Ik verwacht in NWS te lezen dat de VN-medewerkers lid zijn van Hezbollah. Heb in de Israëlische media gestaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Altijd sympathieke Israël deel 3592862
BBB-rekenwonder en horrorhaarlijn en sjoemelaar Vermeerquote:Opvallend is: Vermeer erkent dat zijn partij in mei niet kon bevroeden dat de besparing op de specifieke uitkeringen aan gemeenten zó zouden uitpakken voor bijvoorbeeld het openbaar vervoer. ,,We zijn bij het sluiten van het hoofdlijnenakkoord niet zo diep per ministerie gegaan, het was niet onze bedoeling om het openbaar vervoer zo te beperken. We wilden besparen zonder dat het veel pijn zou doen. Het idee is: gemeenten krijgen nu nog allerlei heel gedetailleerde uitkeringen voor allemaal losse beleidszaken. De lokale overheid moet zich dan ook verantwoorden voor elk dubbeltje per dossier. Ik hoor van een gemeente die slechts 187 euro subsidie van het Rijk krijgt en dat toch uitgebreid moet verantwoorden.”
Het is echt alsof we naar een liveshow van FC De Kampioenen aan het kijken zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:36 schreef Szura het volgende:
Kabinet-totale amateurbende I
https://www.ad.nl/politie(...)ommend-dit~a63dded3/
[..]
BBB-rekenwonder en horrorhaarlijn en sjoemelaar Vermeer
Die kunnen dan mooi naast alle producties van Toon in een apart hoekje.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me geen fijn idee om over een paar jaar 50 boekjes van Joep in de boekwinkel te hebben.
Ik heb Toon Gerbrands meermaals verzocht publiekelijk inhoudelijk in te gaan op de kritische reacties die n.a.v. zijn column verschenen zijn. Dat wilde hij niet doen. In plaats daarvan verdedigde hij in verschillende e-mails richting mij de inhoud van zijn column met slechte argumenten en bekritiseerde hij de critici eveneens met slechte argumenten. Nadat ik hem liet weten dat niet erg sterk te vinden, beëindigde hij de samenwerking met ons. Tja. Achteraf heb ik er spijt van deze column gepubliceerd te hebben, ik had strenger moeten zijn. Het niveau ervan past niet bij het niveau dat wij nastreven. Uitgesproken meningen zijn meer dan welkom maar moeten wel goed onderbouwd zijn. En als een soort straatvechter slecht gemotiveerd persoonlijke vetes uitvechten, daar zijn wij niet het juiste medium voor.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die kunnen dan mooi naast alle producties van Toon in een apart hoekje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel heeft bij daarmee verdiend?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die kunnen dan mooi naast alle producties van Toon in een apart hoekje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Italie is ook gewoon een gefaald land wat dat betreftquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:46 schreef Faraday01 het volgende:
In Lombardije is de weg een klein beetje verzakt ...
Maak jij ook weleens een ongelukkige opmerking die overkomt als bedreiging?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie ook een steile leercurve?
Benieuwd of je nog zo stoer doet als we je straks bannen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Maak jij ook weleens een ongelukkige opmerking die overkomt als bedreiging?
Met enige regelmaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Maak jij ook weleens een ongelukkige opmerking die overkomt als bedreiging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |