Succes in de middenmoot vriendquote:Op zondag 29 september 2024 22:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom reageren Vem en jij altijd zo agressief als het over Veerman en Schouten gaat? Alsof het mijn fout is dat niemand hun wil kopen?
Nog steeds boos. Zijn Veerman en Schouten je neukertje ofzo?quote:Op maandag 30 september 2024 12:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Succes in de middenmoot vriendPas maar op voor Ajax, die komen er ook weer aan.
Mooie CUMBEK!quote:Op maandag 30 september 2024 12:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Succes in de middenmoot vriendPas maar op voor Ajax, die komen er ook weer aan.
quote:Op maandag 30 september 2024 08:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfs Lotomba en Smal kunnen iets met een bal.
Haha boos. Succes met Twente en AZquote:Op maandag 30 september 2024 12:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog steeds boos. Zijn Veerman en Schouten je neukertje ofzo?
Jij met je succes. Het is niet je wekelijkse rondje langs de PSV selectie.quote:Op maandag 30 september 2024 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Haha boos. Succes met Twente en AZ
Ik had de wedstrijd gemist ivm een film met mijn lieftallige echtgenote, maar aan de uitslag & deze analyse te zien, heb ik helemaal niets gemist...quote:Op maandag 30 september 2024 11:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ie de wedstrijden van deze week met slecht voetbal verliest kom je wel op een punt dat iemand zich gaat afvragen of je moet doorgaan met de kans dat je nog zo zit tijdens de winterstop of dat je toch moet ingrijpen.
Ik zou het uiteindelijk geweldig vinden uiteraard als ie het toch aan de praat krijgt. Afgelopen zaterdag was verbazingwekkend slecht en zelfs een ivo positivo als ik begint zich toch wel zorgen te maken.
0quote:Op zondag 29 september 2024 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Girona - Feyenoord
Feyenoord - FC Twente
GAE - Feyenoord
Benfica - Feyenoord
Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Ajax
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Salzburg
Hoeveel punten jongens?
Ik denk eerder dat ze hem de tijd gunnen en dan ergens, na uitgebreide evaluatie en in goed overleg, in de tweede seizoenshelft eruit gooien.quote:Op maandag 30 september 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0
Maar ver voor Salzburg hebben we al afscheid genomen van Priskegod.
Heb ze nu wel al een aantal keer een mooi balletje/assist zien geven.quote:
Dat verwacht ik ook. Waarna het tot eind juni duurt voordat we een nieuwe trainer presenteren.quote:Op maandag 30 september 2024 13:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze hem de tijd gunnen en dan ergens, na uitgebreide evaluatie en in goed overleg, in de tweede seizoenshelft eruit gooien.
Het is dat of ontslag in oktober vaak.quote:Op maandag 30 september 2024 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Waarna het tot eind juni duurt voordat we een nieuwe trainer presenteren.
Ik denk het niet. Als er nu nog 4 of 5 keer wordt verloren, wat gezien het huidige programma geen ondenkbaar scenario is, dan wordt zijn positie gewoon moeilijk. Of hij invloed had op het aankoopbeleid of niet is voor de gemiddelde Feyenoorder niet zo rullevant.quote:Op maandag 30 september 2024 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Waarna het tot eind juni duurt voordat we een nieuwe trainer presenteren.
Na de wedstrijd tegen Ajax is zijn lot bepaald.quote:Op maandag 30 september 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als er nu nog 4 of 5 keer wordt verloren, wat gezien het huidige programma geen ondenkbaar scenario is, dan wordt zijn positie gewoon moeilijk. Of hij invloed had op het aankoopbeleid of niet is voor de gemiddelde Feyenoorder niet zo rullevant.
De CL-potjes worden uitdagend, maar verder ga je nergens verliezen.quote:Op maandag 30 september 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als er nu nog 4 of 5 keer wordt verloren, wat gezien het huidige programma geen ondenkbaar scenario is, dan wordt zijn positie gewoon moeilijk. Of hij invloed had op het aankoopbeleid of niet is voor de gemiddelde Feyenoorder niet zo rullevant.
quote:Op maandag 30 september 2024 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De CL-potjes worden uitdagend, maar verder ga je nergens verliezen.
Ik vond vooral het moment koddig waarin hij de bal knullig verloor maar wel een sprint+tackle inzette om zijn fout te herstellen.quote:Op maandag 30 september 2024 16:22 schreef Qarrad het volgende:
Blijkbaar zien we het allemaal verkeerd met die Lotomba
https://www.fr-fans.nl/ni(...)hieter-bij-feyenoord
Ik kan geen bronnen noemen maar ik heb vernomen dat Priske nog niet op de schopstoel zit maar dat de nieuwe assistenten wel onder vuur liggen. Intern zouden de assistenten niet goed liggen bij de spelers en zouden ze bij Feyenoord aan het kijken zijn wat ze ermee moeten doen.quote:Op maandag 30 september 2024 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0
Maar ver voor Salzburg hebben we al afscheid genomen van Priskegod.
quote:
Ik verwacht niet zo een dieptepunt op dit momentquote:Op maandag 30 september 2024 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreken ze wel Nederlands?quote:Op maandag 30 september 2024 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En hun positionering is vaak verkeerd, maar dat is ook een stukje afstemming. De onderlinge coaching in de ploeg is echt beroerd.
Hollandse kernquote:Op maandag 30 september 2024 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spreken ze wel Nederlands?
Een geliefd stokpaardje van ouwe vriend Pietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |