abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215139411
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2024 19:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]
Nee, dat hoeft van mij niet. Die gasten zijn wmb een beetje door het ijs gezakt.

Maar dat zijn we niet verplicht, jouw nogal verwrongen geest fantaseert dat erbij, want bizarre bedragen naar de palestijnen overmaken is blijkbaar een "lust" 8)7 en dan kan het volgens zwakbegaafd hier niet anders dan dat we ook de "lasten" - vluchtelingen maar accepteren.

8)7

Idee: we maken per direct geen cent meer over naar de palestijnen, en pleuren het land op slot?

Win win? ^O^
Ja dus dat is 1 van de oplossingen die ik aanhaalde.

Maar ik zie hier maar weinig mensen die bereid zijn om dit gebeuren ECHT op te lossen en de emesten zijn voorstander om dit conflict eeuwig in stand te houden.

En dat snap ik dus niet.
  maandag 30 september 2024 @ 19:27:34 #52
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215139413
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja jij houdt wel van Call of Duty dat weten we inmiddels wel.
Hell no, daar ben ik ondertussen te oud voor ;(
pi_215139416
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:17 schreef Jouska het volgende:

[..]
Je hoeft niet in discussie te gaan.

Ik zit me gewoon af te vragen wat het belang van de gemiddelde Fokker is om Israel zo te steunen terwijl we er geen nut van hebben, alleen de ellende.
Je bent veel te eenzijdig en legt alles op het bordje van Israël. Wat is bijvoorbeeld het belang om Palestijnen te steunen? En ik vermoed dat je helemaal niets weet van de historie van het conflict, dus dan heeft het aandragen van 'oplossingen' ook niet zoveel zin.

Voor mensen buiten Israël gaat dit conflict ook verder dan het Midden-Oosten alleen, er vindt een aanval plaats op het Westen als geheel, op alles waar wij in het Westen belang aan hechten.
pi_215139419
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 19:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt dus geen idee
[..]
Hangt af van de reden.

Maar als jij niet kunt benoemen hoeveel en waarvoor, komt daar geen antwoord op.
Wederom: 1 cent, voor 'de verdediging van Israel' of weet ik veel wat voor smoesje.

Jij vind het dus prima om de shit en ellende weer 80 jaar in stand te houden met hier het gelzaer van messentrekkende Syriers to gevolg ?
pi_215139422
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2024 19:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik zeg: doen.
Binnenkort in uw voortuin als Trump wint en de NAVO valt. Putin gaat doorstomen als het Midden-Oosten in een grootschalige oorlog valt. Zoals de geschiedenis ons heeft geleerd.
  maandag 30 september 2024 @ 19:30:07 #56
6484 ExTec
pi_215139435
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:27 schreef Jouska het volgende:
Nee, gelieve niet te denken dat mensen hier zo dom zijn, nou ja; allicht de meesten dan niet, dat we niet een topic terug kunnen gaan en daar lezen wat je precies zei.

Maar dank voor uiteindelijk je ongelijk toegeven: hoe wij hier om gaan met migranten heeft 0,0 met Israel te maken.
pi_215139448
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:28 schreef Jouska het volgende:

[..]
Wederom: 1 cent, voor 'de verdediging van Israel' of weet ik veel wat voor smoesje.

Jij vind het dus prima om de shit en ellende weer 80 jaar in stand te houden met hier het gelzaer van messentrekkende Syriers to gevolg ?
Kortom, je lult gewoon uit je nek
:W
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 30 september 2024 @ 19:32:00 #58
6484 ExTec
pi_215139454
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:29 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Binnenkort in uw voortuin als Trump wint en de NAVO valt. Putin gaat doorstomen als het Midden-Oosten in een grootschalige oorlog valt. Zoals de geschiedenis ons heeft geleerd.
pi_215139468
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:27 schreef Jouska het volgende:

[..]

Maar ik zie hier maar weinig mensen die bereid zijn om dit gebeuren ECHT op te lossen en de emesten zijn voorstander om dit conflict eeuwig in stand te houden.

En dat snap ik dus niet.
Waar heb je het toch over. Wij hebben helemaal geen invloed op een oplossing. Dit conflict valt niet op te lossen, de extremisten aan beide kanten zullen altijd zand in de motor gooien. Dus wat is dan de beste optie? In mijn ogen een harde aanpak door Israël van Hamas, Hezbollah en al dat andere tuig, omdat Arabieren alleen respect voor je krijgen als ze klappen krijgen. Hup, in je hok en daarna gaan we diplomatie proberen. Dat eindeloze pappen en nathouden, wat de internationale gemeenschap graag ziet, zet helemaal geen zoden aan de dijk.
pi_215139471
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:15 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ahhh dus als je niet voor de hele wereld demonstreert ben je niet voor mensenrechten en ben je een racist
Nee. Vreemde conclusie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215139486
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik hoop vooral dat al die rozeharige woke studenten die zich nu maar wat graag voor het karretje van islamisten laten spannen een keer wakker worden.
Dat gaat niet gebeuren. Wanneer die zich vastbijten ergens in dan laten ze niet los en is elke tegenstand dood voor ze. Dialoog is een vloekwoord.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215139489
Zijn ze al begonnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215139494
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Je bent veel te eenzijdig en legt alles op het bordje van Israël. Wat is bijvoorbeeld het belang om Palestijnen te steunen? En ik vermoed dat je helemaal niets weet van de historie van het conflict, dus dan heeft het aandragen van 'oplossingen' ook niet zoveel zin.

Voor mensen buiten Israël gaat dit conflict ook verder dan het Midden-Oosten alleen, er vindt een aanval plaats op het Westen als geheel, op alles waar wij in het Westen belang aan hechten.
Ik leg niet alles op het bordje van Israel. Maar ik neem aan dat je het met me eens bent dat als je naar de regio kijkt, Israel de vreemde eend in de bijt is, toch ?

En omdat in Israel 'westerse' mensen wonen, hebben we daar meer binding mee dan met moslims.
Heel simpel gezeg: als Israel genuked zou worden door Iran zouden we dat allemaal een verschrikking vinden.
Als een ander land in het Midden Oosten weggenuked zou worden zou de reactie "meh" zijn.

Dus wat willen we. Veiligheid voor de Israeli's. Het lijkt me fantastisch als die mensen in vrede zouden kunnen leven. Maar de realiteit is dat ze in een voor hun 'onleefbaar' gebied wonen.
Toch ?
  maandag 30 september 2024 @ 19:37:26 #64
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215139496
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 19:36 schreef superniger het volgende:
Zijn ze al begonnen.
idd, volgens The Guardian worden er al kleinschalige raids uitgevoerd nu.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 30 september 2024 @ 19:38:37 #65
6484 ExTec
pi_215139505
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:36 schreef Jouska het volgende:

[..]

Dus over geld horen we je niet meer.

Prima.

We boeken vooruitgang.

Net therapie, FOK.
pi_215139506
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2024 19:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, gelieve niet te denken dat mensen hier zo dom zijn, nou ja; allicht de meesten dan niet, dat we niet een topic terug kunnen gaan en daar lezen wat je precies zei.

Maar dank voor uiteindelijk je ongelijk toegeven: hoe wij hier om gaan met migranten heeft 0,0 met Israel te maken.
Dan geef je alleen maar aan dat je de complexiteit van het midden oosten niet begrijpt.

Als een Syrier hier iemand overhoop steekt heeft dat niet voor 100% iets met Israel te maken, maar ook niet voor 0%.
pi_215139514
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 19:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kortom, je lult gewoon uit je nek
:W
Vandaag een feestje als er weer een Hezbollah kopstuk omgelegd wordt, morgen huilen als je gasprijs omhoog gaat :')
pi_215139525
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 19:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Waar heb je het toch over. Wij hebben helemaal geen invloed op een oplossing. Dit conflict valt niet op te lossen, de extremisten aan beide kanten zullen altijd zand in de motor gooien. Dus wat is dan de beste optie? In mijn ogen een harde aanpak door Israël van Hamas, Hezbollah en al dat andere tuig, omdat Arabieren alleen respect voor je krijgen als ze klappen krijgen. Hup, in je hok en daarna gaan we diplomatie proberen. Dat eindeloze pappen en nathouden, wat de internationale gemeenschap graag ziet, zet helemaal geen zoden aan de dijk.
Natuurlijk is het op te lossen.
Of Israel moord heel de regio uit, of de regio moord Israel uit, of Israel wordt gewoon opgedoekt en we absorberen de Israeli's in de Westerse wereld (dat laatst is veruit de makkelijkste en goedkoopste oplossing).

Maar dat willen we niet.
We vinden het eigen best prima dat daar al 80 jaar oorlog en ellende is.
pi_215139526
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:28 schreef Jouska het volgende:

[..]

Rutte heeft tientallen Irakezen opgeblazen, Nederland is militair actief (geweest) in meerdere moslimlanden, waaronder Irak, Afghanistan, Mali, zwarte geschiedenis van Nederland in Bosnië, 4 eeuwen Indonesië gekoloniseerd, Koranverbrandingen, Wilders die 20 jaar islam en moslims beledigt, etc.

De Nederlandse staat/elite steunen Israël juist omdat het islamofoben zijn en daarom bondgenoten van zionisten. Het is gewoon een voortzetting van de kruistochten maar dan in de 21ste eeuw. De oorlog zal dan ook niet stoppen zodra Israël verdwijnt.
pi_215139528
On the way to ground entry: many tanks and soldiers at the border, the commander of the Northern Command approved new plans at the end of a situation assessment.

twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215139535
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2024 19:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

En weer geen antwoord op de vraag wat je belang nu eigenlijk is bij het bestaan van Israel.
pi_215139545
En dus gaat deze oorlog weer een nieuwe fase in..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215139549
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2024 19:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik zeg: doen.
Precies !!!
Israel moet nu door gaan en heel de regio wegvagen.

Eindelijk zijn we het samen eens over de oplossing.
  maandag 30 september 2024 @ 19:45:23 #74
6484 ExTec
pi_215139562
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:38 schreef Jouska het volgende:

[..]
Dan geef je alleen maar aan dat je de complexiteit van het midden oosten niet begrijpt.

Als een Syrier hier iemand overhoop steekt heeft dat niet voor 100% iets met Israel te maken, maar ook niet voor 0%.
Ja, en voordat je dus heel hallucinant in een soort butterfly effect verzand (kan uitdagend zijn voor je), als je wil kijken naar wat precies oorzaak, wat precies gevolg is, kennen we het begrip "causaal verband".

Want anders eindig je immers vanzelf bij die periode dat die inslaande meteoriet een einde maakte aan de dominantie van de dinosauriërs en de zoogdieren zich konden gaan ontwikkelen. ;(

quote:
FOEI, STOUTE METEORIET. ALLEMAAL JOUW SCHULD
;(
  maandag 30 september 2024 @ 19:47:36 #75
6484 ExTec
pi_215139604
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:43 schreef Jouska het volgende:

[..]
En weer geen antwoord op de vraag wat je belang nu eigenlijk is bij het bestaan van Israel.
Bij mijn weten heb ik ook niet echt belang bij het bestaan van belgie, ofzo, dat ik weet. Maffe opmerking, weer.

Maar meestal is het beter om er mee te kappen als je aanwezigheid gereduceerd is tot comic relief.

Doe hier je voordeel mee. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')