En ik vond je poll anders heel leuk. Alleen jammer dat de optie Ja er niet tussen zat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze wilden me niet meer hebben in het Feyenoord-topic
Ja ik had de poll al gemaakt helaas, maar ik m'n volgende poll doe ik weer een optie 'Ja', speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik vond je poll anders heel leuk. Alleen jammer dat de optie Ja er niet tussen zat.
Jij bent een echte vriend. Wij zullen nooit geen persoonlijke vete hebben, zoals ik nu blijkbaar wel heb met @GurneyIsBestOkequote:Op zaterdag 28 september 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had de poll al gemaakt helaas, maar ik m'n volgende poll doe ik weer een optie 'Ja', speciaal voor jou!
Ik zou nog even wachten als ik jou was.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Is de storm al gaan liggen in het Feyenoord topic?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten als ik jou was.
Met jouw domme opmerkingen weet je mensen die al chagrijnig zijn nog woedender te krijgen
Wie zijn jouw Feyenoord-vrienden dan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:26 schreef Wotte het volgende:
Ik heb eigenlijk wel te doen met de Feyenoord vrienden.
Alsof ik weer in tweede klas van de middelbare zit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie zijn jouw Feyenoord-vrienden dan?
Ik ken die vent niet, maar ik sla over.quote:Op zondag 29 september 2024 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Als Ihattaren scoort trakteert @:gmm op Ihataartjes.
Ook niet bij de spelers gezien de stand.quote:Op zondag 29 september 2024 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
PEC - Almere leeft nog niet echt hier.
ESPN noemde het de Floranus-derby.quote:Op zondag 29 september 2024 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook niet bij de spelers gezien de stand.
Iedere wedstrijd is een derby volgens ESPN.quote:Op zondag 29 september 2024 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ESPN noemde het de Floranus-derby.
Dan ben ik er meteen weer klaar mee.
Erg jammer dat RKC - Ajax tegelijk is met Cambuur - Emmen.quote:Op zondag 29 september 2024 14:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht wel wat bij FC Groningen - GAE
Twee dolende ploegen in het KKD-moeras.quote:Op zondag 29 september 2024 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer dat RKC - Ajax tegelijk is met Cambuur - Emmen.
Dan zou Cambuur eindelijk scoren in het nieuwe stadion.quote:Op zondag 29 september 2024 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Twee dolende ploegen in het KKD-moeras.
Dat worden dus minimaal 5 goals.
Helaas VARredquote:Op zondag 29 september 2024 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Lekker voor Groningen. Schijtploeg en altijd zo onsportief
KutVAR.
Deze keer nietquote:
11 clowns jahquote:Op zondag 29 september 2024 16:46 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar dit op slaat?
[ afbeelding ]
Dat is de opstelling van Ajax. Graag gedaanquote:Op zondag 29 september 2024 16:46 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar dit op slaat?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2024 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
brobbie ligt zoals gewoonlijk elke 5 minuten op de grond
avgquote:Op zondag 29 september 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |