quote:
Ja die zijn nicequote:
Wees blijquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
Ja ik weet niet eens wat dit betekent.
Zijn ze waarschijnlijk ook. Meer winst voor dat aidsbedrijf Nestlé.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ja die zijn nice
Maar leken wel een stuk kleiner dan vroeger
Is krimpflatiequote:Op zaterdag 28 september 2024 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Ja die zijn nice
Maar leken wel een stuk kleiner dan vroeger
Gewoon even wegzetten en wat anders gaan doen danquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wees blij![]()
Devops gedoe, vind dat nooit leuk maar wil er iets beter in worden, weet gelijk weer waarom het stom is
Loop er al dagen tegenaan alleenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon even wegzetten en wat anders gaan doen dan
GPT vriendin kan je ook niet helpen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Loop er al dagen tegenaan alleen![]()
En over 3 weken pas weer studiedag waarop een kerel van werk er is die hier goed in is
Nope die is lekker aan het hallucinerenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GPT vriendin kan je ook niet helpen?
quote:
Die eerste die voorbij komen vind ik veel meer soul hebben dan die we in Nederland kennenquote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Die eerste die voorbij komen vind ik veel meer soul hebben dan die we in Nederland kennen
We hebben mooie dag gehad. Drie grote steden bezocht. Alleen jammer dat die ene 100 vroeg, maar uiteindelijk toch eentje gevonden voor 50.quote:
Ben gewoon aan het sporten, mag het?quote:Op zondag 29 september 2024 09:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Doe nou niet zo achterlijk als die idioten zelf
Nou nou nouquote:Op zondag 29 september 2024 09:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Doe nou niet zo achterlijk als die idioten zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |