Daar zou ik niet al te zeker van zijn, ze is zo dominant.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:50 schreef TheArt het volgende:
Als Vollering nu faalt, is het wel echt het laatste WK ooit geweest waarin ze als enige kopvrouw is gestart.
Ik schrijf haar niet af, maar de koers puur afstemmen op Vollering is gewoon kneiter dom. Ze zijn al 50km lang achter elkaar aan aan het rijden. Anders landen hoeven letterlijk niets te doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze is enkel vorig jaar als kopvrouw gestart en toen werd ze 2e?
Het afschrijven gaat wel heel snel
Maar dat ligt dan toch aan de bondscoach?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik schrijf haar niet af, maar de koers puur afstemmen op Vollering is gewoon kneiter dom. Ze zijn al 50km lang achter elkaar aan aan het rijden. Anders landen hoeven letterlijk niets te doen.
Het ligt in dit geval ook echt aan de signalen die Vollering geeft. Rooijakkers heeft 2x op compleet de verkeerde momenten tempo gemaakt met Vollering in haar wiel. Zonder communicatie is het ook gewoon de kopvrouw die de lijnen uitzet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan toch aan de bondscoach?
En toch is het de schuld van Loes!quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Het lijkt me niet dat dit van Loes komt, zo zonder oortjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |