SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Als je de oven ingaat dan zonder kist. Die kun je gewoon hergebruiken. Misschien gebeurt dat nu ook wel en verdient iemand er gewoon veel geld mee.quote:Op maandag 30 september 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moet dan steeds opnieuw open gemaakt worden? En mag aanhang er dan ook bij?
ow joh tegen die tijd..... ben dan vind de schoonmaakster mequote:Op maandag 30 september 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga er even van uit dat ik mijn ouders overleef
Ohh op die manier.quote:Op maandag 30 september 2024 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de oven ingaat dan zonder kist. Die kun je gewoon hergebruiken. Misschien gebeurt dat nu ook wel en verdient iemand er gewoon veel geld mee.
Het idee was een boekenkast.quote:Op maandag 30 september 2024 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh op die manier.
En die kist komt dan in de berging te staan van degene die waarschijnlijk als eerstvolgende komt te overlijden?
Buda heeft z'n mooiste pak al aangetrokken voor als ie hier een zwartekousendame tegenkomtquote:Op maandag 30 september 2024 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lijkt wel de aanhef van zo'n heerlijk optimistische zwartekousenkerkpreek die TT.
Ja die krijg ik binnenkort een hoop.quote:Op maandag 30 september 2024 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het idee was een boekenkast.
Dat je de plankjes er voor de gelegenheid even uithaalt?quote:Op maandag 30 september 2024 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het idee was een boekenkast.
quote:Op maandag 30 september 2024 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de plankjes er voor de gelegenheid even uithaalt?
Net had je het nog over een gouden standbeeld mafkeesquote:Op maandag 30 september 2024 18:50 schreef UitStraling het volgende:
Heb dat altijd een raar trekje gevonden, dat sommige mensen iets achter willen laten op deze planeet, of dat anderen zich hen herinneren.
Wel een leuk ding om over na te denken, de oudst bekende mens bij naam uit de geschiedenis, Pen-aboe?
Onder giga hoge druk een diamantje van persenquote:
als ze dat willen doen ook prima.quote:Op maandag 30 september 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder giga hoge druk een diamantje van persen
Dit heeft exact 0 procent met elkaar te maken.quote:Op maandag 30 september 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net had je het nog over een gouden standbeeld mafkees
STOP DE TIJD! NIZNO LIGT WEER OP DE BODEM!!quote:Op maandag 30 september 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
zandloper zodat ik elke spelletjesavond weer op tafel sta
Je hoeft dat zelf allemaal niet meer te betalen hequote:Op maandag 30 september 2024 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik dat niet ga halen, veel te duur
dan kom ik uit m'n kist!quote:Op maandag 30 september 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Bij @:ettovanbelgie zijn uitvaart is er na die tijd een kaasplankje ipv cake.
Jawel, gaat gewoon van mijn spaargeld afquote:Op maandag 30 september 2024 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft dat zelf allemaal niet meer te betalen he
Van alle kaas die hij in heel zijn leven afgeslagen heeftquote:Op maandag 30 september 2024 19:00 schreef Ama het volgende:
Bij @:ettovanbelgie zijn uitvaart is er na die tijd een kaasplankje ipv cake.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |