SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Je hebt echt geen flauw benul van de geopolitieke status van Libanon, hou maar opquote:Op zondag 29 september 2024 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh 90% is daar geloofsgekkie.
quote:Op zondag 29 september 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Nooit gedacht dat mschol Christelijk was
*swipet links*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de ironie...![]()
quote:Op zondag 29 september 2024 11:57 schreef mschol het volgende:
Zelfs op het immer Israelhatende r/news erkennen ze dat die aanval op die Hesbollah leider toch wel een goed iets was, je bent echt ziek in je hoofd als je dan nog blijft ageren tegen die aanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de ironie...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
#randomquote:The amount of people who just refuse to believe the age of things "becuz gawd sed da wurld iz onleh a few thousund yeerz old" is so wildly concerning and sad. Fully grown adults, by the way.
Vertel meerquote:Op zondag 29 september 2024 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, er wordt een komeet heel duidelijk zichtbaar de komende dagen
Het meest gunstige moment om de komeet te bekijken vanuit onze streken is rond 21 oktober. Het object heeft dan een helderheid van +4,1m en een magnitudecontrast van -1,0m, in theorie voldoende om met het blote oog waargenomen te worden, maar vermoedelijk is de ondersteuning van een verrekijker (in de hand of op statief) nodigquote:Op zondag 29 september 2024 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
oh in de loop van oktober pas https://hemel.waarnemen.c(...)han-ATLAS.html#10-07
Over een paar dagen is het al oktoberquote:Op zondag 29 september 2024 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
oh in de loop van oktober pas https://hemel.waarnemen.c(...)han-ATLAS.html#10-07
De geopolitieke status? Ja ja, het is er gewoon intern een ratjetoe van extremisme met Herbollah bovenaan. Zwaarder bewapend dan het eigen leger.quote:Op zondag 29 september 2024 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul van de geopolitieke status van Libanon, hou maar op
"Hou maar op"quote:Op zondag 29 september 2024 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De geopolitieke status? Ja ja, het is er gewoon intern een ratjetoe van extremisme met Herbollah bovenaan. Zwaarder bewapend dan het eigen leger.
Maar hoe is het volgens jou dan? Wel benieuwd naar.
Netjes vertaald vanuit het Engels.quote:Op zondag 29 september 2024 12:34 schreef Nizno het volgende:
spammailtje... helaas al op automatische verwijderd
Als onderwerpregel:
Enkel?
Manmanmanmanmanmanman. Jij zult nu nooit die adrenalinerush voelen van eindelijk die boss vernietigen, je hebt jezelf van dat moment beroofd. Ik hoop dat je trots op jezelf bent.quote:Op zondag 29 september 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb gecheat in Skyrim.
Na 15 pogingen om een boss te verslaan die kansloos verloren gingen. God mode aangezet om die missie te volbrengen.
Fus Roh Da spammen was niet afdoende?quote:Op zondag 29 september 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Na 15 pogingen om een boss te verslaan die kansloos verloren gingen. God mode aangezet om die missie te volbrengen.
Nee, dat deed nauwelijks iets.quote:Op zondag 29 september 2024 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fus Roh Da spammen was niet afdoende?
Ik deed altijd cheaten in Sims.quote:Op zondag 29 september 2024 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, niet trots.quote:Op zondag 29 september 2024 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanmanmanmanmanman. Jij zult nu nooit die adrenalinerush voelen van eindelijk die boss vernietigen, je hebt jezelf van dat moment beroofd. Ik hoop dat je trots op jezelf bent.
Je kans is verkeken, je zal die boss nooit meer eindelijk verslaan.quote:Op zondag 29 september 2024 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niet trots.Maar ik weet nu wel wat de zwakke plek is en daar moet ik nu aan gaan werken.
lego, ratten verschonen filmpje kijkenquote:Op zondag 29 september 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
Eens bedenken wat ik allemaal in huis ga doen vandaag.
LEGO bewaar ik nog even want deze is toch binnen uurtje ofzo klaar. Ratten moet helaas wel even ja.quote:Op zondag 29 september 2024 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
lego, ratten verschonen filmpje kijken
Ja maar nu even helaas geen budget voor en ik ga over twee weken in Berlijn ook al naar de LEGO winkel.quote:
bezorgservicequote:
ah komt weer tot leven dusquote:Op zondag 29 september 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
Topje van mijn middelvinger doet de laatste dagen beetje vervelend (het is leefbaar). Denk dat het een goed teken is.
Dat is al zeker een half jaar zo want anders kan die plek ook niet herstellen.quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Dus de KNZB heeft de waardeloze beslissing genomen om standen en grote uitslagen en al die dingen gewoon helemaal weg te nemen omdat het om plezier maken en leren moet gaan.
Mijn neefje van 8 speelde vorige week met zijn team tegen een elftal in en uit Duindorp. Daar vlogen de k's en andere scheldwoorden hem om de oren.quote:Op zondag 29 september 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, ik heb weer een leuk verhaal wat de jeugd in waterpolo betreft
Dus de KNZB heeft de waardeloze beslissing genomen om standen en grote uitslagen en al die dingen gewoon helemaal weg te nemen omdat het om plezier maken en leren moet gaan. Dat heeft nog één leuk gevolg: er zijn geen klasses meer. Tot vorig jaar had je 1e en 2e klasse, nu is alles op één hoop gegooid.
Mijn team speelt volgende week tegen de regionale kampioen van vorig jaar
Ik ga zeer waarschijnlijk mijn grootste nederlaag als coach ooit ervaren. Het huidige record staat op 2 weken geleden tegen nog zo'n voormalig 1e klasser. Leuk en leerzaam.
Gisteren 7-1 gewonnen. Dat ene doelpunt van de tegenstander was het enige doelpunt in de laatste periode (de scheids zag niet dat die gelijkmaker in de laatste periode gewoon raak was, kutscheidsquote:Op zondag 29 september 2024 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
So wrong on so many levels![]()
Met teamsport heb ik juist geleerd dat je meer bereikt als je als team samenwerkt, met teleurstelling omgaan bij verlies, en nét dat beetje extra geven om toch nog te proberen te winnen.
praat me niet van het KNZBquote:Op zondag 29 september 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, ik heb weer een leuk verhaal wat de jeugd in waterpolo betreft
Dus de KNZB heeft de waardeloze beslissing genomen om standen en grote uitslagen en al die dingen gewoon helemaal weg te nemen omdat het om plezier maken en leren moet gaan. Dat heeft nog één leuk gevolg: er zijn geen klasses meer. Tot vorig jaar had je 1e en 2e klasse, nu is alles op één hoop gegooid.
Mijn team speelt volgende week tegen de regionale kampioen van vorig jaar
Ik ga zeer waarschijnlijk mijn grootste nederlaag als coach ooit ervaren. Het huidige record staat op 2 weken geleden tegen nog zo'n voormalig 1e klasser. Leuk en leerzaam.
Poh dat is lekker.quote:Op zondag 29 september 2024 13:57 schreef mschol het volgende:
knakworstjes in bladerdeeg staan in de oven
Dat is gewoon de mietjesversie van waterpoloquote:Op zondag 29 september 2024 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
praat me niet van het KNZB
dat het nodig vond om het waterbasketbal in de gelederen op te nemen want watersport.
Ow en alle verenigingen die een waterbasketbal team hebben moeten ineens al hun leden (ook vrij zwemmers, auquajoggers etc) opgeven en er voor betalen...
how about... dat we destijds twee verenigingen hebben gemaakt. 1 voor waterbasketbal en 1 voor de andere dingen.
Ze doen echt alsof het een paralympische sport is jaquote:Op zondag 29 september 2024 14:05 schreef Nizno het volgende:
ow ja en niemand binnen het knzb had enige kennis van waterbasketbal en dat het dus geen polo is met gehandicapte spelers.
gewoon ergens dat er een beslissing wordt genomen en niet wordt nagedacht over gevolgen
quote:Op zondag 29 september 2024 13:46 schreef Karzai het volgende:
wielrennen vind ik echt saai om naar te kijken
als je gehandicapten mietjes wilt noemenquote:Op zondag 29 september 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon de mietjesversie van waterpolo
Dus het is wel een gehandicaptensport.quote:Op zondag 29 september 2024 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je gehandicapten mietjes wilt noemen
jaquote:Op zondag 29 september 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus het is wel een gehandicaptensport.
Het wordt gespeeld met poloballen en is in het water. Bijna hetzelfde dusquote:Op zondag 29 september 2024 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
maar het heeft niets met polo van doen
Weersverandering misschien? Herfst in de lucht?quote:
Gelukkig zijn er nog genoeg andere.quote:Op zondag 29 september 2024 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kans is verkeken, je zal die boss nooit meer eindelijk verslaan.
Denk het ja.quote:Op zondag 29 september 2024 14:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Weersverandering misschien? Herfst in de lucht?
We hebben hier hetzelfde
ik ben mezelf aan het inhouden, waarom kan die drang zo heftig voelenquote:
Vanmorgen was het 25 graden in de woonkamerquote:Op zondag 29 september 2024 14:09 schreef Ama het volgende:
Dacht al wat is het koud in mijn computerkamer. Raam stond hele weekend op een kier schijnbaar en die kamer koelt al zo snel af.RIP laatste beetje warmte daar.
Ik heb het al drie maanden, niet normaalquote:Op zondag 29 september 2024 14:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Weersverandering misschien? Herfst in de lucht?
We hebben hier hetzelfde
*schopt*quote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil vandaag gaan hardlopen, schop mij als ik niet ben gegaan aub
Hier is het op 23 blijven haken. Nu is de zon weg en ben ik alweer een tiende kwijtquote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen was het 25 graden in de woonkamer
Het was vaak slecht weerquote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het al drie maanden, niet normaal
Jemigquote:Op zondag 29 september 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]nog niet! Staat op de planning voor later, eerst boodschappen en langs tuin. Maar alles is nat, beetje kakje
[ afbeelding ]
Ik heb er twee vijvers bij![]()
![]()
![]()
Waarom ligt daar random een muurtje in het water?quote:Op zondag 29 september 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]nog niet! Staat op de planning voor later, eerst boodschappen en langs tuin. Maar alles is nat, beetje kakje
[ afbeelding ]
Ik heb er twee vijvers bij![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op zondag 29 september 2024 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom ligt daar random een muurtje in het water?
*schopt*quote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen was het 25 graden in de woonkamer
quote:Op zondag 29 september 2024 14:28 schreef Haags het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn tuin geen onderhoud nodig heeft. Ik word al moe bij de gedachte.
Ja schiet me maar af maar ik hou het bij tegels en kunstgras. JoeJoe
pieuwquote:Op zondag 29 september 2024 14:28 schreef Haags het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn tuin geen onderhoud nodig heeft. Ik word al moe bij de gedachte.
Ja schiet me maar af maar ik hou het bij tegels en kunstgras. JoeJoe
Ik fiets NU richting de trein.quote:Op zondag 29 september 2024 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
De beenham zit in de oven! Ik herhaal: De beenham zit in de oven!
*Schreeuwt in huisquote:Op zondag 29 september 2024 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
De beenham zit in de oven! Ik herhaal: De beenham zit in de oven!
quote:Op zondag 29 september 2024 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaja dat hoort niet he
Het is een projectje, er stond een mega struik die ik niet mooi vond en veels te veel ruimte in beslag nam. Wilde hem eerst snoeien maar toen halverwege besloten 'fuck it, haal 'm er wl uit'![]()
[ afbeelding ]
Toen ineens kei veel tuinEn kwam dit gekke hokje in het zicht, is misschien compostbak geweest oid? Ik ben dat muurtje aan het afbreken. Ik dacht 'oh dat kan ik wel optillen en dan makkelijk kapot laten vallen'
, dat kan ik niet
. Nu met een boor gaten aan het boren en dan stukjes kapot beitelen. Boor ging alleen nogal snel kapot (oververhit
, alles in de fik
) en nu is dat hele gebied moeras en moetk wachten tot het weer wat droger is.
En ik hoop dat dat moment nog gaat komen voordat het lente gaat worden
[ afbeelding ]
En wat lost dat op?quote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
baby stepsquote:Op zondag 29 september 2024 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]Dat gaat nog niet helemaal de goede kant op.
wat moet er opgelost worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |