Dat noem je onvervalste jodenhaat.quote:Op zondag 29 september 2024 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik snap het hoor. Je hoeft alleen niet bij alles partij te kiezen. Beide kanten zijn fout in het gehele conflict gezien dat al decennia doorettert.
Ik snap dan ook weer niet waarom hier zoveel protesten tegen Israël zijn, maar zodra het een moslimland is dat ergens bombardementen uitvoer (zeg SA in Jemen) je niemand ziet. Of is het dan een interne aangelegenheid? Het getuigt iig van meer haat naar Israël/Westen dan dat je je bekommert om je medemoslim. Of afkeuring van geweld in het algemeen. Dat helpt hun zaak natuurlijk niet qua PR.
Was nog behoorlijk intact naar het schijnt. Ik las of hoor net bij Steve dat ie waarschijnlijk gestikt is.quote:
En dat is natuurlijk ook zo. Geldt trouwens evenzeer voor de verre politieke flanken in het Westen zelf, die hebben hun eigen politieke agenda en de bekende stokpaardjes om te berijden.quote:Op zondag 29 september 2024 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het getuigt iig van meer haat naar Israël/Westen dan dat je je bekommert om je medemoslim.
Zou zomaar kunnen. Ik durf dat echter niet zondermeer te stellen. De huidige protesten zeker wel. Maar ik ben benieuwd om we ook zulke omvangrijke protesten zien als de VS/NAVO zoiets zou uitvoeren nu.quote:Op zondag 29 september 2024 17:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat noem je onvervalste jodenhaat.
Het conflict in Palestina duurt al veel langer, ze zijn beter georganiseerd wereldwijd qua demonstraties en kunnen ook op steun van niet-moslims/linkse groeperingen rekenen, Palestina bevat ook een heilige islamitische plek, het is centraal gelegen en dichterbij, en het is inderdaad makkelijker om een zijde te kiezen, namelijk tegen de zionisten, dan wanneer moslims onderling strijden. Maar dat is niet de enige factor, want in de Oeigoeren-zaak bestaat de andere partij ook uit niet-moslims (China), of bij de Rohingya's zijn het de boeddhisten, maar die issues spelen minder. De Palestijnen kunnen in tegenstelling tot de Oeigoeren/Rohingya's op steun van andere staten rekenen, zoals Qatar dat hen honderden miljoenen dollars schenkt en hun tv zender Al-Jazeera heeft het 24/7 over Palestina, of denk aan de Iraanse steun.quote:Op zondag 29 september 2024 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik snap dan ook weer niet waarom hier zoveel protesten tegen Israël zijn, maar zodra het een moslimland is dat ergens bombardementen uitvoer (zeg SA in Jemen) je niemand ziet. Of is het dan een interne aangelegenheid? Het getuigt iig van meer haat naar Israël/Westen dan dat je je bekommert om je medemoslim. Of afkeuring van geweld in het algemeen. Dat helpt hun zaak natuurlijk niet qua PR.
quote:Equality for Muslims, Jews, and Christians?
The man spent his life slaughtering everyone who wasn't Shiite.
If Nasrallah was the champion of equality, Bin Laden led the struggle for women’s rights, and the KKK led the civil rights movement.
This is even beneath the
@nytimes.
En steeds feller worden de prostesten in het westen van de Gazamaffia, bedankt NYT, weerquote:
Daarom neem ik dit soort protesten totaal niet serieus, enkel en alleen blindelings tegen Israël/westen. Is het een islamitisch onderonsje dan hoor je ze niet, maar de haat tegen Israël verenigd blijkbaar.quote:
Pro-Libanon en dus anti-Hezbollah neem ik aan.quote:
Antisemitisme verbindtquote:Op zondag 29 september 2024 18:36 schreef damsco het volgende:
[..]
Daarom neem ik dit soort protesten totaal niet serieus, enkel en alleen blindelings tegen Israël/westen. Is het een islamitisch onderonsje dan hoor je ze niet, maar de haat tegen Israël verenigd blijkbaar.
Ging er meteen vanuit dat dit Pro Hezbollah protesten warenquote:Op zondag 29 september 2024 18:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pro-Libanon en dus anti-Hezbollah neem ik aan.
quote:Op zondag 29 september 2024 18:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En steeds feller worden de prostesten in het westen van de Gazamaffia, bedankt NYT, weer.
En daarom haten we "hoernalisten" nog lang niet genoeg.quote:
Blijkbaar moet en zal het conflict escaleren tot grotere schaal.quote:Op zondag 29 september 2024 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
En daarom haten we "hoernalisten" nog lang niet genoeg.
Elke keer weer met hun gare pro-terroristenpropaganda het vuurtje hier in het westen verder opstoken.
Ik ben serieus net terug uit Parijs, alleen het centrum is nog net geen shithole.quote:
Er zal zo wel weer iemand komen akshually-en dat het allemaal niet klopt en dat we spoken zien, maar zo lijkt het wel idd. Waarom constant die al dan niet verkapte steun voor regimes en wereldleiders die "ons" allemaal kapot zouden nuken of veroveren als ze konden in de pers overal?quote:Op zondag 29 september 2024 18:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Blijkbaar moet en zal het conflict escaleren tot grotere schaal.
Thx, heb de tweet verwijdertquote:
Hezbollah en Iran waarschuwen Israel dat ze binnenkort met nieuwe dreigementen zullen komen.quote:Op zondag 29 september 2024 18:53 schreef Ali_boo het volgende:
Laat mij het even vertalen: De nieuwe leider is een pussy die niets zal doen
[ x ]
Zo had je ook van die totaalidioten die met IS vlaggen liepen te zwaaien. Kwaadaardig inteeltvolk.quote:
Oemmawappies.quote:Op zondag 29 september 2024 19:46 schreef damsco het volgende:
[..]
Zo had je ook van die totaalidioten die met IS vlaggen liepen te zwaaien. Kwaadaardig inteeltvolk.
Ja sp3cje, ik zal er zo wel weer over ophoudenquote:
De NOS met een agenda, je verwacht het niet.quote:Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
En hier meteen voor de vlindertjes het bewijs dat er subjectief verslag gegeven wordt.
Je weet dat iedere halve gare daar naartoe kan gaan en een bord omhoog kan houden? Dat de NOS niet elk bord specifiek benoemd of laat zien betekent niet dat ze subjectief zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 19:50 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
En hier meteen voor de vlindertjes het bewijs dat er subjectief verslag gegeven wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |