SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nog leuke plannen voor vandaag GG?quote:
Hey lieve Childquote:
ZIjn gangetje, en met jou?quote:
Nee, weinig. Jij?quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor vandaag GG?
O dat heb ik ook, nooit last van gehad maar merkte van de week dat ik ergens de rem op moest gaan zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook
Beetje te druk. Beetje teveel hooi op de vork. Alleen zorg nu voor meer rust
Krijg bezoek vanmorgen,quote:
Oh meid toch! Hopelijk lukt het de rem te vinden. Dat is echt veel... let een beetje op jezelfquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik ook, nooit last van gehad maar merkte van de week dat ik ergens de rem op moest gaan zetten.
Heb natuurlijk de laatste jaren ook nogal het een en ander om mijn dak gekregen en ik bleef maar doorgaan.
Van de week had ik iets wat ik nog nooit gehad had, raakte in een soort van paniek
Maar ik zou ik niet zijn als ik dat dan toch weer om weet te draaien.
Maar heb mij wel voorgenomen iets minder aan te pakken.
Het wordt hier de komende tijd toch een chaos. Heb veel bijeenkomsten en vergaderingen, krijg begin nov een mnieuwe vloer, de hele boel moet weer versjouwd worden, kasten leeg gepakt worden
Ik zie daar best tegen op, lichamelijk is dat best een probleem
Maar ik ben nu al dag voor dag bezig de kasten weer eens op te ruimen en veel weg te gooien.
AL af en toe dingen naar boven brengen of laten brengen.
Dan ben ik nog bezig met een bewonersavond te regelen, is ook veel werk.
Maar gelukkig is het meeste gedaan. Nog een paar boodschapjes en hapjes maken en het een en ander uitprinten. Maar de meeste zware boodschappen ( denk aan een krat bier) zijn al binnen.
Da's super leukquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg bezoek vanmorgen,
Wel heel leuk heb ze al lang niet gezien.
Ik heb voor ik ziek werd altijd voor een online magazine gewerd, eindredacite.
Maar ik deed ook interviews met bekende en minder bekende bands, zangers, zangeressen. Maar ook met schilders, mensen die een boek schreven en dergelijke.
Daar heb ik een man leren kennen , een zanger van een band die ik interviewde. Soms regelde ik ook een optreden voor ze als ik de band of artiest goed vond en zo ontstond er een leuke klik met een, ook met zijn vrouw.
En we hebben na al die jaren nog contact. We zien elkaar niet veel maar zo af en toe.
En dat is toevallig ook weer vandaag.
Ja, je hebt veel op je bord. Heel goed om wat minder aan te pakken, even een versnelling terug.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik ook, nooit last van gehad maar merkte van de week dat ik ergens de rem op moest gaan zetten.
Heb natuurlijk de laatste jaren ook nogal het een en ander om mijn dak gekregen en ik bleef maar doorgaan.
Van de week had ik iets wat ik nog nooit gehad had, raakte in een soort van paniek
Maar ik zou ik niet zijn als ik dat dan toch weer om weet te draaien.
Maar heb mij wel voorgenomen iets minder aan te pakken.
Het wordt hier de komende tijd toch een chaos. Heb veel bijeenkomsten en vergaderingen, krijg begin nov een mnieuwe vloer, de hele boel moet weer versjouwd worden, kasten leeg gepakt worden
Ik zie daar best tegen op, lichamelijk is dat best een probleem
Maar ik ben nu al dag voor dag bezig de kasten weer eens op te ruimen en veel weg te gooien.
AL af en toe dingen naar boven brengen of laten brengen.
Dan ben ik nog bezig met een bewonersavond te regelen, is ook veel werk.
Maar gelukkig is het meeste gedaan. Nog een paar boodschapjes en hapjes maken en het een en ander uitprinten. Maar de meeste zware boodschappen ( denk aan een krat bier) zijn al binnen.
Herken dat echt niet bij mijzelf. Nooit gehad. Maar ja wordt ook een dagje ouder natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh meid toch! Hopelijk lukt het de rem te vinden. Dat is echt veel... let een beetje op jezelf
Paniek is echt vervelend. Wel een goed symptoom dat je rust nodig hebt
Sterkte
Ja is het ook.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's super leuk
Fijn, zulke contacten.
Ja dat moet ik zeker doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je hebt veel op je bord. Heel goed om wat minder aan te pakken, even een versnelling terug.
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet ik zeker doen.
Had al een flinke stap terug gedaan door niet meer zo veel en vaak op de kleintjes te passen.
Wel jammer maar als het lijf het niet meer aan kan heb ik mijzelf er mee als ik het toch blijf doen.
ZO heb ik bv bij max nog fultime opgepast en ook in de weekende was hij vaak hier.
ZIjn kleine zusje Luna heeft hier nog geen één nacht geslapen en heb ook heel weinig opgepast, een halve dag in de week. Tot dochterlief niet meer op donderdag ging werken.
EN zo af en toe pas ik wel even op, maar nooit een hele dag meer
Ja afgelopen donderdag, mijn dochter zou geopereerd worden en was ze samen met Max hier en zouden hier ook slapen.
ALleen nadat ze 4 uur had zitten wachten in het ziekenhuis ging de operatie niet door en kwam ze de kids weer ophalen.
Maar dat zijn andere situaties natuurlijk, dan kan het even niet anders
Ja echt he, en ze zou 1 nov met een nieuwe baan beginnen. Bij haar oude baan was ze in de ziekte wet gegaan. DUs afscheidsfeestje en afscheid al gehad. Nu moet ze er maandag weer naar toe en zit ze met haar nieuwe banquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
Maar da's ook zuur zeg, dat een operatie dan ineens niet doorgaat....
Ja echt heel kut, en ze is een alleenstaande moeder met twee kidsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |