nou daar is toch niks mis mee? ook niet met TT want vrij die te kiezen als je eerder bent. ik snap het hele drama niet ofzo erna?quote:Op zondag 29 september 2024 00:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, lees nog eens terug.... Jij had de lapo in vorige topic en ik opende nieuw topic omdat het lang duurde voor jij het deed.
Weet ik niet, ik vraag het toch.quote:
klaar nou!!!quote:Op zondag 29 september 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar is toch niks mis mee? ook niet met TT want vrij die te kiezen als je eerder bent. ik snap het hele drama niet ofzo erna?
Not my cup of teaquote:Op zondag 29 september 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Conquest of Paradise van Vangelis vind ik dan ook wel een prachtig stukje muziek.
Neem niet alles zo serieus, grapje, sarcasme, enz.quote:Op zondag 29 september 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou daar is toch niks mis mee? ook niet met TT want vrij die te kiezen als je eerder bent. ik snap het hele drama niet ofzo erna?
eens maar je roept t wel beetje zelf op je af om drama.quote:
Alleen jij bent drama aan het maken nu, maatquote:Op zondag 29 september 2024 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou probeer ijk maily maar dit is het erom doen om drama te maken en daar heb ik wel hekel aan. ging allemaal toch prima? waarom dat vraag ik me af. tis zuigen om drama uit te maken. helaas ben ik daar niet zo gevoelig voor enzo. dus pech.
ok dat voor dat, kunnen we gewoon door waar we gebleven waren en was film muziek nu even ? of weet wat beters ofzo?
En dat is ook wel fijn dat we verschillende meningen hebben voor ik je de tering in ga schelden omdat je het niet met me eens bentquote:
Ja zaterdagavond is lekker.quote:Op zondag 29 september 2024 00:03 schreef Koen66 het volgende:
ben altijd meer een vrijdagavond en zaterdag liefhebber
er was nergens schelden denk?quote:Op zondag 29 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is ook wel fijn dat we verschillende meningen hebben voor ik je de tering in ga schelden omdat je het niet met me eens bent![]()
Ik vind dat dan wel weer lekkere muziek.
Nog nietquote:
Nee nu ben je te ver gegaan maat, Maandag na school achter de gymzaal vechten we dit uit. Zet je bril maar vast af want ik beuk je de tering in!quote:Op zondag 29 september 2024 00:16 schreef kree het volgende:
okey @:loveyoulongtime mss verkeerd begrepen. laten we er geen drama van maken want nergens voor nodig. Ok met jou? dan ook met mij.
Misschien moet je geen woorden als "schelden" gebruiken, want misschien dat iemand het serieus neemt en er drama over maaktquote:Op zondag 29 september 2024 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat is ook wel fijn dat we verschillende meningen hebben voor ik je de tering in ga schelden omdat je het niet met me eens bent![]()
Ik vind dat dan wel weer lekkere muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |