Nummer 12 van Spanjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:05 schreef Elan het volgende:
Girona is behoorlijk favoriet tegen ons bij de bookies, dat geeft toch te denken over de deplorabele staat waarin we ons kennelijk bevinden
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Nummer 12 van Spanje
Dat lijkt me heel sterk
1,97 voor Girona. Dan hebben ze daar ook niet het volste vertrouwen in. Maar in Feyenoord nog een stuk minder dat is waar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waarom ook niet, als je buitenshuis al niet van NEC en Groningen kunt winnen.
Quizzvragje, wanneer was de laatste EL uitwinst?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vanavond de eerste CL-uitwinst sinds 2002
Kalmar FF? 2007 of 2008 geloof ikquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Quizzvragje, wanneer was de laatste EL uitwinst?
Standard Luik in 2014, 0-3, ik zeg sowieso goals van Toornstra en Manu en ik denk ook van Immers.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Quizzvragje, wanneer was de laatste EL uitwinst?
Nee wel een stuk later, groepsfase werkt bereikt dankzij een legendarische treffer van iemand die net in de KKD heeft getekend.quote:
Dit was hem, stond toevallig in het AD. Onder Fred nog, later nam Gio het over. Toornstra, Manu en Boetius scoorden dus 2/3 keur ik ook goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Standard Luik in 2014, 0-3, ik zeg sowieso goals van Toornstra en Manu en ik denk ook van Immers.
Feyenoord is in de afgelopen 20 seizoenen na de winter enkel uitgeschakeld door AS Roma.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was hem, stond toevallig in het AD. Onder Fred nog, later nam Gio het over. Toornstra, Manu en Boetius scoorden dus 2/3 keur ik ook goed.
Het uiterst vervelende Roma zorgde uiteindelijk voor de uitschakeling.
Manuquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee wel een stuk later, groepsfase werkt bereikt dankzij een legendarische treffer van iemand die net in de KKD heeft getekend.
Ook omdat hij bij Cambuur had gezeten maar dat is wel n van de keren dat ik daadwerkelijk aan het juichen was bij een goal van Feyenoord. Echt genotspotje was dat toen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Manu
Zorja Loehansk.. Wat een wedstrijd.
Ik denk dat ik zelden zo boos ben geworden in de Kuip na die struikelpartij van Immers toen vervolgens Zorya van afstand de 3-3 binnen schoot.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ook omdat hij bij Cambuur had gezeten maar dat is wel n van de keren dat ik daadwerkelijk aan het juichen was bij een goal van Feyenoord. Echt genotspotje was dat toen.
Wat erin moet gaat er ook weer uit maar waarom ga je dan niet twee meter verder in de bosjes staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:maxi-mus @:buitendam @:onlogisch @:ggmm @:kingroland
Wij zijn Feyenoord!
Ik geloof er geen reet van.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vertrouw op Priske en onze boys en geloof er in dat we vanavond een resultaat gaan boeken
Om wat er in gaatquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat erin moet gaat er ook weer uit maar waarom ga je dan niet twee meter verder in de bosjes staan.
Als we berhaupt doelpogingen krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:05 schreef CR7 het volgende:
Benieuwd hoeveel kansloze doelpogingen Paixao gaat ondernemen.
Paixao gaat sws schieten. Je krijgt 1.30 bij over 1.5 schoten van Paixao.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Als we berhaupt doelpogingen krijgen.
Zal wel weer een redelijk potje worden met 2 blunders.
Bedankt klaas. Dat stelt ons gerust.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Zoals ik het nu zie na 3 minuten zou je deze ploeg moeten kunnen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |