SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je hebt echt geen flauw benul van de geopolitieke status van Libanon, hou maar opquote:Op zondag 29 september 2024 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh 90% is daar geloofsgekkie.
quote:Op zondag 29 september 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Nooit gedacht dat mschol Christelijk was
*swipet links*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de ironie...![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 11:57 schreef mschol het volgende:
Zelfs op het immer Israelhatende r/news erkennen ze dat die aanval op die Hesbollah leider toch wel een goed iets was, je bent echt ziek in je hoofd als je dan nog blijft ageren tegen die aanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de ironie...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
#randomquote:The amount of people who just refuse to believe the age of things "becuz gawd sed da wurld iz onleh a few thousund yeerz old" is so wildly concerning and sad. Fully grown adults, by the way.
Vertel meerquote:Op zondag 29 september 2024 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, er wordt een komeet heel duidelijk zichtbaar de komende dagen
Het meest gunstige moment om de komeet te bekijken vanuit onze streken is rond 21 oktober. Het object heeft dan een helderheid van +4,1m en een magnitudecontrast van -1,0m, in theorie voldoende om met het blote oog waargenomen te worden, maar vermoedelijk is de ondersteuning van een verrekijker (in de hand of op statief) nodigquote:Op zondag 29 september 2024 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
oh in de loop van oktober pas https://hemel.waarnemen.c(...)han-ATLAS.html#10-07
Over een paar dagen is het al oktoberquote:Op zondag 29 september 2024 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
oh in de loop van oktober pas https://hemel.waarnemen.c(...)han-ATLAS.html#10-07
De geopolitieke status? Ja ja, het is er gewoon intern een ratjetoe van extremisme met Herbollah bovenaan. Zwaarder bewapend dan het eigen leger.quote:Op zondag 29 september 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul van de geopolitieke status van Libanon, hou maar op
"Hou maar op"quote:Op zondag 29 september 2024 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De geopolitieke status? Ja ja, het is er gewoon intern een ratjetoe van extremisme met Herbollah bovenaan. Zwaarder bewapend dan het eigen leger.
Maar hoe is het volgens jou dan? Wel benieuwd naar.
Netjes vertaald vanuit het Engels.quote:Op zondag 29 september 2024 12:34 schreef Nizno het volgende:
spammailtje... helaas al op automatische verwijderd
Als onderwerpregel:
Enkel?
Manmanmanmanmanmanman. Jij zult nu nooit die adrenalinerush voelen van eindelijk die boss vernietigen, je hebt jezelf van dat moment beroofd. Ik hoop dat je trots op jezelf bent.quote:Op zondag 29 september 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gecheat in Skyrim.
Na 15 pogingen om een boss te verslaan die kansloos verloren gingen. God mode aangezet om die missie te volbrengen.
Fus Roh Da spammen was niet afdoende?quote:Op zondag 29 september 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na 15 pogingen om een boss te verslaan die kansloos verloren gingen. God mode aangezet om die missie te volbrengen.
Nee, dat deed nauwelijks iets.quote:Op zondag 29 september 2024 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fus Roh Da spammen was niet afdoende?
Ik deed altijd cheaten in Sims.quote:Op zondag 29 september 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, niet trots.quote:Op zondag 29 september 2024 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanmanmanmanmanman. Jij zult nu nooit die adrenalinerush voelen van eindelijk die boss vernietigen, je hebt jezelf van dat moment beroofd. Ik hoop dat je trots op jezelf bent.
Je kans is verkeken, je zal die boss nooit meer eindelijk verslaan.quote:Op zondag 29 september 2024 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niet trots.Maar ik weet nu wel wat de zwakke plek is en daar moet ik nu aan gaan werken.
lego, ratten verschonen filmpje kijkenquote:Op zondag 29 september 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
Eens bedenken wat ik allemaal in huis ga doen vandaag.
LEGO bewaar ik nog even want deze is toch binnen uurtje ofzo klaar. Ratten moet helaas wel even ja.quote:Op zondag 29 september 2024 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
lego, ratten verschonen filmpje kijken
Ja maar nu even helaas geen budget voor en ik ga over twee weken in Berlijn ook al naar de LEGO winkel.quote:
bezorgservicequote:
ah komt weer tot leven dusquote:Op zondag 29 september 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
Topje van mijn middelvinger doet de laatste dagen beetje vervelend (het is leefbaar). Denk dat het een goed teken is.
Dat is al zeker een half jaar zo want anders kan die plek ook niet herstellen.quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Dus de KNZB heeft de waardeloze beslissing genomen om standen en grote uitslagen en al die dingen gewoon helemaal weg te nemen omdat het om plezier maken en leren moet gaan.
Mijn neefje van 8 speelde vorige week met zijn team tegen een elftal in en uit Duindorp. Daar vlogen de k's en andere scheldwoorden hem om de oren.quote:Op zondag 29 september 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, ik heb weer een leuk verhaal wat de jeugd in waterpolo betreft
Dus de KNZB heeft de waardeloze beslissing genomen om standen en grote uitslagen en al die dingen gewoon helemaal weg te nemen omdat het om plezier maken en leren moet gaan. Dat heeft nog één leuk gevolg: er zijn geen klasses meer. Tot vorig jaar had je 1e en 2e klasse, nu is alles op één hoop gegooid.
Mijn team speelt volgende week tegen de regionale kampioen van vorig jaar
Ik ga zeer waarschijnlijk mijn grootste nederlaag als coach ooit ervaren. Het huidige record staat op 2 weken geleden tegen nog zo'n voormalig 1e klasser. Leuk en leerzaam.
Gisteren 7-1 gewonnen. Dat ene doelpunt van de tegenstander was het enige doelpunt in de laatste periode (de scheids zag niet dat die gelijkmaker in de laatste periode gewoon raak was, kutscheidsquote:Op zondag 29 september 2024 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
So wrong on so many levels![]()
Met teamsport heb ik juist geleerd dat je meer bereikt als je als team samenwerkt, met teleurstelling omgaan bij verlies, en nét dat beetje extra geven om toch nog te proberen te winnen.
praat me niet van het KNZBquote:Op zondag 29 september 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, ik heb weer een leuk verhaal wat de jeugd in waterpolo betreft
Dus de KNZB heeft de waardeloze beslissing genomen om standen en grote uitslagen en al die dingen gewoon helemaal weg te nemen omdat het om plezier maken en leren moet gaan. Dat heeft nog één leuk gevolg: er zijn geen klasses meer. Tot vorig jaar had je 1e en 2e klasse, nu is alles op één hoop gegooid.
Mijn team speelt volgende week tegen de regionale kampioen van vorig jaar
Ik ga zeer waarschijnlijk mijn grootste nederlaag als coach ooit ervaren. Het huidige record staat op 2 weken geleden tegen nog zo'n voormalig 1e klasser. Leuk en leerzaam.
Poh dat is lekker.quote:Op zondag 29 september 2024 13:57 schreef mschol het volgende:
knakworstjes in bladerdeeg staan in de oven
Dat is gewoon de mietjesversie van waterpoloquote:Op zondag 29 september 2024 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
praat me niet van het KNZB
dat het nodig vond om het waterbasketbal in de gelederen op te nemen want watersport.
Ow en alle verenigingen die een waterbasketbal team hebben moeten ineens al hun leden (ook vrij zwemmers, auquajoggers etc) opgeven en er voor betalen...
how about... dat we destijds twee verenigingen hebben gemaakt. 1 voor waterbasketbal en 1 voor de andere dingen.
Ze doen echt alsof het een paralympische sport is jaquote:Op zondag 29 september 2024 14:05 schreef Nizno het volgende:
ow ja en niemand binnen het knzb had enige kennis van waterbasketbal en dat het dus geen polo is met gehandicapte spelers.
gewoon ergens dat er een beslissing wordt genomen en niet wordt nagedacht over gevolgen
quote:Op zondag 29 september 2024 13:46 schreef Karzai het volgende:
wielrennen vind ik echt saai om naar te kijken
als je gehandicapten mietjes wilt noemenquote:Op zondag 29 september 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon de mietjesversie van waterpolo
Dus het is wel een gehandicaptensport.quote:Op zondag 29 september 2024 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je gehandicapten mietjes wilt noemen
jaquote:Op zondag 29 september 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus het is wel een gehandicaptensport.
Het wordt gespeeld met poloballen en is in het water. Bijna hetzelfde dusquote:Op zondag 29 september 2024 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
maar het heeft niets met polo van doen
Weersverandering misschien? Herfst in de lucht?quote:
Gelukkig zijn er nog genoeg andere.quote:Op zondag 29 september 2024 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kans is verkeken, je zal die boss nooit meer eindelijk verslaan.
Denk het ja.quote:Op zondag 29 september 2024 14:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Weersverandering misschien? Herfst in de lucht?
We hebben hier hetzelfde
ik ben mezelf aan het inhouden, waarom kan die drang zo heftig voelenquote:
Vanmorgen was het 25 graden in de woonkamerquote:Op zondag 29 september 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
Dacht al wat is het koud in mijn computerkamer. Raam stond hele weekend op een kier schijnbaar en die kamer koelt al zo snel af.RIP laatste beetje warmte daar.
Ik heb het al drie maanden, niet normaalquote:Op zondag 29 september 2024 14:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Weersverandering misschien? Herfst in de lucht?
We hebben hier hetzelfde
*schopt*quote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil vandaag gaan hardlopen, schop mij als ik niet ben gegaan aub
Hier is het op 23 blijven haken. Nu is de zon weg en ben ik alweer een tiende kwijtquote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen was het 25 graden in de woonkamer
Het was vaak slecht weerquote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het al drie maanden, niet normaal
Jemigquote:Op zondag 29 september 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]nog niet! Staat op de planning voor later, eerst boodschappen en langs tuin. Maar alles is nat, beetje kakje
[ afbeelding ]
Ik heb er twee vijvers bij![]()
![]()
![]()
Waarom ligt daar random een muurtje in het water?quote:Op zondag 29 september 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]nog niet! Staat op de planning voor later, eerst boodschappen en langs tuin. Maar alles is nat, beetje kakje
[ afbeelding ]
Ik heb er twee vijvers bij![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op zondag 29 september 2024 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom ligt daar random een muurtje in het water?
*schopt*quote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen was het 25 graden in de woonkamer
quote:Op zondag 29 september 2024 14:28 schreef Haags het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn tuin geen onderhoud nodig heeft. Ik word al moe bij de gedachte.
Ja schiet me maar af maar ik hou het bij tegels en kunstgras. JoeJoe
pieuwquote:Op zondag 29 september 2024 14:28 schreef Haags het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn tuin geen onderhoud nodig heeft. Ik word al moe bij de gedachte.
Ik fiets NU richting de trein.quote:Op zondag 29 september 2024 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
De beenham zit in de oven! Ik herhaal: De beenham zit in de oven!
*Schreeuwt in huisquote:Op zondag 29 september 2024 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
De beenham zit in de oven! Ik herhaal: De beenham zit in de oven!
quote:Op zondag 29 september 2024 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaja dat hoort niet he
Het is een projectje, er stond een mega struik die ik niet mooi vond en veels te veel ruimte in beslag nam. Wilde hem eerst snoeien maar toen halverwege besloten 'fuck it, haal 'm er wl uit'![]()
[ afbeelding ]
Toen ineens kei veel tuinEn kwam dit gekke hokje in het zicht, is misschien compostbak geweest oid? Ik ben dat muurtje aan het afbreken. Ik dacht 'oh dat kan ik wel optillen en dan makkelijk kapot laten vallen'
, dat kan ik niet
. Nu met een boor gaten aan het boren en dan stukjes kapot beitelen. Boor ging alleen nogal snel kapot (oververhit
, alles in de fik
) en nu is dat hele gebied moeras en moetk wachten tot het weer wat droger is.
En ik hoop dat dat moment nog gaat komen voordat het lente gaat worden
[ afbeelding ]
En wat lost dat op?quote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
baby stepsquote:Op zondag 29 september 2024 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gaat nog niet helemaal de goede kant op.
wat moet er opgelost worden?quote:
Oeh, had je ook daadwerkelijk appels?!quote:Op zondag 29 september 2024 14:33 schreef Recce het volgende:
Ik ben al trots dat mijn geraniums, lavendel en appelboompje op het balkon de zomer hebben overleefd.
Nou ja dat jij nog niet bent gaan lopen toch?quote:
Nou niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 14:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben je al van je ochtendhumeurtje af?
Staat nog niet voor nu-nu op de planningquote:Op zondag 29 september 2024 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat jij nog niet bent gaan lopen toch?
Daarom wilde ik een balkon. Geen tuin.quote:Op zondag 29 september 2024 14:28 schreef Haags het volgende:
Laad op danquote:Op zondag 29 september 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Neeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]![]()
ok, dan niet hoor
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 29 september 2024 14:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Merk het.
19.21 gaat de zon onder vandaag. Misschien helpt het.
quote:Op zondag 29 september 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Neeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]![]()
ok, dan niet hoor
met leukoplast om dr pols bindenquote:
pardon?quote:Je bevestigt dit horlogebandje met 19mm spring bars. Bestel de meest efficiÃÆ⤙Ã⤨ÂÂĢnte tool in onze webshop gelijk mee.
gewoon standaard pinnetjes die elk horlogebandje heeft en als je een beetje handig bent je met een mesje of zelfs een lange nagel makkelijk tussen het horloge kan doenquote:Op zondag 29 september 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
Je bevestigt dit horlogebandje met 19mm spring bars. Bestel de meest efficiÃÆ⤙Ã⤨ÂÂĢnte tool in onze webshop gelijk mee.
leukoplast is minder pijnlijk bij verwijderenquote:
Ik heb hem nog niet gezien.quote:Op zondag 29 september 2024 14:42 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Volgens mijn vader is The Substance een kut film en snapt die niet waarom mensen zijn weg zijn gegaan uit de bios.
Een heel kleintje en een iets grotere appel. Het kleintje was direct al aangevroten en de grotere pas op het laatst. De grotere appel was wel heel mooi verder.quote:Op zondag 29 september 2024 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh, had je ook daadwerkelijk appels?!
Tijd voor je datequote:Op zondag 29 september 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet over een uur weg, lichaam is het er absoluut niet mee eens
Krijg de oude er niet uit,quote:Op zondag 29 september 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon standaard pinnetjes die elk horlogebandje heeft en als je een beetje handig bent je met een mesje of zelfs een lange nagel makkelijk tussen het horloge kan doen
Ohh, wat tof dat ie ook echt appels geeftquote:Op zondag 29 september 2024 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Een heel kleintje en een iets grotere appel. Het kleintje was direct al aangevroten en de grotere pas op het laatst. De grotere appel was wel heel mooi verder.
Zoveel agressiequote:
Heb je een date?!?!!?!?quote:
Je mag die kattenbak wel overnemen die ik alvast gekocht had.quote:Op zondag 29 september 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vandaag vragen of mijn bumble-match wil meeten. Als ik word afgewezen![]()
heb ik jullie hard nodig
Als ik niet meer terug kom ging het goed, of ben ik ontvoerd en ergens in een greppel gedumpt.quote:Op zondag 29 september 2024 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
We willen achteraf wel alles weten natuurlijk.
Weet ie al dat je je lange lokken hebt afgeknipt tot een kort, pittig kapsel?quote:Op zondag 29 september 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vandaag vragen of mijn bumble-match wil meeten. Als ik word afgewezen![]()
heb ik jullie hard nodig
Smoesjesquote:Op zondag 29 september 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Neeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]![]()
ok, dan niet hoor
Owquote:Op zondag 29 september 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo dan ben ik nog niet eens in Zwolle.
Spannend!quote:Op zondag 29 september 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
heb ik jullie hard nodig
Ik ga voor je duimenquote:Op zondag 29 september 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
heb ik jullie hard nodig
Gewoon om wat losjes te komenquote:Op zondag 29 september 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*kijkt naar flesje Ouzo in het keukenkastje*
quote:Op zondag 29 september 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag die kattenbak wel overnemen die ik alvast gekocht had.
En die Chineesjes maar zwetenquote:Op zondag 29 september 2024 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Ok, nieuw bandje gekocht via ali. Werd al beetje chagerijnig bij het idee dat ik 25 euro kwijt zou zijn aan een nieuw bandje
Zweetbandjequote:Op zondag 29 september 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die Chineesjes maar zweten
Ohnee, nog niet. Kan het er wel verkapt in verwerken, misschien valt het dan minder opquote:Op zondag 29 september 2024 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ie al dat je je lange lokken hebt afgeknipt tot een kort, pittig kapsel?
“Bekijk het maar”quote:Op zondag 29 september 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, nog niet. Kan het er wel verkapt in verwerken, misschien valt het dan minder op
'hee ben naar de kapper geweest, zin om het te bekijken?'
Neequote:Op zondag 29 september 2024 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verse lakens op bed gedaan?
quote:
Wandelen vind ik het chillstquote:Op zondag 29 september 2024 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Spannend!Heb je al een idee waar je 'm wil meeten?
Krijgen ze tenminste geen last van diabetes, we doen ze een gunstquote:Op zondag 29 september 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die Chineesjes maar zweten
wat een kuttijdstip, ga je dan samen eten of gewoon uurtjen en klaar of onbepaaldquote:
Meteen een goede test; als hij reageert met 'ja hoor, stuur maar een foto' dan is hij niet goed met subtiele hints.quote:Op zondag 29 september 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, nog niet. Kan het er wel verkapt in verwerken, misschien valt het dan minder op
'hee ben naar de kapper geweest, zin om het te bekijken?'
Ik ging ook altijd rond een uur of 4, gewoon wat drinken en als het dan leuk was ook eten. Anders na 1 of 2 drankjes weer weg.quote:Op zondag 29 september 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Krijgen ze tenminste geen last van diabetes, we doen ze een gunst
[..]
wat een kuttijdstip, ga je dan samen eten of gewoon uurtjen en klaar of onbepaald
plak vastquote:Op zondag 29 september 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]en nu kan ik pas weer over 10 dagen gaan want dan is mn nieuwe bandje er
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd rond een uur of 4, gewoon wat drinken en als het dan leuk was ook eten. Anders na 1 of 2 drankjes weer weg.
Dan is wandelen veiliger.quote:Op zondag 29 september 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wandelen vind ik het chillsten anders is ergens drankje altijd een veilige optie
Of niet, want ongeacht het tijdstip wil ik dan wijn
quote:
Ohhh, heel leuk!quote:Op zondag 29 september 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
Ik vind het kaartje die ik van Solo heb gekregen ook wel erg leuk.
[ afbeelding ]
Zijn lichaam werkt niet mee zegt hij net. Om de eerste date al openhartig te zijn over je erectieproblemen.quote:Op zondag 29 september 2024 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verse lakens op bed gedaan?
quote:Op zondag 29 september 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn lichaam werkt niet mee zegt hij net. Om de eerste date al openhartig te zijn over je erectieproblemen.
Spannend, niet wippen als je samen niet als een blok voor elkaar valt hč, anders zit je dadelijk met zo'n halfgaar wijfje opgescheept.quote:
Oh, wilde nog vragen of hij condooms bij zich had. Maar dat is dan niet nodigquote:Op zondag 29 september 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn lichaam werkt niet mee zegt hij net. Om de eerste date al openhartig te zijn over je erectieproblemen.
Gaan jullie naar de tour?quote:Op zondag 29 september 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
Ik vind het kaartje die ik van Solo heb gekregen ook wel erg leuk.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 29 september 2024 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan jullie naar de tour?
Zijn er tijdstippen waarop wijn niet kan?quote:Op zondag 29 september 2024 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]en nu kan ik pas weer over 10 dagen gaan want dan is mn nieuwe bandje er
[..]
Wandelen vind ik het chillsten anders is ergens drankje altijd een veilige optie
Of niet, want ongeacht het tijdstip wil ik dan wijn
Volgens mij was jouw laatste date alweer 23 jaar gelden of zo.quote:Op zondag 29 september 2024 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Kan ik eindelijk ook eens toekijken
ik denk dat nattekat zich ziek gaat melden bij zn datequote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef kwiwi het volgende:
Denk niet dat nattekat hier zo gedetailleerd verslag gaat doen als bitterbal. Dat was wel epic.
Live meekijken met het afstuderen van de datequote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef kwiwi het volgende:
Denk niet dat nattekat hier zo gedetailleerd verslag gaat doen als bitterbal. Dat was wel epic.
jaquote:Op zondag 29 september 2024 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij was jouw laatste date alweer 23 jaar gelden of zo.
Binnenkort gewoon in Thailand op date.quote:Op zondag 29 september 2024 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij was jouw laatste date alweer 23 jaar gelden of zo.
jammer welquote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef kwiwi het volgende:
Zou die opzich wel punten mee scoren.quote:Op zondag 29 september 2024 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een goede test; als hij reageert met 'ja hoor, stuur maar een foto' dan is hij niet goed met subtiele hints.
Oh, hmmm. Hoef je niet na te denken over wat je gaat doen, dat scheelt welquote:Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd rond een uur of 4, gewoon wat drinken en als het dan leuk was ook eten. Anders na 1 of 2 drankjes weer weg.
quote:
En anders vooral niet te vroeg een drankje doenquote:
Plakpaki 2.0quote:Op zondag 29 september 2024 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Binnenkort gewoon in Thailand op date.
quote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live meekijken met het afstuderen van de date
Maar is pas volgend jaar dus wie weet met beetje geluk voor Solo.quote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik vooralsnog ook niet
Voor sommige mensen *rolt met ogenquote:Op zondag 29 september 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn er tijdstippen waarop wijn niet kan?
En die marokkaanse gast die met z'n thee en taart naar haar thuis wilde komen, of wat was dat ook alweerquote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Live meekijken met het afstuderen van de date
ja hopelijk welquote:Op zondag 29 september 2024 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn er geen leuke expat surfboys op dat eiland?
Nee, wat er gaat gebeuren is dat ik mezelf hier een paar dagen gewoon niet laat zien in de hoop dat iedereen het dan vergeten is.quote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat nattekat zich ziek gaat melden bij zn date
ohhh ja die super knappe.quote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die marokkaanse gast die met z'n thee en taart naar haar thuis wilde komen, of wat was dat ook alweer
*schrijft het in de agendaquote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wat er gaat gebeuren is dat ik mezelf hier een paar dagen gewoon niet laat zien in de hoop dat iedereen het dan vergeten is.
Hahahahahaquote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wat er gaat gebeuren is dat ik mezelf hier een paar dagen gewoon niet laat zien in de hoop dat iedereen het dan vergeten is.
quote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor sommige mensen *rolt met ogen
Willekeurige likes doe ik niet aanquote:Op zondag 29 september 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb je deze dame 'gekozen' omdat je haar ook interessant/leuk lijkt @:nattekat? Of meer een 'wil gvd ook een like terug, dan maar deze proberen'?
quote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog een hele awkward silent midgetgolf date heugen, volgens mij was dat met die Duitse professor?quote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die marokkaanse gast die met z'n thee en taart naar haar thuis wilde komen, of wat was dat ook alweer
Dat zie ik natuurlijk ook al aan komen, dus eigenlijk trek ik me gewoon terug naar een andere sc.quote:
Dat mocht niet van d'r tantequote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat was klaus.quote:Op zondag 29 september 2024 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog een hele awkward silent midgetgolf date heugen, volgens mij was dat met die Duitse professor?
Dus iemand die je oprecht leuk lijkt? Coolquote:Op zondag 29 september 2024 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Willekeurige likes doe ik niet aan
Het is nogal een tijdsinvestering als je een like terug krijg namelijk. Zeker nu ik de range omhoog heb gegooid.
Vanaf het volgende topic wordt de TT: [KSC] NatteKat date nieuws! Net zolang tot je een update hebt gegeven.quote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen probleem, we vinden je welquote:Op zondag 29 september 2024 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zie ik natuurlijk ook al aan komen, dus eigenlijk trek ik me gewoon terug naar een andere sc.
quote:Op zondag 29 september 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was klaus.![]()
die vond mij echt zo niet leuk
Heb je wel langzaam en zwoel genoeg de golfballetjes steeds opgeraapt?quote:Op zondag 29 september 2024 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was klaus.![]()
die vond mij echt zo niet leuk
quote:Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat kut is dat.
Mijn laatste date zei echt heel onverwachts ineens 'NOU, dit gaat hem niet worden he'![]()
![]()
Oh dat heb ik ook wel eens gezegd, moest die man zelf ook om lachen omdat we duidelijk geen relatiematch warenquote:Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat kut is dat.
Mijn laatste date zei echt heel onverwachts ineens 'NOU, dit gaat hem niet worden he'![]()
![]()
ja maar was allemaal geen succesquote:Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel langzaam en zwoel genoeg de golfballetjes steeds opgeraapt?
En af en toe een Hitlergrapje gemaakt natuurlijk?
Eigenlijk echt geen idee. Het kan werken, het kan ook niet werken. Die profielen zijn veeeel te oppervlakkig, maar weinig dames die er wat meer tijd in gestopt hebben.quote:Op zondag 29 september 2024 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus iemand die je oprecht leuk lijkt? Cool![]()
Ik snap mensen met meerdere matches ook niet, is toch te veel werk joh=
quote:Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat kut is dat.
![]()
Hij had ook een erectieprobleem?quote:Op zondag 29 september 2024 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat kut is dat.
![]()
Die wetenschappers lachen echt nergens omquote:Op zondag 29 september 2024 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar was allemaal geen succes
Ik dacht nog helemaal niksquote:
Ik moest ook hard lachenquote:Op zondag 29 september 2024 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gezegd, moest die man zelf ook om lachen omdat we duidelijk geen relatiematch warenWas wel een leuke date verder.
True.. En je liked wel op basis van die profielen maar tegelijkertijd denk ik 'boeit het iets?' 'moet ik niet meer mensen liken die me een beetje oké lijken want zo'n profiel zegt eigenlijk niks'quote:Op zondag 29 september 2024 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk echt geen idee. Het kan werken, het kan ook niet werken. Die profielen zijn veeeel te oppervlakkig, maar weinig dames die er wat meer tijd in gestopt hebben.
Wil je hier een antwoord op?quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Eerste date in de bios, bij de datingsite voor vegetariërs.
"Hé, we zitten niet naast elkaar"
"Nee, maar gelukkig wel op de selderij"
nee op app was die heel grappigquote:Op zondag 29 september 2024 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wetenschappers lachen echt nergens om
Zat misschien zijn leuke broertje Knüt naar je te typen?quote:Op zondag 29 september 2024 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee op app was die heel grappig
Nee, dit was een retorische vraag.quote:
Zal wel een chatbot gemaakt hebben.quote:Op zondag 29 september 2024 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee op app was die heel grappig
waarom doe je datquote:Op zondag 29 september 2024 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit was een retorische vraag.
Ik heb dat precies andersom, ik ben enorm mega-kut online en in het echt ben ik superleuk, kwekhip, slim, erudiet en liever en aardiger dan wie dan ook.quote:Op zondag 29 september 2024 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een chatbot gemaakt hebben.
Ook ooit wel eens iemand gehad die online wel ok was, maar in het echt nauwelijks een goed gesprek mee te voeren was.
nou had ik liever daar een date mee gehad:Pquote:Op zondag 29 september 2024 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat misschien zijn leuke broertje Knüt naar je te typen?
quote:Op zondag 29 september 2024 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom, ik ben enorm mega-kut online en in het echt ben ik superleuk, kwekhip, slim, erudiet en liever en aardiger dan wie dan ook.
Het belangrijkste is wel dat je een beetje op één lijn zit qua levensstijl. Iemand die heel extravert over komt zal ik nooit liken, dat werkt gewoon niet. Ik ben #teambankhangenopluiezondagenquote:Op zondag 29 september 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
True.. En je liked wel op basis van die profielen maar tegelijkertijd denk ik 'boeit het iets?' 'moet ik niet meer mensen liken die me een beetje oké lijken want zo'n profiel zegt eigenlijk niks'
Ja, maarja, dat haal je meestal niet uit iemand zn profielquote:Op zondag 29 september 2024 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het belangrijkste is wel dat je een beetje op één lijn zit qua levensstijl. Iemand die heel extravert over komt zal ik nooit liken, dat werkt gewoon niet. Ik ben #teambankhangenopluiezondagen
Jij niet nee, maar als ik zuip- of dispuutfoto's met een klein groepje vriendinnen zie, weet ik al genoegquote:Op zondag 29 september 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maarja, dat haal je meestal niet uit iemand zn profiel
ja zie het wel aan als iemand heel veel fotos van feestjes heeft of festivalsquote:Op zondag 29 september 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maarja, dat haal je meestal niet uit iemand zn profiel
Ja want introverte mensen houden nooit van feestjesquote:Op zondag 29 september 2024 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij niet nee, maar als ik zuip- of dispuutfoto's met een klein groepje vriendinnen zie, weet ik al genoeg
Gratis hints.
quote:Op zondag 29 september 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil een plaatje kopen maar wat hebben ze die hoes aangedaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Introverte mensen zetten dergelijke foto's niet op hun profiel.quote:Op zondag 29 september 2024 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja want introverte mensen houden nooit van feestjes
Of dat zijn de enige (leuke) foto's die diegene heeftquote:Op zondag 29 september 2024 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie het wel aan als iemand heel veel fotos van feestjes heeft of festivals
quote:Op zondag 29 september 2024 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Introverte mensen zetten dergelijke foto's niet op hun profiel.
Anne-Fleursquote:Op zondag 29 september 2024 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij niet nee, maar als ik zuip- of dispuutfoto's met een klein groepje vriendinnen zie, weet ik al genoeg
Gratis hints.
Ik heb het echt over "kijk mij een sociaal (feestend) leven hebben"-foto's hčquote:
Moet je juist een keertje op de kop tikken zo'n type als je zelf een stille saaie klaagnerd bent , helpt je om zelf wat leuker te worden en wat losser in de schouders en heupen, zo eentje leertje wel dansen op het ritme van het leven.quote:Op zondag 29 september 2024 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gratis hints.
Hé, dat berichtje kreeg ik ook. Maar ik gebruikte dat account ook voor automatisch gedragquote:Op zondag 29 september 2024 15:34 schreef Crack_ het volgende:
'we verdenken je account van automatisch gedrag. Zorg er voor dat andere gebruikers of tools geen toegang hebben tot je account en zorg ervoor dat je onze gebruiksvoorwaarden volgt om te voorkomen dat je account tijdelijk of permanent wordt uitgeschakeld - instagram'
Wat gebeurt er allemaal
Van uitstel komt afstel.quote:Op zondag 29 september 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Ze heeft het uitgesteld, rip. Hopelijk heeft dit geen invloed op mijn ELO
Nu heb ik ook geen excuus meer om niet m'n huis op te ruimen
Ken profielen van mensen die dat helemaal niet zijnquote:Op zondag 29 september 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het echt over "kijk mij een sociaal (feestend) leven hebben"-foto's hč
Je moet niet zo autistisch doen kennelijk.quote:Op zondag 29 september 2024 15:34 schreef Crack_ het volgende:
'we verdenken je account van automatisch gedrag. Zorg er voor dat andere gebruikers of tools geen toegang hebben tot je account en zorg ervoor dat je onze gebruiksvoorwaarden volgt om te voorkomen dat je account tijdelijk of permanent wordt uitgeschakeld - instagram'
Wat gebeurt er allemaal
Hoe lang uitgesteld?quote:Op zondag 29 september 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, dat berichtje kreeg ik ook. Maar ik gebruikte dat account ook voor automatisch gedrag
Je laat je toch niet afzeggen joh?quote:Op zondag 29 september 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n app geeft een score hoe populair je bent om geliked te worden en dan wordt je gematched met mensen met ongeveer dezelfde scorequote:
Gewoon jezelf opdringen!!!quote:Op zondag 29 september 2024 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je laat je toch niet afzeggen joh?
Nee, Tinder doet dat. Ik denk dat deze app het niet heeft, maar het is leuk om te doen alsofquote:Op zondag 29 september 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n app geeft een score hoe populair je bent om geliked te worden en dan wordt je gematched met mensen met ongeveer dezelfde score
Misschien leest ze wel mee.quote:Op zondag 29 september 2024 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten hier gewoon minimaal tien mensen in spanning mee te leven en te lezen, de sloer.
OHHHHHHNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE gaat het vandaag niet meer door?!?!!?quote:
yeah rightquote:Op zondag 29 september 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Ohquote:Op zondag 29 september 2024 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Tinder doet dat. Ik denk dat deze app het niet heeft, maar het is leuk om te doen alsof
Welnee, ik ben zuinig op mijn ELOquote:Op zondag 29 september 2024 15:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
yeah right
je hebt zelf afgezegd nattekrant
Nee, ik zie het net pas. Heb pushmeldingen van die app uit staan.quote:Op zondag 29 september 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Gingen jullie om 16.00 afspreken en ze zegt nu af? Oke ja kan gebeuren *kijkt met schuin oog
ja dat klinkt wel weer als nattekatquote:Op zondag 29 september 2024 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, ik ben zuinig op mijn ELO
Bedenk me nu ook dat twee van mijn relaties zijn begonnen met het afzeggen van de eerste datequote:Op zondag 29 september 2024 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zie het net pas. Heb pushmeldingen van die app uit staan.
gaat het niet doorquote:Op zondag 29 september 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Je bent niet meer met ze samen, dus weet niet of het dan een goed teken was?quote:Op zondag 29 september 2024 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedenk me nu ook dat twee van mijn relaties zijn begonnen met het afzeggen van de eerste date. Dus wie weet een goed teken?
Ik ben nu helemaal in 'klaar om weg te gaan'-modus. Bankhangmodus ligt al ver achter me, dus ik vind het vooral jammerquote:Op zondag 29 september 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat klinkt wel weer als nattekat
maar geef toe je bent geheel niet rouwig dat je de deur niet uit hoeft.
als er geen ELO aan vast hing had je allang afgezegd
Gewoon ergens aan de bar gaan zitten en real life tinderenquote:Op zondag 29 september 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal in 'klaar om weg te gaan'-modus. Bankhangmodus ligt al ver achter me, dus ik vind het vooral jammer
En één daarvan was appiequote:Op zondag 29 september 2024 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent niet meer met ze samen, dus weet niet of het dan een goed teken was?
Heb m'n cheetos ook weer aan de kant gelegdquote:Op zondag 29 september 2024 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn er voor niets goed voor gaan zitten, zet bakje met chips weer weg.
Iewl mensenquote:Op zondag 29 september 2024 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon ergens aan de bar gaan zitten en real life tinderen
pak die ouzo maarquote:Op zondag 29 september 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu helemaal in 'klaar om weg te gaan'-modus. Bankhangmodus ligt al ver achter me, dus ik vind het vooral jammer
Oh, nou dan laat die hele dame maar gaan @Nattekatquote:Op zondag 29 september 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En één daarvan was appiemaar ssht, probeer het positief te houden
Onbekende mensen zijn engquote:Op zondag 29 september 2024 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg dat dan tegen haar, "hopelijk heb je een zeer goede reden of een been gebroken om zo laat af te zeggen want ik was er wel he-le-maal klaar voor hoor"quote:Op zondag 29 september 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan stuur je een berichtje dat je morgen wel even terugbeltquote:Op zondag 29 september 2024 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet mijn moeder terugbellen maar heb er helemaal geen zin in
quote:Op zondag 29 september 2024 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, nou dan laat die hele dame maar gaan @:NattekatScheelt je waarschijnlijk geld en stress
uitstellen?quote:Op zondag 29 september 2024 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
Zou goed kunnen dat ze al om 10:00 heeft afgezegd vlak nadat ik m'n dagelijkse rondje in de app deed en dat het m'n eigen schuld is dat ik het niet eerder gecheckt heb.quote:Op zondag 29 september 2024 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze dat dan tegen haar, "hopelijk heb je een zeer goede reden of een been gebroken om zo laat af te zeggen want ik was er wel he-le-maal klaar voor hoor"
quote:Op zondag 29 september 2024 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staan geen tijden bij?quote:Op zondag 29 september 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat ze al om 10:00 heeft afgezegd vlak nadat ik m'n dagelijkse rondje in de app deed en dat het m'n eigen schuld is dat ik het niet eerder gecheckt heb.
Voortaan wat beter en strakker de focus erop jochie, anders kom je er niet.quote:Op zondag 29 september 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat ze al om 10:00 heeft afgezegd vlak nadat ik m'n dagelijkse rondje in de app deed en dat het m'n eigen schuld is dat ik het niet eerder gecheckt heb.
Ja okquote:Op zondag 29 september 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over uitstellen gesproken...
*schopt*
niet uit bad halen?quote:Op zondag 29 september 2024 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |