SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik haat tulpen, dat lampje is van de HEMA of zo, die ordners zijn superplebs, dat bloesje hoort meer bij een accountant uit Lelystad en alles ademt lelijkheid en pure armoede uit, this is so not mequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Live uit de zolderkamer van US![]()
[ afbeelding ]
Ik zie geen velg aan de muur!quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Live uit de zolderkamer van US![]()
[ afbeelding ]
Heel typisch dat je wel overal precies de hoed en de rand van weet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haat tulpen, dat lampje is van de HEMA of zo, die ordners zijn superplebs, dat bloesje hoort meer bij een accountant uit Lelystad en alles ademt lelijkheid en pure armoede uit, this is so not me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kasten in berging
@Dotteke
wat een gekloot was dat nog zeg![]()
Ik weet gewoon erg veel dingessen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel typisch dat je wel overal precies de hoed en de rand van weet.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:20 schreef mschol het volgende:
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kasten in berging
@:dotteke
wat een gekloot was dat nog zeg
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Terwijl je daar op wacht kun je altijd nog even Travelsnack #166 gaan lezenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:11 schreef Xilia het volgende:
Geen pics vandaag @:bitterbal of heb ik er overheen gelezen?
nee geen pics vandaagquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:11 schreef Xilia het volgende:
Geen pics vandaag @:bitterbal of heb ik er overheen gelezen?
Ik heb laatst een Excel sheet gemaakt met alle kruiden en de houdbaarheidsdatum, scheelt me halfjaarlijks mezelf de teringtiefus speuren op de potjes en blikjes naar de datum.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kruidenla ook opgeruimdNu kan ik weer extra kruid kopen.
En halverwege die vierhonderd potjes en blikjes kwam je erachter dat ze allemaal minstens dertig jaar op de klok hebben maar toen ben je toch doorgegaan hequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Excel sheet gemaakt met alle kruiden en de houdbaarheidsdatum, scheelt me halfjaarlijks mezelf de teringtiefus speuren op de potjes en blikjes naar de datum.
Had ik ook moeten doen. Komijnzaad had ik het vaakste in de kast.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Excel sheet gemaakt met alle kruiden en de houdbaarheidsdatum, scheelt me halfjaarlijks mezelf de teringtiefus speuren op de potjes en blikjes naar de datum.
Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kasten in berging
wat een gekloot was dat nog zeg![]()
Andersom als je me een beetje zou kennen, ik moet altijd sterk de neiging onderdrukken om geopende potjes niet na een maandje weg te flikkeren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En halverwege die vierhonderd potjes en blikjes kwam je erachter dat ze allemaal minstens dertig jaar op de klok hebben maar toen ben je toch doorgegaan he
Ik had laatst drie potjes nootmuskaatpoeder terwijl ik eigenlijk alleen de noten gebruik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ik ook moeten doen. Komijnzaad had ik het vaakste in de kast.
Zeker, heb ook zo'n ruimte in de kelder volgebouwd met rekken. Kan er enorm veel in kwijtquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
yes, erg blij mee, geeft hoop ruimte extra als het goed is
Waarom eigenlijk? Kan jou het verrekken, als het maar geld kost toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andersom als je me een beetje zou kennen, ik moet altijd sterk de neiging onderdrukken om geopende potjes niet na een maandje weg te flikkeren.
Jij kan lekker eten ook niet waarderen. Dat snap ik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit leest voor mij hetzelfde als, jeeej dadelijk lekker rauwe bloembollen eten
ik moet vooral alles in efficiente bakken/kratten gaan doen om maximaal gebruik te maken van de ruimtequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker, heb ook zo'n ruimte in de kelder volgebouwd met rekken. Kan er enorm veel in kwijt![]()
Really Useful Boxes soorten en maten te kust en te keur.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet vooral alles in efficiente bakken/kratten gaan doen om maximaal gebruik te maken van de ruimte
Ja goed idee, heb ik ook gedaan. De Action heeft goede en goedkope bakken, mochten die passen. Bij mij passen er toevallig op elke plank 2 naast elkaar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet vooral alles in efficiente bakken/kratten gaan doen om maximaal gebruik te maken van de ruimte
ik moet eff gaan kijken,quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed idee, heb ik ook gedaan. De Action heeft goede en goedkope bakken, mochten die passen. Bij mij passen er toevallig op elke plank 2 naast elkaar.
Okquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee geen pics vandaagniets spannends gedaan. pas laat opgestaan en toen de middag in een shopping mall doorgebracht
Ga ik straks doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl je daar op wacht kun je altijd nog even Travelsnack #166 gaan lezen
O ja over tegen de achterwand gesproken, zet geen spullen direct tegen de achterwand aan als de kelder onverwarmd en/of wat vochtig is. Dat hadden de vorige bewoners hier gedaan en toen zijn al die dozen aan de achterkant nat geworden en de muur geel uitgeslagen van het vocht. Beter net even wat ruimte ertussen laten in dat geval.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet eff gaan kijken,
1 kast heeft planken van 60 diep (+ nog beetje omdat die niet strak tegen de achterwand aan staat) en de andere 50cm diep.. planken zijn 97cm breed
goeie, al is het hier kurkdroog en door de leidingen die er lopen vaak nog best "warm"quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja over tegen de achterwand gesproken, zet geen spullen direct tegen de achterwand aan als de kelder onverwarmd en/of wat vochtig is. Dat hadden de vorige bewoners hier gedaan en toen zijn al die dozen aan de achterkant nat geworden en de muur geel uitgeslagen van het vocht. Beter net even wat ruimte ertussen laten in dat geval.
Yeahhhh. Je hebt het gefiktstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kasten in berging
wat een gekloot was dat nog zeg
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat komt ook vast goed.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nu af, nu alle dozen weer terug verhuizen
Ik heb een goede macaroni in elkaar gezet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo een goeie tosti in elkaar zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |