Heb gevraagd om mijn reactie te verwijderen.quote:Op maandag 30 september 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk als jullie al gaan lopen te lollepotten dan is meteen het hek van de dam. En daar is het net iets te serieus voor.
Maar bedankt
Niksquote:
Wééééhquote:Op maandag 30 september 2024 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is karma, van een halve dag door klikken.
Wat is door klikken?quote:Op maandag 30 september 2024 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is karma, van een halve dag door klikken.
Geen idee of je veel drinkt. Maar zoja dan is dat natuurlijk fantastisch.quote:Op maandag 30 september 2024 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar bedankt
Klikken oftewel verraden kan simpelweg voortkomen uit een natuurlijke drang om de wereld ons heen te begrijpen. Kleuters bijvoorbeeld zijn nog volop aan het ontdekken wat wel en niet mag. Een jong kind komt jou vertellen wat een ander kind en zoekt daarmee eigenlijk de bevestiging op het feit dat er een regel overtreden is.quote:
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 30 september 2024 21:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb gevraagd om mijn reactie te verwijderen.
Deed Crack dat? Nee toch?quote:Op maandag 30 september 2024 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klikken oftewel verraden kan simpelweg voortkomen uit een natuurlijke drang om de wereld ons heen te begrijpen. Kleuters bijvoorbeeld zijn nog volop aan het ontdekken wat wel en niet mag. Een jong kind komt jou vertellen wat een ander kind en zoekt daarmee eigenlijk de bevestiging op het feit dat er een regel overtreden is.
Heyquote:Op maandag 30 september 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd leuk bij Skyrim. Je gaat ergens heen voor missie A. Daar bezig kom je items tegen voor missie B. En voor je het weet ben je bezig met missie C en moet A nog steeds doen.
Zal wel een uitstel afstel wordenquote:Op maandag 30 september 2024 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende date?
Jij ging slapenquote:
Veel plezier!quote:Op maandag 30 september 2024 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen, morgen wassenbeelden bekijken met pa
Ohh, nog geen nieuwe datum gepland?quote:Op maandag 30 september 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel een uitstel afstel worden
Mijn ELO lijkt wel nog hoog te zijnquote:Op maandag 30 september 2024 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij ging slapen
[..]
Veel plezier!
[..]
Ohh, nog geen nieuwe datum gepland?
Vrouwenquote:Op maandag 30 september 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel een uitstel afstel worden
Op naar de volgendequote:Op maandag 30 september 2024 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn ELO lijkt wel nog hoog te zijn
Gewoon in m'n eentje naar een 3 oktober feestquote:Op maandag 30 september 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen
Ik heb nog wel een tip, ga bloed doneren. Kom je ook leuke mensen tegen en kun je soort van speeddaten.
quote:Op maandag 30 september 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen
Ik heb nog wel een tip, ga bloed doneren. Kom je ook leuke mensen tegen en kun je soort van speeddaten.
Kaasquote:Op maandag 30 september 2024 22:50 schreef Crack_ het volgende:
De excellent boerenbrie van de appie is zo lekkerruikt wel intens
Oh, dat klinkt intens. En lastigquote:Op maandag 30 september 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
Net een half uur jankend met mijn mama aan de telefoon gehangen.
Ze snapt mij niet, maar ze doet wel lief.
Ik mag vrijdag iig komen eten
Wij hier wel in elk gevalquote:Op maandag 30 september 2024 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ik haat mijzelf zo erg![]()
NNiemand gaat me missen
Meteen tegen de vlakte.quote:Op maandag 30 september 2024 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwen
Als jij drie uur een ban hebt missen we je alquote:Op maandag 30 september 2024 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
NNiemand gaat me missen
Voor wat het waard is, ik zou je missen.quote:Op maandag 30 september 2024 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
NNiemand gaat me missen
Dat dus.quote:Op maandag 30 september 2024 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als jij drie uur een ban hebt missen we je al
quote:Op maandag 30 september 2024 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
NNiemand gaat me missen
nou er waren nieuwe ontwikkelingenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:00 schreef Xilia het volgende:
Oj
[..]
ojee, ga je nu al bij de deur staan?
Wij allemaal vinden dimmy leuk, ik vind het jammer en ook wat eng dat ze zulke dingen pist.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:01 schreef bitterbal het volgende:
ja ik vind dimmy ook leuk. Haar trump adoratie is wat vreemd maar goed we hebben allemaal wat
Post dus, omgquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:02 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wij allemaal vinden dimmy leuk, ik vind het jammer en ook wat eng dat ze zulke dingen pist.
Omg Balquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou er waren nieuwe ontwikkelingen![]()
![]()
er is beneden in het niet pasjes gebied een take away ruimte. ben er nog niet over uit waar die voor dient maar ik kan dus het pasje in een tajse verstoppen en daar voor hem achter laten![]()
Maar nu zit ik te denken wat ik het in het tasje stop. Er staan hier boeken in de kast en heb een bak noodles want hij schreef dat het niet mag lijken alsof er een pasje in zit
Gaat vast goedkomen. Heb je taxi gereserveerd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:03 schreef bitterbal het volgende:
Dus dan kan ik gewoon als een vriije snack door de deur. Misschien had die zelf ook wel door dat dit om 0600 een beetje lastig is
Nouja ik maakte me best zorgen om dimmyquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
viel mij niet eens op dat je niet post had geschreven
Het was ook enigszins vreemd welquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:03 schreef bitterbal het volgende:
Dus dan kan ik gewoon als een vriije snack door de deur. Misschien had die zelf ook wel door dat dit om 0600 een beetje lastig is
Ik heb morgen ook weer vroege dienst bedenk ik mequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:13 schreef Xilia het volgende:
Kinders, liefies, ik maak me zorgen hè![]()
Moet ik een wekker zetten?
ja dat zie ik pas als ik daar ben. In slechste geval moet ik tot 1700 wachten op een grote bootquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:10 schreef Xilia het volgende:
En de boot? Is daar ruimte genoeg voor al je bagage?
Komt iemand je afhalen?
ja eens, in zijn recensies staat nog een klant die 5 nin daar beneden heeft gewacht en zich een crimineel voeldequote:
Oei dan maar gauw slapen C.Equote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook weer vroege dienst bedenk ik me
Wtfquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zie ik pas als ik daar ben. In slechste geval moet ik tot 1700 wachten op een grote boot
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eens, in zijn recensies staat nog een klant die 5 nin daar beneden heeft gewacht en zich een crimineel voelde
ja maar ze gaan tegenwoordig met speedbotenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wtf![]()
Ze kunnen je toch zeker wel meenemen met die paar koffertjes![]()
Er zijn vast passagiers die amper wat bij zich hebben.
Ja dat las ik, ze nemen alles maar gewoon mee, speed of needquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze gaan tegenwoordig met speedboten![]()
denk ook wel dat het kan hoor
Wtfquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:30 schreef bitterbal het volgende:
oke die boeken die hier staan zijn nep. dus nu heb ik een tasje met instant noodles en zon doosje waar chocolade sticks in zaten
Wacht ff, kleedje is hier een jurkjequote:
Een vluchtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:43 schreef Xilia het volgende:
Omg, mijn lief vraagt wat ik nog wakker doe en typ typ typ![]()
Ja bal vertrekt op illegale wijze uit haar torenkamer in Bangkok en hoopt dat ze met iemand mee naar buiten kan sluipen.
Dan gaat ze met een taxi naat de airport en heeft ze twee vluchten, als ze haar niet oppakken gaat ze naar het juiste eiland en daar moet ze met enkele speedboten incognito met alle koffers worden vervoerd naar het eiland waar ze iets heeft gehuurd zonder wasmachine
En je vlucht naar Vietnam dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een vlucht![]()
Maar had nu nog het pasje om buiten te komen. Er staat hier zo’n dranken automaat waar ze naar toe gaan zo vroeg
Ehm hoe komt dat pasje weer terug op de kamer dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een vlucht![]()
Maar had nu nog het pasje om buiten te komen. Er staat hier zo’n dranken automaat waar ze naar toe gaan zo vroeg
Ja die was voor het geval ze vroegen om een vlucht het land uit want ik had alleen enkeltje. En je hebt kans dat ze vragen wanneer je weer gaat en of je dat kan bewijzenquote:
Okayquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die was voor het geval ze vroegen om een vlucht het land uit want ik had alleen enkeltje. En je hebt kans dat ze vragen wanneer je weer gaat en of je dat kan bewijzen
Hoop ik ook. Jij ook zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik ben vaak laat wakker hoor![]()
Hoop dat @:datismijnmening wel lekker slaapt nu.
Ze zijn nu de balies aan het opstarten geloof ik. Vlucht is om 0915. Dit is niet een heel groot vliegveld zoals Schiphol ofzoquote:
Snap ik, nog even geduld hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn nu de balies aan het opstarten geloof ik. Vlucht is om 0915. Dit is niet een heel groot vliegveld zoals Schiphol ofzo
1,5 uur dus lekker kortquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Snap ik, nog even geduld hebben![]()
Hoelang is de vlucht naar Koh Samui?
Ah das fijn en moet je dan nog lang wachten op de boot?quote:
Ja die staat gepland om 1230 Weet niet hoe vet de pier van het vliegveld is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah das fijn en moet je dan nog lang wachten op de boot?
Ja dat zou genoeg moeten zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:55 schreef bitterbal het volgende:
K heb voor 80 kilo bagage dus moet goed gaan
Ja dan slaap ik waarschijnlijk toch wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die staat gepland om 1230 Weet niet hoe vet de pier van het vliegveld is.
Ja komt vast goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik waarschijnlijk toch wel.
Ben benieuwd ballie, hoop dat het allemaal goed gaat, ik duim voor je![]()
Lees morgen alles wel, goede reis verder![]()
Ik had paars/brons, lijkt wat donker zo maar was een mooie kleur. Die hebben ze helaas niet meer.quote:Op maandag 30 september 2024 21:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ohhh wel gave kleur!
Welke kleur is je oude?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:30 schreef bitterbal het volgende:
oke die boeken die hier staan zijn nep. dus nu heb ik een tasje met instant noodles en zon doosje waar chocolade sticks in zaten
Thnx kwiwiquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 02:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Mooi dat je wat makkelijker naar buiten kon dan met iemand mee sneakenGoede verdere reis naar je huisje!
Weet wel zeker dat dat niet zo is. Sowieso zouden we je hier missen, maar volgens mij heb je ook ouders, zussen, een vriendin en vriendinnen waar je een goede band mee hebt.quote:Op maandag 30 september 2024 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
NNiemand gaat me missen
Denk dat het, gebaseerd op wat je hier post, ook gewoon heel lastig voor anderen is om het te begrijpen. Hoe jij jezelf ziet, is heel anders dan wat zij zien. Je schrijft hier dat je niet tevreden bent met je uiterlijk, terwijl ik van mensen op die meet alleen maar hoor dat je een mooie en classy vrouw bent. En je schrijft dat niemand je gaat missen, maar ook dat is niet zo.quote:Op maandag 30 september 2024 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
Net een half uur jankend met mijn mama aan de telefoon gehangen.
Ze snapt mij niet, maar ze doet wel lief.
Ik mag vrijdag iig komen eten
Helemaal eens met deze kwiwiquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 03:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat dat niet zo is. Sowieso zouden we je hier missen, maar volgens mij heb je ook ouders, zussen, een vriendin en vriendinnen waar je een goede band mee hebt.
[..]
Denk dat het, gebaseerd op wat je hier post, ook gewoon heel lastig voor anderen is om het te begrijpen. Hoe jij jezelf ziet, is heel anders dan wat zij zien. Je schrijft hier dat je niet tevreden bent met je uiterlijk, terwijl ik van mensen op die meet alleen maar hoor dat je een mooie en classy vrouw bent. En je schrijft dat niemand je gaat missen, maar ook dat is niet zo.
Ik weet ook wel dat waarschijnlijk niemand hier iets kan zeggen dat je helpt wanneer je je zo voelt, maar weet dat iedereen die zegt dat ze je zouden missen en dat je een leuke meid bent dat wel oprecht meent.
Nou morgen, of straks, weer een dag. Hoop dat het dan al iets beter gaat
Mijn airb&b was illegaal en om in de lobby te komen moet je een keycard hebben. Dus zei de host datquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 05:43 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb de oorsprong gemitst van al je acties vannacht @:bitterbal
En de ruimte met nep boeken en instant noodles?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 06:31 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Mijn airb&b was illegaal en om in de lobby te komen moet je een keycard hebben. Dus zei de host dat
Ik die in de kamer moest achterlaten en en dan wachten totdat er een andere bewoner uit de lift kwam en moest ik maar mee sneaken. Hij zei ja dan gaan er veel mensen naar hun werk.
Maar vannacht appte die dat ik het in een plastic tasje kon verstoppen en achter kon laten in een ruimte waar bezorgers hun bestellingen voor de bewoners achter laten. Dus dat heb ik gedaan :p
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 06:31 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Mijn airb&b was illegaal en om in de lobby te komen moet je een keycard hebben. Dus zei de host dat
Ik die in de kamer moest achterlaten en en dan wachten totdat er een andere bewoner uit de lift kwam en moest ik maar mee sneaken. Hij zei ja dan gaan er veel mensen naar hun werk.
Maar vannacht appte die dat ik het in een plastic tasje kon verstoppen en achter kon laten in een ruimte waar bezorgers hun bestellingen voor de bewoners achter laten. Dus dat heb ik gedaan :p
dat hele land is dus illegaal ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 06:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haar nep vlucht naar Vietnam is ook illegaal. Zo werkt het daar gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |