Kiik het filmpje ff.quote:Op maandag 30 september 2024 22:32 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
[..]
...panorama-dak is ook reuzehandig als ie op z'n kop in't water ligt![]()
Enne....als je een LifeHammer hebt, waar kun je die dan het beste bevestigen? (aan het 'plafond' neem ik aan? Zodat je er nog bij kunt als je op z'n kop in je gordel hangt...oid.... nog een vraag die opborrelt....gaat een autogordel makkelijk los als ie onder spanning staat?)
Vragen...vragen..... (ik heb het filmpje van Ellie Lust nog niet gezien, missc hien zitten daar wel tips in)
Wat hier niet klopt is dat een vriend van die jongens iets met drank doet en dat de overleden inzittenden aangerekend wordt.quote:Op maandag 30 september 2024 22:37 schreef Cockwhale het volgende:
Hele goede jongens, moslims en Jack Daniels strooien. Wat klopt hier niet?
Dit kunnen we vrijwel uitsluiten. Dit bleken prakiserende islamitische broeders. Moge Allah genadig met hen zijn.quote:Op maandag 30 september 2024 11:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wellicht uitgeweken voor een andere auto? Wellicht alcohol? Wellicht vermoeidheid?
Van alles is mogelijk hier.
Jij was er bij hoor ik. Heb je meer details?quote:Op maandag 30 september 2024 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig geen tegenliggers geraakt met hun doldwaze weggedrag. Triest verhaal dit weer. Door stoer te doen en jezelf overschatten drie mensenlevens weg. Bah.
Heb je alleen geen drol aan als je gelaagde ramen hebt. Moderne luxere autos hebben dat tegenwoordig, want je auto is daardoor bv ook wat stiller.quote:Op maandag 30 september 2024 12:22 schreef Gia het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)Y3lYgZ0aAhSMEALw_wcB
Toch maar eens zo'n ding aanschaffen. Hier hoef je geen slaande beweging mee te maken.
Dat bepaal jij verder niet voor hun, heeft ook verder niks met dit ongeluk te maken als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:50 schreef RealistAtheist het volgende:
Dit is echt voor 99,9% veel te hard rijden als oorzaak. Ik ben blij dat ze alleen zichzelf omgebracht hebben, en niet een onschuldig gezin bij een kruispunt (zoals we de laatste tijd ook al een paar keer gezien hebben) oid.
Dat verhaal van die vriend is ook wel tenenkrommend. Het waren zulke goede jongens, ze hadden zich onlangs bekeerd tot de islam. Als je willens en wetens op volwassen leeftijd tot zo'n walgelijke ideologie wordt aangetrokken ben je alles behalve een goede jongen.
Ik bepaald dat lekker voor mezelf en wat hun daarvan vonden vind ik niet zo boeiend. Voor mij ben je een complete randdebiel als je willens en wetens voor zoiets walgelijks kiest om je te laten leiden/beďnvloeden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:54 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij verder niet voor hun, heeft ook verder niks met dit ongeluk te maken als je het mij vraagt.
ok mooien traumadumpquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:11 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker speculeren jongens.
Een jaar of 10 geleden is een maat van me (22 jaar oud destijds) op de motor tegen een boom aangereden. Hij is onwel geworden en reed in een flauwe bocht rechtdoor, hobbelde een stuk door het gras en kwam op een gegeven moment een boom tegen. Ik was er niet bij, maar vrienden van me zagen het gebeuren. Van racen was geen sprake. De reacties onder dat nieuwsbericht samengevat: heel mooi wanneer scheurende motorrijders alleen zichzelf meenemen.
Wat gaan ze doen met de Noorderwierweg?quote:Op maandag 30 september 2024 12:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Herinrichting van de Noordewierweg
Herinrichten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:06 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen met de Noorderwierweg?
Dus je betrekt de Islam er nu ook bij bij een auto ongeluk?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:01 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik bepaald dat lekker voor mezelf en wat hun daarvan vonden vind ik niet zo boeiend. Voor mij ben je een complete randdebiel als je willens en wetens voor zoiets walgelijks kiest om je te laten leiden/beďnvloeden.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus je betrekt de Islam er nu ook bij bij een auto ongeluk?Dit kan niet anders dan persoonlijk zijn. Absoluut ongezond dit.
˛
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kunnen we vrijwel uitsluiten. Dit bleken prakiserende islamitische broeders. Moge Allah genadig met hen zijn.˛
Ik heb begrepen uit een artikel dat de achterruit wel in te slaan is met zo'n hamer? Niet gecheckt overigens.quote:Op maandag 30 september 2024 21:07 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zeiden ze ook wat je dan wel moet doen als je te water raakt?
Wat sneu voor die mannen, een hele nare manier om te gaan.
Zie 2 posts boven mij. Hypocriet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus je betrekt de Islam er nu ook bij bij een auto ongeluk?Dit kan niet anders dan persoonlijk zijn. Absoluut ongezond dit.
˛
Zo moet het iig niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:57 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik heb begrepen uit een artikel dat de achterruit wel in te slaan is met zo'n hamer? Niet gecheckt overigens.
Maar dan moet je daar wel toe in staat zijn natuurlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Dat valt wel mee hoor, elektrische ramen en de koplampen blijven vaak best lang werken. De deuren worden automatisch weer ontgrendeld, van binnenuit kunnen ze sowieso altijd geopend worden.quote:Op maandag 30 september 2024 11:21 schreef LethalNinja het volgende:
Heftig, en ontsnappen was blijkbaar niet meer mogelijk. Wellicht allemaal buiten bewust zijn en toen liep de auto vol met water? Ontsnappen als je te water bent is met veel huidige auto's sowieso al lastig. Deuren gaan niet open, elektrische ramen doen het ineens niet. En veel "lifehammers" zijn minder sterk dan mensen denken. En dan moet je dus nog bij bewustzijn zijn natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |