abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215126481
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 13:45 schreef Confetti het volgende:
Waarom staan al die West-Europese regeringen altijd zo snel in de rij om cease fire te roepen? De beschaafde wereld en volkeren hebben nu duidelijk de technologische overhand. Moet je dan terugtrekken zodat de barbaren zich weer kunnen hergroeperen? Hezbollah is nu bij de keel gegrepen, laat Israël ze nu dan ook afmaken. Een paar duizend onschuldige doden weegt absoluut niet op tegen het voortbestaan van Hezbollah.

Israël doet in feite het vuile werk voor de rest van het Westen. Je wilt er niet aan denken hoe ver Iran was geweest zonder de dreiging van Israël. Die barbaren wil je niet te machtig maken.
Wat kan het Europese leiders schelen dat Hezbollah en Hamas bestaan? Serieuze vraag. Ik denk dat het voorkomen van escalatie veel belangrijker is voor Europese leiders.
  zondag 29 september 2024 @ 14:10:21 #277
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215126497
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:08 schreef oblo het volgende:

[..]
Wat kan het Europese leiders schelen dat Hezbollah en Hamas bestaan? Serieuze vraag. Ik denk dat het voorkomen van escalatie veel belangrijker is voor Europese leiders.
vind jij het verstandig als Iran directe toegang krijgt tot de middelandse zee ?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215126512
Ik denk dat Iran een veel beter land zou zijn geweest voor de regio als Israël niet had bestaan. Tegen de VS kunnen ze toch niet veel doen. Dan blijft SA over als vijand.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 29 september 2024 @ 14:17:10 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215126550
Denk dat Iran zonder de ayatolla's een beter land was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215126558
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
vind jij het verstandig als Iran directe toegang krijgt tot de middelandse zee ?
Nee, maar ik snap je vraag niet zo goed
pi_215126653
quote:
53 meters. That’s the distance between a
@UN
school and Hezbollah’s underground headquarters where Hassan Nasrallah was eliminated alongside 20+ additional terrorists.

The terrorists were in Hezbollah’s central headquarters, located in the heart of Beirut, embedded beneath civilian buildings.

This unequivocally proves that Hezbollah hides among civilians, endangering the lives of the people of Lebanon.
twitter
pi_215126691
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 13:45 schreef Confetti het volgende:
Waarom staan al die West-Europese regeringen altijd zo snel in de rij om cease fire te roepen? De beschaafde wereld en volkeren hebben nu duidelijk de technologische overhand. Moet je dan terugtrekken zodat de barbaren zich weer kunnen hergroeperen? Hezbollah is nu bij de keel gegrepen, laat Israël ze nu dan ook afmaken. Een paar duizend onschuldige doden weegt absoluut niet op tegen het voortbestaan van Hezbollah.

Israël doet in feite het vuile werk voor de rest van het Westen. Je wilt er niet aan denken hoe ver Iran was geweest zonder de dreiging van Israël. Die barbaren wil je niet te machtig maken.
Behalve als het je eigen moeder, zus en kind zijn. Het is altijd makkelijk roepen vanuit onze veilige stoel dat er maar x-aantal mensen moeten worden opgeofferd. Zou je bij je eigen gezin dat ook prima vinden?

Waar ik uiteraard hoop dat Hezbollah tenonder gaat en ook besef dat dit niet zonder collateral damage zal lukken, vind ik het schrijnend te zien hoe we mensenlevens wegschrijven alsof het normaal is.

Overigens willen de Europese leiders gewoon een gewapende vrede. Die zien de volgende vluchtelingenstroom al in hun hoofd op gang komen.
  zondag 29 september 2024 @ 14:30:47 #283
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215126729
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:28 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Behalve als het je eigen moeder, zus en kind zijn. Het is altijd makkelijk roepen vanuit onze veilige stoel.

Waar ik uiteraard hoop dat Hezbollah tenonder gaat en ook besef dat dit niet zonder collateral damage zal lukken, vind ik het schrijnend te zien hoe we mensenlevens wegschrijven alsof het normaal is.

Overigens willen de Europese leiders gewoon een gewapende vrede. Die zien de volgende vluchtelingenstroom al in hun hoofd op gang komen.
Sterker nog, de president van Libanon verkondigde vandaag dat er al 1 miljoen mensen op de vlucht zijn. En let op, deze mensen zitten niet zo gevangen als de mensen in Gaza. Wat ik zo lees vluchten de meesten op het moment naar Syrië maar het kan ook zomaar deze kant op zijn uiteindelijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 29 september 2024 @ 14:39:24 #284
323876 michaelmoore
pi_215126893
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:18 schreef oblo het volgende:

[..]
Nee, maar ik snap je vraag niet zo goed
..]

Hamas en Hezbollah IS Iran
quote:
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215126976
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 14:28 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Behalve als het je eigen moeder, zus en kind zijn. Het is altijd makkelijk roepen vanuit onze veilige stoel dat er maar x-aantal mensen moeten worden opgeofferd. Zou je bij je eigen gezin dat ook prima vinden?

Als je een grote terreurorganisatie in je land gaat accepteren en normaliseren die constant bezig is met het aanvallen van een buurland, kan een oorlog wel eens het gevolg zijn. In een oorlog zullen slachtoffers vallen, dat is helaas de realiteit. Kortom: geen terreurorganisatie in je land accepteren, zoals Libanon helaas wel heeft gedaan.
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef michaelmoore het volgende:
Hamas en Hezbollah zijn niet alleen antisemitisch maar ook antiwesters en hebben het gemunt op een bontgenoot van het Westen, namelijk Israël. Bovendien hebben Europese landen miljarden gepompt in de Palestijnen en daarmee ook de zakken gevuld van diens leiders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215127011
twitter
  Moderator zondag 29 september 2024 @ 14:57:33 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215127220
Ok amazing mike
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215127246
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2024 14:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je een grote terreurorganisatie in je land gaat accepteren en normaliseren die constant bezig is met het aanvallen van een buurland, kan een oorlog wel eens het gevolg zijn. In een oorlog zullen slachtoffers vallen, dat is helaas de realiteit. Kortom: geen terreurorganisatie in je land accepteren, zoals Libanon helaas wel heeft gedaan.
Eens hoor, maar je mist het hele punt van mijn post.
  zondag 29 september 2024 @ 15:02:06 #289
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_215127290
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat Iran een veel beter land zou zijn geweest voor de regio als Israël niet had bestaan. Tegen de VS kunnen ze toch niet veel doen. Dan blijft SA over als vijand.
Dat is mooi de feiten omdraaien, dus omdat een schurkenstaat vol met haatbaarden daar aan de macht is die Israël willen vernietigen vanuit theologische overtuiging moet Israël maar niet bestaan.
pi_215127479
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:08 schreef oblo het volgende:

[..]
Wat kan Europese leiders escalatie schelen? Het is net als met het verplicht deescaleren door de politie, het ettert maar door doordat de boeven erop kunnen rekenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215127509
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
..]

Hamas en Hezbollah IS Iran
[..]

Wat is de lange termijn strategie van Europa als het aankomt op Iran en hun proxies? Ik weet het eigenlijk niet zo goed, misschien weet iemand hier meer over en kan dat uitleggen. Wat ik zie is dat Europa vooral bang is voor escalatie en dat weegt zwaarder dan al het andere wat hier genoemd is. Ik weet niet waarom, ik denk een combinatie van geen kiezers willen verliezen en dat ze denken dat deals sluiten met Iran de juiste strategie is. In die zin denk ik dat het bestaan van al die proxies veel minder belangrijk is voor Europa.
pi_215127546
It's happening *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215127597
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 09:36 schreef nixxx het volgende:

[..]
Rome heeft nooit meer last gehad van Carthago..
En tevens vind ik dat carthago vernietigd moet worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215127683
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
It's happening *O*

[ x ]
Zo ontzettend leuk he *O*

:')
pi_215127737
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef damsco het volgende:

[..]
Dat is mooi de feiten omdraaien, dus omdat een schurkenstaat vol met haatbaarden daar aan de macht is die Israël willen vernietigen vanuit theologische overtuiging moet Israël maar niet bestaan.
Dat zeg ik helemaal niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215127780
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:30 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zo ontzettend leuk he *O*

:')
Bier en popcorn inslaan sowieso!
pi_215127799
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 15:17 schreef Ali_boo het volgende:
It's happening *O*

[ x ]
Het is net als een goede voetbalwedstrijd, eigenlijk weet je wel wie er zou moeten winnen, maar toch is het spannend. Laten we hopen dat ons cluppie wint!
  zondag 29 september 2024 @ 15:43:36 #298
323876 michaelmoore
pi_215127856
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 15:14 schreef oblo het volgende:

[..]
Wat is de lange termijn strategie van Europa als het aankomt op Iran en hun proxies? Ik weet het eigenlijk niet zo goed, misschien weet iemand hier meer over en kan dat uitleggen. Wat ik zie is dat Europa vooral bang is voor escalatie en dat weegt zwaarder dan al het andere wat hier genoemd is. Ik weet niet waarom, ik denk een combinatie van geen kiezers willen verliezen en dat ze denken dat deals sluiten met Iran de juiste strategie is. In die zin denk ik dat het bestaan van al die proxies veel minder belangrijk is voor Europa.
Iran is deel van Axes of Evil
Afghanistan en Noord Korea ook En Ruzzia is ook goed op weg
pi_215127877
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 15:39 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Het is net als een goede voetbalwedstrijd, eigenlijk weet je wel wie er zou moeten winnen, maar toch is het spannend. Laten we hopen dat ons cluppie wint!
Er wint niemand in dit conflict. Er zijn alleen maar verliezers. Dat mensen dat nu nog niet begrijpen. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')