abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215113062
Ik word kotsmisselijk van het blije stemmetje van de Rabobank reclames. Die man doet net alsof we in een soort Disney wereld leven waarin alles fantastisch is. "Begin met beleggen! Wie weet kun je dan ooit op jezelf gaan wonen!" Weet je hoe fucking triest en deprimerend dat is? Je heil moeten zoeken op de aandelenmarkt in een wanhopige poging ooit een zelfstandige woonruimte te kunnen bemachtigen. Vroeger was op jezelf gaan wonen een vanzelfsprekendheid. Tegenwoordig dien je jezelf blijkbaar te ontwikkelen tot een soort beleggingsgoeroe. Dat is niks om enthousiast of blij over te doen. Hij heeft ook een soort spraakgebrek waarbij hij blijft haken op de letter S. "Rabobank heeft geen aandeelhoudersssssssssss, maar leden! De leden zijn onze voelsprieten in de maatschappij!" Kan mij het wat schelen, blij ei. Net alsof de Rabobank de achterlijke ideeën van hun leden daadwerkelijk serieus neemt. Een of ander meisje raaskalt in die reclame wat over statiegeld. Denk je dat de Rabobank lege flessen in gaat zamelen ofzo? Hou toch alsjeblieft op. Als je daadwerkelijk de Rabobank op zou bellen met dergelijke kinderlijke onzin ideeën dan flikkert de receptioniste de haak erop, en terecht.

De Rabobank zou dit blije ei moeten vervangen door een type Maarten van Rossum die zegt waar het op staat. Hopelijk draagt dit bericht op het invloedrijke Fok! platform ertoe bij om verandering teweeg te brengen op de marketing afdeling van de Rabobank, want dit kan zo echt niet langer doorgaan. Gegroet!

[ Bericht 2% gewijzigd door Lokale_Notabele op 28-09-2024 01:13:30 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Spellchecker zaterdag 28 september 2024 @ 01:07:35 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215113073
Nee die thee-reclame

mammie en zoon

:r
  zaterdag 28 september 2024 @ 01:39:17 #3
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_215113143
Deze?

Terechte klacht, w.b. die gast maar überhaupt de extreme toondoofheid van die hele reclame. :')

"Geen plezier! Geen leuke dingen! Beleg bij ons alles dat je verdient zodat je misschien over 93 jaar een huis kan kopen oehhhhh! :D "
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zaterdag 28 september 2024 @ 04:13:35 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215113357
Net zoals die Brand New Day-reclames, met die 'eigen pensioenpotjes' van 'de nieuwe pensionado's'.

Het jubelige gospelmuziekje maakt het geheel af.
pi_215114608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 01:39 schreef Kriegel het volgende:
Deze?

Terechte klacht, w.b. die gast maar überhaupt de extreme toondoofheid van die hele reclame. :')

"Geen plezier! Geen leuke dingen! Beleg bij ons alles dat je verdient zodat je misschien over 93 jaar een huis kan kopen oehhhhh! :D "
Toondoofheid, dat woord zocht ik. Het luchtige happy de peppy sfeertje wat deze man oproept is totaal misplaatst. Hij kan beter Disney films gaan inspreken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_215114676
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 01:39 schreef Kriegel het volgende:
Deze?

ik vind het best wel triest dat ze dat soort reclames moeten maken.

Waar je vroeger op je eentje een huis kon kopen met een klein beetje sparen. Kan dat nu niet en "moet" je beleggen om een huis te kunnen kopen. Het is triest gesteld in de maatschappij.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 28 september 2024 @ 11:07:12 #7
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_215114983
Exact, en het dan een partij opgewekt brengen alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld is dat je op je 28e nog steeds geen dak boven je hoofd kunt krijgen, alsof er helemaal geen reden is om fucking kwaad te zijn op de manier waarop de woningmarkt verkloot is. :')

"Nee joh, jij moet gewoon lekker je stomme koffietje (die halve tamme spreekt het overigens uit als koffertje) laten staan en dan komt het samen met onze hulp allemaal goed!" :D

Ja ja, heyyy, drie tot vijf euro's die toch mooi even belegd worden in plaats van opgedronken, dat zet lekker aan op de honderdduizenden die je na het verkrijgen van een hypotheek nog nodig hebt!

Het meest treurige is inderdaad gewoon de situatie zelf, en dat bedrijven zich blijkbaar genoodzaakt voelen om zichzelf in dit soort mentale bochten te wringen. Maar doe het gewoon niet, want mensen optimistisch confronteren met hun deprimerende realiteit heeft nog nooit gewerkt en ze gaslighten al helemaal niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kriegel op 28-09-2024 18:40:07 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_215115672
Het is Maarten van Rossem en verder kan je ook hier terecht:
TV / Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #7
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215115802
Een huis kopen 🤣
Ja als je 70 bent en je huis uit 1980 met 5 ton winst verkoopt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_215125324
Wanhopige mensen zijn nu eenmaal makkelijker te strikken. Zowel op relationeel als op zakelijk gebied. De Rabobank weet dat en speelt daar handig op in. Verwerpelijk mischien maar zakelijk een effectieve move.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')