Zal binnenkort het topic eens openen.quote:Op maandag 12 januari 2026 16:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://tv.dartconnect.com/event/dutchopen26/entries
Zie ik nu een inschrijving van het klotedwergje?
We kunnen ook een deelname van Baetens verwachten, weder, zonder tourkaart denk ik.
MDM-Aquote:Op maandag 12 januari 2026 19:01 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Klompvoet een pilletje in zijn mik.
Helemaal knetter.
Benito godquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Sodemieter toch een eind op man.
https://recap.dartconnect.com/games/69700d350efa95bbe4903806quote:
Scheve worp genotquote:Op woensdag 14 januari 2026 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Moest een paar dagen geleden nog aan hem denken. Krijg Lakeside videos van hem in mijn aanbevolen videos.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
We kunnen alvast wennen aan die plek op z'n kin.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://recap.dartconnect.com/games/697606de0efa95bbe496a067
@:wimderon
Benito was een prima speler.quote:Op woensdag 14 januari 2026 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Misschien is hij in de overgangquote:Op maandag 31 augustus 2026 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor een "vrouw" is hij weinig met zijn lichaam bezig. Viesdik.
Kenmerkend voor kroegvolkquote:Op maandag 31 augustus 2026 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor een "vrouw" is hij weinig met zijn lichaam bezig. Viesdik.
Dick van Dijk in B&B Vol Liefdequote:Op dinsdag 1 september 2026 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond Dick van Dijk in B&B allen
quote:De kijkers zagen in de uitzending van dinsdag op Videoland ineens een bekende naam. Bij deelneemster Mireille, met een B&B in Frankrijk, was Dick van Dijk te zien. De 56-jarige is een bekende naam bij menig sportliefhebber. Van Dijk was jaren geleden een grote naam als darter.
De Brabander werd in 2005 vooral bekend toen hij wereldkampioen werd bij de World Darts Federation. 21 jaar geleden bemachtigde hij die titel in Australië. "We zijn overall wereldkampioen geworden en ik individueel", zo vertelt hij trots in het programma. "Dus ik ben eigenlijk tweevoudig wereldkampioen."
quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dick van Dijk in B&B Vol Liefde
[..]
Bijzonder.quote:De eerste indruk was bij Mireille in elk geval goed. Dat vond Dick ook. "Ze komt heel open over en daar verwacht ik eigenlijk vrij weinig problemen mee." Volgens haar was het begin '100% positief'. Later in de uitzending merkt Mireille op dat de voormalig darter behoorlijk bijdehand kan zijn. "Jeetjemina." Van Dijk denkt dat het wel goed zit. "Ik denk vind haar echt heel leuk. Ik denk dat ze mij ook heel leuk vindt. Dat ben ik ook natuurlijk, dat dan weer wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |