quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
@:damsco wat heb je gedaan
Nasrallah was een arts en journalist en hij werd vermoord in een school. En hij was zwanger.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:51 schreef damsco het volgende:
Ben benieuwd naar de analyse van @:bianconeri mocht Nasrallah nu dood onder een ingestort gebouw liggen door toedoen van Israël.
Het is je vergevenquote:
Ja in het arabischquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Betekent denk ik nest van de nachtegaal
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nasrallah was een arts en journalist en hij werd vermoord in een school. En hij was zwanger.
Arme triggershotquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zijn die Soenni matties van Triggershot, Jaish ul-Adl
Lol, niet mijn 'matties', maar als Israël de Iraanse moellah's pijn wil doen, dan dienen ze de minderheden in Iran als boots on the ground in te zetten terwijl zij hen luchtsteun geven. Koerden, Balochi's, Azeri's en Arabieren. Ze hebben allemaal al gewapende verzetsgroeperingen binnen Iran die alleen wat buitenlandse hulp nodig hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:53 schreef Perrin het volgende:
Dat zijn die Soenni matties van Triggershot, Jaish ul-Adl
Hopelijk zijn alle mensen straks vrij.quote:
Vind je dat we vrouwen dat recht af moeten pakken?quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh wacht het was andersom. Je mag jezelf bedekken van GroenLinks.
Israël zou een stuk veiliger zijn als de macht van de Sjiieten in Iran is gebroken iig. Win-win zou je zeggen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Lol, niet mijn 'matties', maar als Israël de Iraanse moellah's pijn wil doen, dan dienen ze de minderheden in Iran als boots on the ground in te zetten terwijl zij hen luchtsteun geven. Koerden, Balochi's, Azeri's en Arabieren. Ze hebben allemaal al gewapende verzetsgroeperingen binnen Iran die alleen wat buitenlandse hulp nodig hebben.
Libanon moet gewoon weer christelijk wordenquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hopelijk zijn alle mensen straks vrij.
Libanon heb ik goede hoop voor. De Palestijnen wat minder.
Moeten ze de snoepjes weer inleveren als het niet waar blijkt te zijn?quote:
2000 pond dacht ik maar een kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:06 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
2.000.0000 kg bom zal wel een voudje zijn.
Nu ook bevestigd door Iraanse media, maw lijkt me sterkquote:Op vrijdag 27 september 2024 23:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Moeten ze de snoepjes weer inleveren als het niet waar blijkt te zijn?
Als hij nog in leven was geweest had je het wel al geweten. De IDF staat klaar om zijn voetvolk uit het zuiden te trappen, die wil je geen extra stress geven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:08 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Moeten ze de snoepjes weer inleveren als het niet waar blijkt te zijn?
Door de enorme drukgolf van de bom-explosie veranderen je interne organen in appelmoes.quote:
Deze analysequote:Op vrijdag 27 september 2024 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bedoelt de vele burgerdoden?
Of gewoon geen geloof/Hezbollah meer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Libanon moet gewoon weer christelijk worden
Dan valt alles weer op zijn plaats
Ach, je laat jezelf wel weer kennen zeg.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
@:damsco wat heb je gedaan
En Israel moet bevrijdt worden van alle terroristen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of gewoon geen geloof/Hezbollah meer.
Klinkt voor ons vrij makkelijk maar deze mensen hebben nog een lange weg te gaan.
Ik ga het niet meer meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |