SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Gun je je vriendin dan helemaal niks?quote:
Nou, daar gaan we de komende dagen een soort warmtetent voor maken in de garage, met zeilen en een heater enzo. Want die moet hier aan wennen waar ze half oktober wedstrijden heeft en het alleen maar warmer wordt:quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gun je je vriendin dan helemaal niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus die gun ik héél veel, maar ja, ik kan niet toveren.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik vind dit een lief subtiel bericht. Like gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Heerlijk beeld voor de komende 8 maanden @:RamboDirk
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:20 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijk grimmig weertje.
Met de Saab naar het bos. Lekker Oud-Hollandsch uitwaaien met de beagle. Hippe laarzen aan die lekken, knalgele Gaastra regenjack aan, fel blauwe paraplu met bedrijfslogo, riem van de hond om de nek. De neus elke twee meter ophalen. Prachtig. Dit is herfst, ge-nieten.
Behalve *het weertype dat de hele dag bepaalde* viel het wel mee jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:18 schreef Koen66 het volgende:
Behalve dat er veel regen viel vond ik het vandaag reuze meevallen
17 graden en tot ca 16 uur zonquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve *het weertype dat de hele dag bepaalde* viel het wel mee ja
Oja, en het was koud. Opbokken met die kou.
Haha! Daar heb ik er ook 1 van. Zo'n grote zwarte met m'n werkgever erop. Maar goed, wel fijne plu.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had vandaag ook een plu met bedrijfslogo. Die zijn zo heerlijk GROOT en stabiel.
Het is je gegund na de stikhete lente en zomer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
17 graden en tot ca 16 uur zon![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is je gegund na de stikhete lente en zomer.
Gisteren 33,5°C. Vandaag ook zoiets. Maar overmorgen toch iets van 20°C minder. En ook daar kan ik wel van genieten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar dat beweer ik ook niet.
En nu ist nog tyfus heet bij jou, toch?
Daar gaat het dan ook vaak foutquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren 33,5°C. Vandaag ook zoiets. Maar overmorgen toch iets van 20°C minder. En ook daar kan ik wel van genieten.
Ongeacht af en toe wat regen was het de laatste weken in Nederland ook echt zo slecht niet en zeker niet koud. Als je in de late avond nog in t-shirt buiten kan zitten en dat al niet voldoende is dan ligt het meer aan je verwachtingen dan aan het weer an sich.
Wat nog erger is dan de herfst: het gevoel van bijna winter in de herfst. Stelletje hufters.quote:Dikke jas komt van pas, vandaag 5 graden kouder dan normaal
Beetje zoals zomer in de lentequote:Op zaterdag 28 september 2024 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat nog erger is dan de herfst: het gevoel van bijna winter in de herfst. Stelletje hufters.
Gaat die 20 graden minder dan wel gepaard met terreur buien of heel geruisloosquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gisteren 33,5°C. Vandaag ook zoiets. Maar overmorgen toch iets van 20°C minder. En ook daar kan ik wel van genieten.
Ongeacht af en toe wat regen was het de laatste weken in Nederland ook echt zo slecht niet en zeker niet koud. Als je in de late avond nog in t-shirt buiten kan zitten en dat al niet voldoende is dan ligt het meer aan je verwachtingen dan aan het weer an sich.
Je had dit jaar herfst in de lente.quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beetje zoals zomer in de lente
Jouw verwachtingen kloppen ook niet altijd, volgens mijquote:Op zaterdag 28 september 2024 10:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom volke bak zon
Prima weekje zo, had het een pak erger verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |