Is er ook een Croky Cup? met mijn gelijke spelen wordt het lekker vaak penalsquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vrouwen erbij zou ik best oké vinden, maar of het realistisch is
Je zou zelfs nog met een oneven aantal deelnemers kunnen spelen, waarbij er elke speelronde iemand vrij is. Maar voorgaande jaren zijn er ook wel eens enthousiastelingen geweest die te laat waren, toen hebben we het gewoon bij 32 gelaten.
En anders begint @:McGrath maar in de Keuken Kampioen Divisie.
Gelukkig ga ik er niet meer over
De vermaarde Croky Cup heeft tot nu toe slechts twee maal plaatsgevonden in de historie van de FPCL.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is er ook een Croky Cup? met mijn gelijke spelen wordt het lekker vaak penals
Had geen idee dat het een bestaand iets wasquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
De vermaarde Croky Cup heeft tot nu toe slechts twee maal plaatsgevonden in de historie van de FPCL.
In 2019 won ondergetekende hem, in 2020 gooide corona nog voor de 1/32e finales roet in het eten.
SPOILER: Alleen bijzonderhedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Alle detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij komen we tot deze 'nieuwe' stand:
Er zijn dus een paar wijzigingen qua posities:
- Pistolero van 9 naar 7
- knijn1985 van 10 naar 8
- Bill_Hillie van 7 naar 9
- Sabata van 8 naar 10
- GotenSSJ van 19 naar 13
- baggerbaas van 13 naar 15
- Rellende_Rotscholier van 15 naar 19
- DecoAoreste van 23 naar 22
- Fretwork van 22 naar 23
Nu bezig met de stats / hall of fame.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pino112 op 10-11-2024 14:04:23 ]
quote:Op zondag 10 november 2024 13:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om de uitslag van 2023 te verwerken op de site. Voor de statistiekjes/hall of fame, maar ook om alvast historie op te bouwen zoals een 'spelersprofiel'. Op elke pagina kan je nu het seizoen kiezen.
Er zitten echter wel een paar wijzigingen in de uitslagen tov de uitslag in de Excelsheet.
In de eerste spoiler alleen de bijzonderheden, voor alle details (incl gewijzigde scores) verwijs ik jullie naar de tweede spoiler.SPOILER: Alleen bijzonderhedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Alle detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij komen we tot deze 'nieuwe' stand:
[ afbeelding ]
- Pistolero van 9 naar 7
- Sabata van 8 naar 10
Nu bezig met de stats / hall of fame.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 november 2024 13:43 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om de uitslag van 2023 te verwerken op de site. Voor de statistiekjes/hall of fame, maar ook om alvast historie op te bouwen zoals een 'spelersprofiel'. Op elke pagina kan je nu het seizoen kiezen.
Er zitten echter wel een paar wijzigingen in de uitslagen tov de uitslag in de Excelsheet.
In de eerste spoiler alleen de bijzonderheden, voor alle details (incl gewijzigde scores) verwijs ik jullie naar de tweede spoiler.SPOILER: Alleen bijzonderhedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere seizoenen worden niet erkend?SPOILER: Alle detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarbij komen we tot deze 'nieuwe' stand:
[ afbeelding ]
- Pistolero van 9 naar 7
- Sabata van 8 naar 10
Nu bezig met de stats / hall of fame.
Die waren natuurlijk al netjes gedocumenteerd en verwerkt.quote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerdere seizoenen worden niet erkend?
Stuur de Excelletjes maar op!quote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die iets minder rectificaties vereisenquote:Op zondag 10 november 2024 19:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij vermoedt dat een bepaalde moment Rwandese steekpenningen heeft gegeven aan Knijn om hoger te eindigen?quote:Op zondag 10 november 2024 21:53 schreef franklop het volgende:
Ik eis inzage in alle documenten en biedings PMs!
Knijn is wel een slechte metsjfikser als het hemzelf 2 plaatsen heeft gekostquote:Op zondag 10 november 2024 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij vermoedt dat een bepaalde moment Rwandese steekpenningen heeft gegeven aan Knijn om hoger te eindigen?
Schijnt tegenwoordig wel in een penthouse te wonen, heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 10 november 2024 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Knijn is wel een slechte metsjfikser als het hemzelf 2 plaatsen heeft gekost
Niks valt er uit te sluiten in de huidige wereldquote:Op zondag 10 november 2024 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij vermoedt dat een bepaalde moment Rwandese steekpenningen heeft gegeven aan Knijn om hoger te eindigen?
Eigenlijk wel voor dat laatste, ben vooral benieuwd naar deze aanschafwaardes van @Frozen-assassin :quote:Op zondag 10 november 2024 21:53 schreef franklop het volgende:
Ik eis inzage in alle documenten en biedings PMs!
GOGL Michaelquote:Op maandag 11 november 2024 10:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel voor dat laatste, ben vooral benieuwd naar deze aanschafwaardes van @:Frozen-assassin :
DE GENDT Thomas
GOGL Michael
LOBATO Juan José
WILLIAMS Stephen
en @:maxi-mus
GHYS Robbe
want dat was biedronde 5 als ik zo teruglees.
0.1quote:Op maandag 11 november 2024 10:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel voor dat laatste, ben vooral benieuwd naar deze aanschafwaardes van @:Frozen-assassin :
DE GENDT Thomas
GOGL Michael
LOBATO Juan José
WILLIAMS Stephen
en @:maxi-mus
GHYS Robbe
want dat was biedronde 5 als ik zo teruglees.
1.02quote:Op maandag 11 november 2024 10:36 schreef Pino112 het volgende:
Ohja en deze transferbiedingen uit 2023 wil ik ook graag weten, nu we toch bezig zijn.
@:Chiappucci
SHAW James
VERMAERKE Kevin
PETERS Nans
@:hhh38
BYSTRØM Sven Erik
@:DecoAoreste
LANGELLOTTI Victor
@:Aguero
VALGREN Michael
@:Slobeend
HOWSON Damien
1. Nans Peters - 7,3 mlnquote:Op maandag 11 november 2024 10:36 schreef Pino112 het volgende:
Ohja en deze transferbiedingen uit 2023 wil ik ook graag weten, nu we toch bezig zijn.
SHAW James
VERMAERKE Kevin
PETERS Nans
BYSTRØM Sven Erik
LANGELLOTTI Victor
VALGREN Michael
HOWSON Damien
Ik kon deze bieding vinden in de transferperiode van 2023:quote:Op maandag 11 november 2024 10:36 schreef Pino112 het volgende:
SHAW James
VERMAERKE Kevin
PETERS Nans
BYSTRØM Sven Erik
LANGELLOTTI Victor
VALGREN Michael
HOWSON Damien
5,41quote:Op maandag 11 november 2024 10:36 schreef Pino112 het volgende:
SHAW James
VERMAERKE Kevin
PETERS Nans
BYSTRØM Sven Erik
LANGELLOTTI Victor
VALGREN Michael
HOWSON Damien