abonnement Unibet Coolblue
pi_215122033
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 28 september 2024 @ 22:36:03 #202
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215122048
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:31 schreef Ali_boo het volgende:
:')

[ x ]
Hartverwarmend altijd weer h, die spontane protesten in landen waar doorgaans alles wat op een stem lijkt de kop ingedrukt wordt.

Zodra er een leuke zondebok als afleiding voor de eigen falende overheid opduikt kan het ineens wel. Cartoons, Isral, Amerika, het kan niet gek genoeg.

Demonstratie voor vrouwenrechten? Nog sneller afschieten dan de moeder van Bambi!
  zaterdag 28 september 2024 @ 22:40:10 #203
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215122093
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hartverwarmend altijd weer h, die spontane protesten in landen waar doorgaans alles wat op een stem lijkt de kop ingedrukt wordt.

Zodra er een leuke zondebok als afleiding voor de eigen falende overheid opduikt kan het ineens wel. Cartoons, Isral, Amerika, het kan niet gek genoeg.

Demonstratie voor vrouwenrechten? Nog sneller afschieten dan de moeder van Bambi!
Het geeft vooral al wat voor tering bende het in een groot deel van het midden oosten is.
Mensen weten niet beter dan dat het moord en doodslag is daar.
De serie game of thrones die eerder gemaakt is, is een goede vergelijking.

Ben blij dat ik daar niet leef.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215122094
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wees gerust, Iran gaat ze met alle liefde voorzien van beter materiaal. Doodeng gaat het worden daar. In het beste geval blijft de alleen de economie van Isral gesloopt achter.
hypersonic missiles van Rusland?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215122110
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Hartverwarmend altijd weer h, die spontane protesten in landen waar doorgaans alles wat op een stem lijkt de kop ingedrukt wordt.

Zodra er een leuke zondebok als afleiding voor de eigen falende overheid opduikt kan het ineens wel. Cartoons, Isral, Amerika, het kan niet gek genoeg.

Demonstratie voor vrouwenrechten? Nog sneller afschieten dan de moeder van Bambi!
Ach veel agressie, zero inhoud

Dit aan de andere kant vind ik wel hartverwarmend O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 28 september 2024 @ 22:42:10 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215122113
Iedereen daar haat elkaar, buren, theoretisch geloofsgenoten, landgenoten, alles en iedereen wenst elkaar het ergste toe.

Op welke manier denken mensen dat dat wel prima in het westen zou passen precies? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215122167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:36 schreef Qarrad het volgende:
Hartverwarmend altijd weer h, die spontane protesten in landen waar doorgaans alles wat op een stem lijkt de kop ingedrukt wordt.
Dat zijn leden van pro-Iraanse milities in Irak die demonstreren, gewone burgers kunnen niet zo dichtbij de Amerikaanse ambassade in Bagdad (Green Zone) komen. Ze hebben ook al langer dan een jaar een Joodse vrouw (Elizabeth Tsurkov) gegijzeld in Irak. Netanyahu zei in een van zijn toespraken:

"But it's also the way to prevent them from smuggling hostages . . . into Egypt, into the Sinai, where they could disappear," he added. "Then they'll end up in Iran or in Yemen, and they're lost forever."
pi_215122364
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:31 schreef Ali_boo het volgende:
:')

[ x ]
Tja, dit is een primitief derdewereldland, dan krijg je natuurlijk al snel dit soort situaties. Allemaal lekker boos gaan doen met vlaggen van Hezbollah bij de Amerikaanse ambassade.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215122380
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:41 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ach veel agressie, zero inhoud

Dit aan de andere kant vind ik wel hartverwarmend O+

[ x ]
Leuk om te zien, die mensen snappen het. Dat ze een mooie avond mogen beleven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215122411
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:50 schreef Ali_boo het volgende:
Gaat niet goed met Hezbollah

[ x ]
Ja maar er staan nog honderdduizenden Hezbollah strijders klaar, Isral heeft geen schijn van kans!

:')
pi_215122574
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:42 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen daar haat elkaar, buren, theoretisch geloofsgenoten, landgenoten, alles en iedereen wenst elkaar het ergste toe.

Op welke manier denken mensen dat dat wel prima in het westen zou passen precies? :').
Ik probeer mezelf het weleens voor te stellen dat wij hier zo leven met Duitsland en Belgi.

Lukt niet.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_215122607
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nupuntnl met de goede dingen van Nasrallah en hoe verbindend hij wel niet was. Echt, hef jezelf op.

Hezbollah zou in 2006 volledig ontwapenen.

Meer dan de helft van de bevolking van Iran heeft een bloedhekel aan het regime daar en willen terug naar de tijd van vr 1978 (datum even uit m'n hoofd)
Nu punt nl is onderdeel van de DPG groep van de Vlaamse familie van Thillo, het zou goed zijn wanneer meer mensen zich zouden verdiepen in het verleden (en dan met name tijdens WO II) van die familie en daar hun conclusie op zouden baseren of ze hun nieuws nog wel zouden willen vergaren uit bronnen die aan die familie toebehoren...
pi_215122718
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat land is allang tot puin gereduceerd juist door die houding dat het niets waard is. Of heb jij massale protesten gezien tijdens de afgelopen jaren?

Zelfs de Ottomanen stuurden er al functionarissen heen om ervan af te komen.
Ik kende Jemen eigenlijk alleen maar door deze aflevering van Friends :@ :') O+


De keer erna dat ik ervan hoorde was door de ontvoering van dat koppel.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_215122742
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik kende Jemen eigenlijk alleen maar door deze aflevering van Friends :@ :') O+


De keer erna dat ik ervan hoorde was door de ontvoering van dat koppel.
Je hebt niks gemist.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 28 september 2024 @ 23:50:14 #215
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215122769
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:35 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Nu punt nl is onderdeel van de DPG groep van de Vlaamse familie van Thillo, het zou goed zijn wanneer meer mensen zich zouden verdiepen in het verleden (en dan met name tijdens WO II) van die familie en daar hun conclusie op zouden baseren of ze hun nieuws nog wel zouden willen vergaren uit bronnen die aan die familie toebehoren...
Van de wiki-pagina:

quote:
De familie verkreeg in 1978 een participatie van 50% in Uitgeverij J. Hoste, die toen eigenaar was van het Vlaamse dagblad Het Laatste Nieuws. Twaalf jaar later was deze helemaal in handen van de familie en men ging verder onder de naam De Persgroep. Daarmee verwierf men samen met de groep Rossel nog onder andere de financile dagbladen De Tijd en L'Echo. De Persgroep controleerde vroeger samen met de Roularta Media Group Medialaan. Beide hadden 50% van de aandelen van Medialaan, tegenwoordig heeft DPG Media 100% van de aandelen in handen.
Leest als een vrij hermetisch verhaal, en alsof een breder inzicht biedende update de komende 5 jaar ook niet echt verwacht wordt.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society..
pi_215122797
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:42 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Bij nieuwsuur waren ze hem nog naar voren aan het schuiven idd in de duiding zojuist.

Achterhaalde berichten inmiddels :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215122811
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik kende Jemen eigenlijk alleen maar door deze aflevering van Friends :@ :') O+


De keer erna dat ik ervan hoorde was door de ontvoering van dat koppel.
Ze lopen daar in jurken en dragen grote kromme messen.

Nou, dat. Meer is er niet te weten over Jemen. :)
Intolerant voor intolerantie
pi_215122852
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:23 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nupuntnl met de goede dingen van Nasrallah en hoe verbindend hij wel niet was. Echt, hef jezelf op.

Hezbollah zou in 2006 volledig ontwapenen.

Meer dan de helft van de bevolking van Iran heeft een bloedhekel aan het regime daar en willen terug naar de tijd van vr 1978 (datum even uit m'n hoofd)
Nupuntnl staat al jaren aan de verkeerde kant. Sinds de 2 huidige vegamilieuwokeantijoodmoslimskunnenniksfoutdoen hoofdredacteuren er zitten, is het echt helemaal stuk gegaan.

Ooit een mooie neutrale bron. Nu een stuk vuil.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 29 september 2024 @ 00:07:39 #219
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_215122917
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 22:35 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Jemen had al lang tot puin gereduceerd moeten worden, aan dat land (en volk) mist niemand iets.
sinds Matthew Perry is overleden kan zelfs Chandler Bing er niet meer naar op vakantie om z'n ex te ontlopen.
pi_215122941
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 00:07 schreef Jan_Lul het volgende:

[..]
sinds Matthew Perry is overleden kan zelfs Chandler Bing er niet meer naar op vakantie om z'n ex te ontlopen.
Die aflevering blijft briljant hoor.

Ik kan Jemen ook niet gewoon goed uitspreken daardoor ik doe het altijd op zijn Chandlers.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 29 september 2024 @ 00:45:12 #221
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_215123230
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2024 20:50 schreef Ali_boo het volgende:
Gaat niet goed met Hezbollah

[ x ]
De tering _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_215123274
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 19:45 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Er zitzat een goede kop op.
ftfy
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 29 september 2024 @ 00:55:13 #223
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_215123282
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 september 2024 21:27 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Tja, alleen al om het feit dat Nu.nl onder de helft van de nieuwsartikelen discussiemogelijkheden uitschakelen ("we zien dat NUjij-ers vrijwel alleen maar speculeren, of "De hevigheid van de discussies maakt goede moderatie lastig") mag die site van mij wel opgedoekt worden. Wat is dan de meerwaarde t.o.v. bijvoorbeeld het nog immer uitstekende Teletekst?
Commercilen willen vooral niet moeilijk (laten) doen, door het nieuws onversneden te brengen. Reden waarom o.a. een NOS, NRC, Volkskrant en ook een Telegraaf best ingewikkeld balanceren om hun doelgroep niet van zoch te gaan vervreemden.

Ik ben het wel eens dat discussie op inhoud, redelijk zinloos is. Voor het kunt bedenken, gaan figuren op grond van eigen overtuigingen, hun mening als feit brengen.
Puur om de besproken inhoud met whatever it takes, te vermalen tot bijzaak.
Iets dat we ook hier zien waar mensen niet staat zijn hun overtuiging of gevoel van (on)gelijkheid, te scheiden van feitelijk situatie(s).
Kritiek komt dan niet veel verder met te zeggen dat iets faliekant verkeerd is en dan in gebreke blijven met hoe dan wel het beter te doen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_215123319
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 00:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De tering _O-
Israel is goed bezig.

Iemand ook nog iets van hamas gehoord de afgelopen weken?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215123369
quote:
12s.gif Op zondag 29 september 2024 00:55 schreef Vallon het volgende:

[..]
Commercilen willen vooral niet moeilijk (laten) doen, door het nieuws onversneden te brengen. Reden waarom o.a. een NOS, NRC, Volkskrant en ook een Telegraaf best ingewikkeld balanceren om hun doelgroep niet van zoch te gaan vervreemden.

Ik ben het wel eens dat discussie op inhoud, redelijk zinloos is. Voor het kunt bedenken, gaan figuren op grond van eigen overtuigingen, hun mening als feit brengen.
Puur om de besproken inhoud met whatever it takes, te vermalen tot bijzaak.
Iets dat we ook hier zien waar mensen niet staat zijn hun overtuiging of gevoel van (on)gelijkheid, te scheiden van feitelijk situatie(s).
Kritiek komt dan niet veel verder met te zeggen dat iets faliekant verkeerd is en dan in gebreke blijven met hoe dan wel het beter te doen.
Klinkt als kwats. Geen enkel conflict heeft het goed overleefd met geweld, wel met diplomatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')